• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт системи опалення будівлі ЗДО №21 "Пролісок" на вул. Леонтовича, 12 у м. Коломиї Івано-Франківської області

Торги відмінено

10 277 790.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 388.95 UAH
Період уточнення: 23.05.2023 11:37 - 28.05.2023 00:00
Відповідь надана

Помилки в Проекті Договору

Номер: dabf639f6d6d48df9d24b009f80621e9
Дата опублікування: 26.05.2023 10:29
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації предметом закупівлі є Капітальний ремонт системи опалення будівлі ЗДО №21 "Пролісок" на вул. Леонтовича, 12 у м. Коломиї Івано-Франківської області. Разом з тендерною документацією оприлюднений проект договору, в якому в пункті вказане наступне найменування робіт «1.2. Найменування робіт: капітальний ремонт системи опалення будівлі ЗДО №19 "Ромашка" на вул. Чайковського, 20 у м. Коломиї Івано-Франківської області. (код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», що не відповідає предмету закупівлі. Також в пункті 5.4. проекту договору вказано місце виконання робіт: вул. Чайковського, 20 у м. Коломиї Івано-Франківської області, що не відповідає місцю виконання робіт вказаному в тендерній документації. Просимо Вас Привести проект договору у відповідність із тендерною документацією та оголошенням та внести відповідні зміни.
Відповідь: Добрий день, ваші зауваження взяті до уваги та будуть внесені відповідні зміни. Дякую
Дата відповіді: 26.05.2023 10:55
Відповідь надана

помилка в ТД

Номер: f8978257fef84b2baf18487994aa6dbc
Дата опублікування: 25.05.2023 16:09
Опис: в тендерній документації в розділі "Кінцевий строк подання тендерної пропозиції" зазначено - Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 31.05.2023 року до 08:00 години. просимо привезти тендерну документацію у відповідність до Оголошення.
Відповідь: Добрий день, не зрозуміло, що учасник має на увазі так як в тендерній документації та оголошені стоїть одна дата строк подання пропозицій 31.05.2023 року до 8:00 години.
Дата відповіді: 26.05.2023 08:33
Відповідь надана

помилка в ТД

Номер: cd483e636f2f4c96b2bc2c60813797fa
Дата опублікування: 25.05.2023 16:08
Опис: в розділі "Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції" вказано: Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений пунктом 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 44 Особливостей; Просимо змінити на п. 47
Відповідь: Добрий день, в тендерну документацію буде внесено зміни. Дякую
Дата відповіді: 26.05.2023 08:34
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 6db68bceac3e41c3885b6e7ad1274ff9
Дата опублікування: 25.05.2023 10:53
Опис: Шановний Замовнику! Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт, на якому буде здійснюватися даний капітальний ремонт, і скласти акт обстеження, завірений представником Замовника та представником учасника. Даний акт надається в складі пропозиції. Вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною для нас як потенційного Учасника даної процедури закупівлі. Дана вимога тендерної документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників даної процедури закупівлі. Замовник має можливість погодити та підписати відповідний акт лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. Замовник порушує право Учасника на конфіденційність інформації. Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері Учаснику необхідно провести огляд і Замовнику вже будуть відомі потенційні Учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує права Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які Учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації Учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Відповідно до частини першої статті 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про Учасників і їхніх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Обстеження об’єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні Учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Актів за результатами обстеження об'єктів надання послуг (виконання робіт). Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними Учасниками щодо технічного обстеження об’єкту та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірним, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання Учасником двостороннього акту огляду, оскільки повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від Учасника, а напряму від самого Замовника. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Для нас, як для Учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло Учасників, штучно створюючи нерівні умови для Учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси Учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. На підставі вище викладеного просимо Вас надати роз’яснення з посиланням на норми чинного законодавства, якими передбачено необхідність надання в складі пропозиції акту обстеження. У разі неможливості надати роз’яснення з посиланням на норми чинного законодавства, якими передбачено необхідність надання в складі пропозиції акту обстеження вимагаємо виключити вимогу про надання в складі пропозиції акту обстеження як дискримінаційну. У разі ігнорування нашого звернення ми будемо звертатися до органу оскарження за захистом наших прав. Принагідно повідомляємо по позитивну практику щодо розгляду скарг по неправомірне встановлення огляду об’єкта перед поданням пропозиції. (UA-2023-05-07-000355-a, UA-2023-05-01-009396-a, UA-2023-05-02-007663-а, UA-2023-04-28-002782-a).
Відповідь: Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне внесення змін до Додатку 2 тендерної документації в частині виключення вимоги щодо «Учасник для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об’єкт, на якому буде здійснюватися даний капітальний ремонт, і скласти акт обстеження, завірений представником Замовника та представником учасника. Даний акт надається в складі пропозиції». Відповідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці ознайомитися з проектною документацією, яка потрібна для здійснення робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт системи опалення будівлі ЗДО №21 "Пролісок" на вул. Леонтовича, 12 у м. Коломиї Івано-Франківської області» та визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права. Стосовно того що учасники знаходяться в різних частинах України наголошуємо що, Замовником, для усіх учасників ставляться рівні вимоги, надано достатньо часу для відвідування об’єкту, гарантовано доступ до нього та підписання відповідного акту обстеження.
Дата відповіді: 26.05.2023 08:55