• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 – 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (послуги з прання)

Завершена

264 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 640.00 UAH
Період уточнення: 23.05.2023 17:09 - 28.05.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога №2

Номер: eca529a0dbfe4da9a2887ac0387d027e
Дата опублікування: 25.05.2023 10:49
Опис: Замовник торгів в тендерній документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ встановлює вимоги: Прання білизни здійснюється 1 раз на тиждень, за замовленням Замовника. Строк виконання послуг – 2 дні з моменту отримання білизни виконавцем послуг. Білизна вивозиться та завозиться транспортом Виконавця Для забезпечення функцій закладу охорони здоров’я надання послуг з прання білизни за окремими замовленнями мають бути виконані на протязі 4 годин з моменту отримання відповідного замовлення. З метою оперативної доставки білизни Учасник повинен розташовуватися в м.Києві: в радіусі не більше, ніж 10 кілометрів від місцезнаходження замовника (м.Київ, вул. Платона Майбороди,19). Дана вимога є дискримінаційоною та значно звужує коло потенційних учасників, послуга здійснюється силами та транспортом виконавця, тому замовник не може встановлювати радіус місцезнаходження виконавця. Виконавиць погоджуючись з ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, цим самим бере на зобов’язання здійснювати послугу в тому числі доставку згідно вимог замовника за строками, графіком та об’ємами. Просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційну вимогу з неї: а саме виключити даний пункт «З метою оперативної доставки білизни Учасник повинен розташовуватися в м.Києві: в радіусі не більше, ніж 10 кілометрів від місцезнаходження замовника (м.Київ, вул. Платона Майбороди,19)».
Відповідь: Відповідно до закону України «Про публічні закупівлі», а саме ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Таким чином, відповідно до п.5 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. Відповідно до статті 5 Законом України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на викладене, встановивши вимогу до місця надання послуг: З метою оперативної доставки білизни Учасник повинен розташовуватися в м.Києві: в радіусі не більше, ніж 10 кілометрів від місцезнаходження замовника (м.Київ, вул. Платона Майбороди,19), Замовник виконав вимоги Закону. У ході вибору місця розташування надання послуг з прання, при складанні тендерної документації, було також враховано завантаженість транспортних магістралей при під’їздах у м. Київ, особливо у «час пік», коли спостерігається велике навантаження та значна кількість транспорту. Також при виборі місця надання послуг м. Київ, враховані такі обмежувальні заходи: сезонні обмеження в’їзду до міста; значна завантаженність доріг м. Київа; достатня кількість надавачів послуг з прання білизни, які знаходяться в межах 10 км. від місцезнаходження замовника. Тим самим, Замовник скористувався своїм правом, у відповідності до діючого законодавства, встановити вказані вимоги до місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги. Вимогу щодо розташування Учасника на відстані не більше 10 кілометрів від місця розташування Замовника не вважаємо дискримінаційною, оскільки вона була встановлена з метою економії витрат на доставку білизни, а також зручності та економії часу. Вважаємо, внесення змін до тендерної документації - не доцільно.
Дата відповіді: 25.05.2023 11:49
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога №1

Номер: 6c7106cb282a4377ad953f40605dac3c
Дата опублікування: 25.05.2023 10:48
Опис: Замовник торгів в тендерній документації встановлює вимоги щодо підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічних договорів: «Довідка про виконання аналогічних договорів з установами, за 2020-2022 роки щодо предмету закупівлі, де предметом закупівлі зазначено послуги, разом із копіями таких договорів (не менше 1-го за кожний рік)». Відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень щодо надання аналогічних договорів за їх кількістю та роком виконання договору. Вважаємо, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі достатньо копії одного договору, адже кількість договорів більше ніж одного, ніяким чином не впливає на підтвердження наявності досвіду виконання договору, а тим паче на подальшу якість виконання договору переможцем закупівлі, вимога щодо року виконання аналогічних договорів також є дискримінаційною, тому як не дає можливості прийнять участь компаніям які з’явились на ринку після 2021 року та значно звужує коло учасників. Дана вимога для потенційних учасників закупівлі, що мають успішний досвід надання послуг за предметом закупівлі, є сумлінними виконавцями взятих на себе зобов’язань за договорами, проте, не мають змоги підтвердити досвід виконання договорів саме за 2020, 2021 ,2022 роки. Просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити дану дискримінаційну вимогу та викласти в наступній редакції: Довідка про виконання аналогічних договорів з установами, щодо предмету закупівлі, де предметом закупівлі зазначено послуги. Досвід виконання такого договору (договорів), за наступною формою: разом із копією/ями такого/их договору/ів .
Відповідь: Досвід виконання аналогічних договорів та копії таких договорів за певний період є важливими документами, які дозволяють замовнику перевірити досвід учасника виконання подібних договорів і забезпечення якості послуг. Ця вимога має на меті переконатися, що учасник має достатній досвід та здатність виконувати договір, що є передумовою для успішного виконання договору. Також ця вимога забезпечує здійснення закупівлі з максимальною ефективністю та уникнення можливих проблем з виконанням договору. У разі, якщо учасник торгів не надав цю довідку разом із копіями таких договорів за вказаний у тендерній документації період або надав її частково, це може свідчити про відсутність необхідного досвіду та недостатню кваліфікацію для виконання предмету закупівлі. Таким чином підстав для внесення змін до ТД відсутні.
Дата відповіді: 25.05.2023 11:36