-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та з урахуванням положень Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Завершена
270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період уточнення:
23.05.2023 11:58 - 28.05.2023 00:00
Відповідь надана
Питання
Номер:
74c7f6a8511c4ecc97f7eeb400b584e9
Дата опублікування:
25.05.2023 01:30
Опис:
Шановне панство, а що робити тим в кого немає власного сервісного центра в Києві? А чому б не вимагати наявність власного сервісного центру лише на проспекті Грушевського? Між домами 8 та 12, і тільки там . Ви застосували територіальну дискримінацію в даній закупівлі. Обмежили участь багатьох потенційних учасників. Хіба недостатньо вимоги про наявність сервісного центру виробника та гар обслуговування силами учасника? Прохання надати можливість для участі
Відповідь:
Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання підтвердження наявності власних сервісних центрів чи інших документів, що підтверджують спроможність учасника виконувати гарантійний та післягарантійний ремонт широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Довідка про наявність власного сервісного центру є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій швидкого та якісного ремонту у випадку виходу із ладу обладнання (якісного виконання робіт) відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар (якісно та швидко виконає роботи) та забезпечить його подальше гарантійне і післягарантійне обслуговування у власному сервісному центрі.
Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює наявність власного сервісного центру в м. Київ не лише авторизованого виробником. Також нікого з учасників наше законодавство не обмежує у відкритті власних сервісних центрів будь де на території держави.
Наявність власного СЦ в м. Київ вимагається для підтвердження спроможності виконувати швидкий, якісний ремонт, та післягарантійне обслуговування обладнання.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді:
25.05.2023 10:11
Відповідь надана
Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!
Номер:
d5144fc2f9cd4e32af1fb88508ad4094
Дата опублікування:
25.05.2023 01:26
Опис:
Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a
Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками!
Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови!
Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь:
Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару (якісного виконання робіт) відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар (якісно виконає роботи) та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування у власному офіційному сервісному центрі, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Лист вимагається для підтвердження спроможності виконати поставку обладнання, офіційно ввезеного на територію України, спроможності учасника виконувати швидкий та якісний ремонт техніки, та післягарантійного обслуговування обладнання.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді:
25.05.2023 10:08
Відповідь надана
Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!
Номер:
99f470905ff44eefa8a2f266539fae2b
Дата опублікування:
25.05.2023 01:26
Опис:
Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника.
Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову.
Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва.
Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Відповідь:
Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару (якісного виконання робіт) відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар (якісно виконає роботи) та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування у власному офіційному сервісному центрі, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Лист вимагається для підтвердження спроможності виконати поставку обладнання, офіційно ввезеного на територію України, спроможності учасника виконувати швидкий та якісний ремонт техніки, та післягарантійного обслуговування обладнання.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді:
25.05.2023 10:11
Відповідь надана
Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!
Номер:
4b4b099f4877431f9f54b0f3e3c874ce
Дата опублікування:
25.05.2023 01:26
Опис:
Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Відповідь:
Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки товару (якісного виконання робіт) відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар (якісно виконає роботи) та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування у власному офіційному сервісному центрі, яке може бути лише за умови офіційного постачання товару на територію України.
Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним.
Лист вимагається для підтвердження спроможності виконати поставку обладнання, офіційно ввезеного на територію України, спроможності учасника виконувати швидкий та якісний ремонт техніки, та післягарантійного обслуговування обладнання.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді:
25.05.2023 10:02
Відповідь надана
Власний сервісний центр у м.Київ.
Номер:
64b5aac00c2e4501b535437366fd69ec
Дата опублікування:
23.05.2023 15:03
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовник.
Прохання прибрати дискримінаційну вимогу: (надати) - "довідку довільної форми, про наявність в Учасника закупівлі, власного сервісного центру в м. Києві та зазначити адресу, контактний телефон."
Так як дана вимога суттєво обмежує коло можливих учасників з інших областей України, які працюють по всій Україні, але не мають власного сервісного центру у м.Київ.
Також звертаємо увагу, що гарантійний та після гарантійний ремонт\обслуговування в будь якому випадку буде здійснюватись саме у авторизованому сервісному центрі, а не в сторонньому "СЦ" учасника, який немає авторизації від виробника ноутбука. Отже вимога надання довідки про наявність саме "ВЛАСНОГО сервісного центру в м.Києві" - є суто обмежуючою та дискримінуючою, що є недопустимо у публічних закупівлях!
Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Шановний учаснику, Ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Практика надання підтвердження наявності власних сервісних центрів чи інших документів, що підтверджують спроможність учасника виконувати гарантійний та післягарантійний ремонт широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у системі PROZORRO. Довідка про наявність власного сервісного центру є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій швидкого та якісного ремонту у випадку виходу із ладу обладнання (якісного виконання робіт) відповідно до вимог тендерної документації. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який поставить якісний товар (якісно та швидко виконає роботи) та забезпечить його подальше гарантійне і післягарантійне обслуговування у власному сервісному центрі.
Цим Замовник не порушує принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює наявність власного сервісного центру в м. Київ не лише авторизованого виробником. Також нікого з учасників наше законодавство не обмежує у відкритті власних сервісних центрів будь де на території держави.
Наявність власного СЦ в м. Київ вимагається для підтвердження спроможності виконувати швидкий, якісний ремонт, та післягарантійне обслуговування обладнання.
Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до документації.
Дата відповіді:
25.05.2023 10:01