• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Роботи із заміни покрівлі, підсилення конструкцій та демонтажні роботи по об’єкту «Реконструкція об’єкта незавершеного будівництва, та допоміжних споруд для розміщення офісу Державного підприємства «Державний фармакологічний центр» МОЗ України та медико-реабілітаційного центру на вул. Смоленській, 10 у Солом’янському районі м. Києва» (ПУСК 2)

Завершена

16 523 518.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 82 617.59 UAH
Період уточнення: 23.05.2023 16:32 - 03.06.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо умови про надання ліцензії та дозвільних документів

Номер: afb514ba44704ab3a8a20111b0257135
Дата опублікування: 26.05.2023 17:26
Опис: У відповідності до вимог пункту 12 розділу 3 Тендерної документації Замовник вимагає в Учасника копію ліцензії, виданої учаснику торгів, на здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів зі значними (СС3) наслідками, з додатками до такої ліцензії та копії дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або копію(ї) декларації(й) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на проведення робіт Враховуючи норми п.2.ч.2.ст.41 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ліцензія та документи довільного характеру надаються лише Переможцем закупівлі. Окрім того, статтею 16 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» не передбачено право Замовника, вимагати в Учасника ліцензію та дозвільні документи В свою чергу п. 17 Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) виключає необхідність виконання вимог передбачених ч 2-5, 7 -9 ст. 41 Закону та також не містить інших вимог щодо надання учасником ліцензії та дозвільних документів. Враховуючи вищенаведене прошу вас переглянути та скасувати вимогу щодо надання ліцензії та дозвільних документів учасником публічної закупівлі. Ви маєте забезпечити рівні умови для всіх учасників і забезпечити, щоб вимоги були відповідними законодавству та сприяли конкуренції.
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Згідно з частиною другою статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати, зокрема копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. При цьому згідно з частиною першою статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону. Отже, Законом встановлено імперативну норму щодо надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Водночас слід розуміти, що такі документи можуть подаватися двічі. Спочатку учасники можуть надати у складі своїх тендерних пропозицій, тому що у тендерній документації замовником могла бути встановлена відповідна вимога (згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації) і щоб забезпечити відповідність вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, оскільки згідно з частиною шостою статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. А вже вдруге копії ліцензії або документи дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності для виконання вимог Закону має надати саме переможець процедури закупівлі, інакше якщо такі документи не будуть надані, замовник зобов'язаний відхилити його тендерну пропозицію.
Дата відповіді: 29.05.2023 15:19
Відповідь надана

щодо досвіду виконання аналогічного договору

Номер: cac987fe9bd14a43bc5f2885696fbb89
Дата опублікування: 26.05.2023 12:05
Опис: чи вважається аналогічним договір за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація?
Відповідь: Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому, відповідно до пункту 22 частини першої статті Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (пункт 27 частини першої статті 1 в редакції Закону № 1530-IX від 03.06.2021). Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок). Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного показника. Тобто, аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону. При цьому, аналогічними договорами будуть вважатися також виконані договори з будівництва нових, розширення, реконструкції, капітального ремонту або реставрації існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення (об’єкти будівництва за класом наслідків - СС3), з усіма додатками та додатковими угодами, предметами яких або в складі обсягів робіт яких були виконані роботи: з підсилення залізобетонних конструкцій та демонтажу, заміни або влаштування покрівлі. На підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою визначеною у тендерній документації: - копію договору (копії договорів) у повному обсязі з додатками та з урахуванням всіх змін і доповнень; - копію(ї) акту(ів) виконаних робіт за формою № КБ-2в, копію(ї) довідки(ок) за формою № КБ-3, що підтверджують факт виконання договору(ів) у повному обсязі.
Дата відповіді: 26.05.2023 15:21
Відповідь надана

Щодо ISO

Номер: f12dcc47b29a49aeb9059cdcf9acf1a3
Дата опублікування: 24.05.2023 15:00
Опис: Ви дійсно вважаєте, що наявність наявність сертифікату системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 (ДСТУ ISO 14001:2015); та сертифікат систем управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001(ДСТУ ISO 45001) позитивно вплине на процес виконання роботи по обєкту? Чи наявність цих сертифікатів вимагається у звязку з домовленостями з іншим потенційним учасником? Поясніть будь ласка, навіщо вам ці сертифікати?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що в оголошенні про проведення відкритих торгів окрім обов’язкових критеріїв може зазначатися інша інформація. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості виконуваних робіт/надання послуг з будівництва учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» . Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність робіт протягом усього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються, відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявності кваліфікованого персоналу. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що здійснює діяльність у відповідності до стандартів ISO 9001 (або ДСТУ ISO 9001), а наявність одного з перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного виконання робіт.
Дата відповіді: 26.05.2023 13:55
Відповідь надана

Щодо цікавих вимог в тендерній документації

Номер: 1f00a65455ee41d29c3016f60d60645b
Дата опублікування: 24.05.2023 13:39
Опис: Шановний замовнику, яким чином договір про надання послуг поводження з побутовими відходами та договір на послуги, які стосуються випробувань бетону та його дослідження стосується «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»? Яким чином наявність цих договорів стосується кошторисної документації? Просимо прибрати вимоги по цим договорам, які по своїй суті є зручними для відхилення пропозиції учасника, хоча б з технічного завдання. Шановний Замовнику, конкретно зараз не на часі прописувати вимоги під зручного учасника, давайте адекватно розуміти завдання, які диктують нам сьогоднішні обставини.
Відповідь: Шановний учаснику. Інформуємо Вас, що Технічне завдання (Додаток 4 до Тендерної документації) не містить вимог щодо надання будь яких договорів. Додатково, щодо вимог п.6 Розділу 3 Тендерної документації пояснюємо наступне. 1. Стосовно вимого щодо наявності договору про надання послуг поводження з побутовими відходами. Враховуючи великий обсяг демонтажних робіт в складі предмету закупівлі, результатом яких буде створення шкідливих та можливо небезпечних відходів, наявність зазначеного договору у Підрядної організації забезпечує виконання вимог законодавства, зокрема вимог ст. 51 закону України ««Про охорону навколишнього природного середовища». Стаття 1 Закону України «Про відходи» визначає поняття побутові відходи: «Побутові відходи - відходи, що утворюються в процесі життя і діяльності людини в житлових та нежитлових будинках (тверді, великогабаритні, ремонтні, рідкі, крім відходів, пов'язаних з виробничою діяльністю підприємств) і не використовуються за місцем їх накопичення». Відповідно до Правил надання послуг з вивезення побутових відходів затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008р. № 1070 ремонтні відходи – це залишки речовин, матеріалів, предметів, виробів, що утворилися під час проведення у житловому будинку, окремій квартирі, будинку громадського призначення капітального та поточного ремонту, перепланування, переобладнання, прибудови тощо. 2. Стосовно вимоги щодо надання договору на послуги, які стосуються випробувань бетону та його дослідження. У відповідності до Технічного завдання (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено зокрема виконання бетонних робіт (улаштування монолітних ділянок перекриттів). В свою чергу, згідно вимог розділу 6 ДСТУ Б В.2.6-2:2009 передбачено необхідність Підряднику, при виконанні робіт, проводити зокрема приймально-здавальні випробування партій бетону та готових виробів. Тобто наявність зазначеного договору свідчить про досвід виконання бетонних робіт з дотриманням вимог ДСТУ та готовності виконувати роботи з дотриманням відповідних нормативних документів.
Дата відповіді: 25.05.2023 17:22