• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки

Відповідно до Постанови КМУ від 04.04.2001 №332 ціна одного ноутбука не повинна бути більшою ніж 27 000 грн.

Торги не відбулися

270 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 700.00 UAH
Період уточнення: 22.05.2023 19:07 - 27.05.2023 00:00
Відповідь надана

1

Номер: 0717117b68e141f39908e1fdc2125c44
Дата опублікування: 25.05.2023 16:55
Опис: Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Щодо легальної та ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Таким чином Замовник автоматично захищений від постачання неліцензійної операційної системи. При отриманні товару від Продавця під час передачі товару проводиться його перевірка працездатності як апаратного, так і програмного забезпечення (реєстрація на сайті виробника програмного забезпечення). В УМОВАХ ЛІЦЕНЗІЙНОЇ УГОДИ НА ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ MICROSOFT (ОПЕРАЦІЙНА СИСТЕМА WINDOWS 10 ПРО) вказано, що: «При підключенні до Інтернету під час використання програмного забезпечення воно автоматично звертається до Microsoft або до афілійованої особи Microsoft, щоб активувати та встановити прив'язку до певного пристрою.» Практика встановлення операційної системи саме учасником – не є порушенням авторського праву та вимог тендерної документації це також підтверджується практикою АМКУ, рішення №25458-р/пк-пз від 11.11.202, 25238-р/пк-пз від 09.11.2021, №27295 від 08.12.2021 відповідно. Окремо звертаємо увагу шановного Замовника, що в період уточнень, в системі державних закупівель побільшало випадків звернень від учасника - так звана «юридична компанія», який вимагає від замовників внести вимоги в умови тендерної документації, які значно обмежують коло учасників, що призводить до незабезпечення виконання принципу максимальної економії та ефективності. У випадку відмови Замовника учасник нехтує принципами ділової етики та коректного спілкування по відношенню до Замовників, які мали інше бачення на вимоги до предмету закупівлі, що можна перевірити по наступним закупівлям ID UA-2023-01-27-014574-a UA-2022-06-30-003173-a, UA-2022-07-07-006859-a, UA-2022-07-12-006610-a , UA-2022-07-07-002536-a, UA-2022-06-28-002408-a, UA-2022-07-21-007068-a, UA-2022-11-04-006485-a. Інформацію про так звану "юридичну компанію", можете передавитися за посиланням, та зрозумієте, що ніякого відношення до представництва компанії Майкрософт Україна вона не має посилання: https://clarity-project.info/edrs/?search=01236547&sources=&status=&regions= Тому просимо Замовника бути пильними та у випадку надходження таких вимог забезпечити виконання основних принципів проведення закупівель наведених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та не піддаватись на маніпулятивні вимоги, на меті яких введення Замовника в оману та внесення змін до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Так, звісно допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian. Додатково - дякую за пораду бути пильними і за застереження, що деякі учасники нехтують принципами ділової етики та коректного спілкування по відношенню до Замовників, які мають інше бачення на вимоги до предмету закупівлі. Уповноважена особа Петриняк Діана
Дата відповіді: 26.05.2023 20:35
Відповідь надана

Прохання звернути увагу до публічних організацій, контролюючих та компетентних органів на практику усунення конкуренції!

Номер: bfb298e75fa74adea3de0bb0ad328059
Дата опублікування: 25.05.2023 01:23
Опис: Шановний замовник, радимо ознайомитись, як гарно усувається конкуренція для свого учасника, що допоміг замовнику прописати у документацію вимогу до листів від виробників: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-16-002334-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-24-001903-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-02-22-014404-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-20-009315-a Усі закупівлі відбулися із максимальною ціною без будь-якої економії із своїм учасником, який отримав такий лист від виробника першим і єдиним! Адже це змова із виробниками! Лобіювання замовником інтересів одного учасника із найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови! Цей слід Замовника в історії Prozorro залишиться назавжди! Вважаємо правоохоронним органам має бути цікаво, як така високо-конкурентна сфера компютерної техніки пройшла без бажаючих та з одним учасником (авжеж із вимогою до листа від виробника!) і будь-якої економії! Мабуть таки завдяки усунутій конкуренції вимогою до такого листа та змові із виробниками не видавати такий лист іншим учасникам! По даним закупівлям можна зробити висновки яку мету все ж таки несуть схеми із листами від виробника! Велике прохання видалити такий спосіб усунення конкуренції по даній закупівлі завдяки вимозі до листів від "третіх" осіб!
Відповідь: Шановний можливий майбутній Учасник! За результатами детального розгляду вашого звернення повідомляю: На сьогоднішній день в Законі не міститься заборони щодо встановлення Замовником в вимогах до предмету закупівлі під час проведення закупівлі вимоги стосовно надання учасником авторизаційного листа від безпосереднього виробника продукції або офіційного представника. Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару, як підтвердження права учасника закупівлі на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа ніяк не обмежує коло можливих учасників закупівлі тому що виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Відповідно до пп. 2 пункту 2 розділу 5 тендерної документації: «У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом /переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, … то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів …». Тому, якщо ви запропонуєте найменшу ціну та надасте аргументоване пояснення в довільній формі про відсутність авторизаційного листа, ваша пропозиція буде розглянута. Таким чином, вимога щодо надання авторизаційного листа не перешкоджає взяти участь у закупівлі. Додатково, стосовно порад ознайомитись за посиланням, натяків щодо лобіювання замовником інтересів одного учасника з найвищою ціною по ринку та готовим фактом для розслідування такої змови, сліду Замовника в історії Prozorro, натяків на правоохоронні органи, яким буде цікаво та схеми із листами від виробника, інформую: ст. 1511 Кримінального кодексу України: Наклеп, тобто поширення завідомо неправдивих вигадок, що ганьблять іншу особу, карається штрафом до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадськими роботами на строк до двохсот годин, або виправними роботами на строк до одного року. Уповноважена особа Петриняк Діана
Дата відповіді: 26.05.2023 20:31
Відповідь надана

Прохання прибрати вимогу до листів від третіх осіб, яка стала КОРУПЦІЙНОЮ практикою на закупівлях, та, нажаль, ще інколи випадково зустрічається!

Номер: ac089cbc8ead4ba6a754eac754aa2d55
Дата опублікування: 25.05.2023 01:23
Опис: Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Дистриб’ютор та представництво не мають права видати такий лист без дозволу виробника. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, вибачте тендер вже захищений іншим учасником. Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову. Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до будь-якого виробника або представництва. Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сіру техніку! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником/представником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка техніки за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Будьте пильними!
Відповідь: Шановний можливий майбутній Учасник! За результатами детального розгляду вашого звернення повідомляю: На сьогоднішній день в Законі не міститься заборони щодо встановлення Замовником в вимогах до предмету закупівлі під час проведення закупівлі вимоги стосовно надання учасником авторизаційного листа від безпосереднього виробника продукції або офіційного представника. Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару, як підтвердження права учасника закупівлі на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа ніяк не обмежує коло можливих учасників закупівлі тому що виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Відповідно до пп. 2 пункту 2 розділу 5 тендерної документації: «У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом /переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, … то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів …». Тому, якщо ви запропонуєте найменшу ціну та надасте аргументоване пояснення в довільній формі про відсутність авторизаційного листа, ваша пропозиція буде розглянута. Таким чином, вимога щодо надання авторизаційного листа не перешкоджає наміру вашого товариства взяти участь у закупівлі, а також надати інформацію стосовно перевірки запропонованого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника. Така перевірка займає лічені хвилини і здійснюється безкоштовно. Додатково повідомляю, що жоден учасник не "допомагав" мені прописати в документації вимогу щодо авторизаційного листа від виробника, як обов’язкову, та я не сприяла «такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів». Уповноважена особа _______ Петриняк Діана
Дата відповіді: 26.05.2023 20:28
Відповідь надана

Документація містить вимогу, що не враховує принципи викладені в ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"!

Номер: 8160e8f40df94a97b32563c9e8d80db5
Дата опублікування: 25.05.2023 01:23
Опис: Щодо вимоги листів від виробника у Вашій документації. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Тому прохання прибрати таку антиконкурентну вимогу з Вашої документації та врахувати практику рішень АМКУ. Також ви можете вимагати від учасників зазначити повний артикул моделі товару та підтвердити її офіційність надавши посилання на запропоновану модель на сайті офіційного партнера або дистриб ютора виробника в Україні. У разі пропозиції не офіційного товару - учасник не зможе підтвердити його посиланням на артикул моделі у каталозі офіційного дистриб ютора або партнера на території України (оскільки артикул неофіційно завезеного товару призначений для реалізації на території іншої країни і відсутній у електронних каталогах офіційних дистриб юторів або партнерів виробника).
Відповідь: Шановний можливий майбутній Учасник! За результатами детального розгляду вашого звернення повідомляю: На сьогоднішній день в Законі не міститься заборони щодо встановлення Замовником в вимогах до предмету закупівлі під час проведення закупівлі вимоги стосовно надання учасником авторизаційного листа від безпосереднього виробника продукції або офіційного представника. Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару, як підтвердження права учасника закупівлі на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа ніяк не обмежує коло можливих учасників закупівлі тому що виробники чи їх офіційні представники (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Відповідно до пп. 2 пункту 2 розділу 5 тендерної документації: «У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, … то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів …». Тому, якщо ви запропонуєте найменшу ціну та надасте аргументоване пояснення в довільній формі про відсутність авторизаційного листа, ваша пропозиція буде розглянута. Таким чином, вимога щодо надання авторизаційного листа не перешкоджає взяти участь у закупівлі. Уповноважена особа Петриняк Діана
Дата відповіді: 26.05.2023 20:24