-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарба Емаль алкідна ПФ-115 в асортименті, Фарба Емаль алкідна ПФ-266 в асортименті, фарба водоемульсійна для внутрішніх та зовнішніх робіт
Завершена
829 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 149.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 149.50 UAH
Період уточнення:
22.05.2023 14:00 - 28.05.2023 00:00
Відповідь надана
Технічний опис предмету закупівлі
Номер:
14d15df0d8ec4289b00b1adc040fb325
Дата опублікування:
26.05.2023 00:32
Опис:
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 установлені вимоги:
- Паспорти безпеки на кожен вид продукції у відповідності до Регламенту (ЕС) №1907/2006.
Даний Регламент розповсюджується на виробників та імпортерів, які знаходяться на території Європейського Союзу. Згідно з ч. 1 ст. 8 цього Регламенту юридичні або фізичні особи, зареєстровані за межами ЄС і виробляють хімічні речовини і препарати, а також складові хімічних препаратів і імпортують свою продукцію на територію ЄС. Фактично замовник встановив дискримінаційні обмеження за принципом територіального розташування суб’єктів господарювання – товар може бути поставлено підприємствами, які зареєстровано на території Європейського Союзу або мають представника на території Європейського Союзу. Замовник Закупівлі не зареєстрований на території Європейського Союзу, а тому не може вимагати реєстрацію коагулянту в реєстрі REACH з огляду на відсутність законодавчо визначеного обов’язку національних товаровиробників та постачальників здійснювати реєстрацію коагулянту в реєстрі REACH. Регламент Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року розповсюджується лише на країн-членів, а тому не є міжнародним стандартом в розумінні чинного законодавства України. Регламент Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (REACH) затверджений Європейським Парламентом та Радою Європейського Союзу, які не є регіональними органами стандартизації. А тому, даний регламент не є регіональним стандартом. Регламент Європейського парламенту та ради № 1907/2006 від 18 грудня 2006 року затверджено законодавчим органом Європейського Союзу. Державами-членами Європейського Союзу є Франція, Італія, Німеччина, Бельгія, Нідерланди, Люксембург, Бельгія, Німеччина, Італія, Люксембург, Нідерланди, Франція, Великобританія, Данія, Ірландія, Греція, Португалія, Іспанія, Австрія, Фінляндія, Швеція, Латвія, Литва, Естонія, Мальта, Польща, Словаччина, Словенія, Чехія, Угорщина, Кіпр, Болгарія, Румунія, Хорватія. Україна не є країною-членом Європейського Союзу. З 23 червня 2022 року Україна є кандидатом на членство у ЄС.
Оскільки Замовник знаходиться на території України в Хмельницькій області надайте пояснення або відмініть даний критерій.
-Свідоцтво про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 вимірювальної лабораторії, яка видала надані у складі пропозиції паспорти/сертифікати якості.
Цей стандарт установлює загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Він установлює вимоги щодо управління якістю системи керування вимірюванням, яку може використовувати організація, що виконує вимірювання як частину загальної системи керування і для забезпечення виконання метрологічних вимог. Такі вимоги мають на меті звузити коло учасників та надати перевагу УЧАСНИКУ який має в наявності дані документи.
Вами не застосовано жодного критерія до якості предмету закупівлі, натомість для Замовника важлива організація працівників на підприємстві? Аналогічна вимога була встановлена іншим Замовником UA-2020-11-09-010236-c, яка була оскаржена та задовільнена в АМКУ!
-Сертифікат системи управління якістю виробника на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
Цей стандарт сприяє прийняттю процесного підходу під час розробляння, запроваджування та поліпшування результативності системи управління якістю для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог. Конкретні вимоги, що їх уважають суттєвими для прийняття процесного підходу. Розуміння та керування взаємопов’язаними процесами як системою сприяє результативності та ефективності організації в досягненні її запланованих результатів. Цей підхід дає змогу організації контролювати взаємозв’язки та взаємозалежності процесів системи з тим, щоб уможливити підвищення загальної дієвості організації.
Знову таки Замовника цікавить не якість предмету закупівлі, а організація роботи на підприємстві!
Взагалі такі вимоги Замовника стосовно атестації чи акредитації незалежної лабораторії у відповідності до конкретного стандарту звужують коло потенційних учасників, чим порушуються принципи публічних закупівель, а також свідчать про упереджене ставлення Замовника до небажаних учасників процедури закупівлі та надання переваги в цих торгах окремому учаснику. Вважаємо, що Замовник повинен внести зміни до Документації в цій частині, надаючи право учасникам надати протокол випробувань щодо досліджуємого, виданого незалежною лабораторією, яка має акредитацію НААУ чи іншу атестацію без прив’язки до конкретного стандарту. Адже головним в вимогах до незалежної лабораторії повинно бути отримання нею (лабораторією) права проводити аналіз і дослідження саме предмету закупівлі, що підтверджується відповідною сферою акредитації чи атестації.
-Щодо «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Замовником деталізовано технічні вимоги. Встановлення у тендерній документації характеристик предмета закупівлі, яким підпадає продукція одного виробника. Відсутність можливості для учасників запропонувати еквівалент продукції Зазначення у тендерній документації виразу «або еквівалент» без встановлення критеріїв визначення еквіваленту.
Зазначення у тендерній документації, що показники еквіваленту повинні бути «не гіршими», ніж предмет закупівлі, без визначення поняття «не гірше» (встановлення відповідності конкретним характеристикам, визначення діапазону показників, зазначення показників "не менше"/"не більше" тощо). Ознайомтеся з практикою АМКУ, закупівлі: UA-2019-07-30-002521-b, UA-2019-05-24-000666-c.
-Якщо учасник не є виробником продукції додатково необхідно надати документи, які підтверджують зв’язок Учасника із виробником (дистриб’юторський (дилерський) договір або сертифікат дистриб’ютора (дилера) або лист від виробника про представництво його інтересів Учасником на даній процедурі). Лист від виробника про представництво його інтересів обов’язково повинен містити змістовний перелік технічних та інших документів наданих виробником Учаснику, з погодженням їх використання (копіювання, поширення).
Законодавством не заборонено придбання товару у постачальника, натомість виробника. Оскільки товар закупляється не у виробника Учасник не зможе виконати дану вимогу, тому знову дискримінація до інших учасників. Ознайомтеся із, закупівлею UA-2017-02-13-001432-c АМКУ задовільнили.
Просимо Вас надати обґрунтування даних вимог з посиланням на чинні державні стандарти. Додатково повідомляємо, у разі не реагуванні на питання, будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Замовником розглянувши ваше звернення буде внесено відповідні зміни у Додаток 2 до тендерної документації. Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату, тобто технічні характеристики які визначені Замовником у Додатку 2 мають бути такі самі або кращі.
Дякуємо за звернення!
Дата відповіді:
26.05.2023 13:40
Відповідь надана
Щодо істотних умов договору та можливих ризиків Замовника
Номер:
9cb2cf802ac044a488807228812d76da
Дата опублікування:
24.05.2023 19:17
Опис:
Шановний Замовнику!
Відповідно до п. 11.2. Згідно Цивільного кодексу України, господарського кодексу та Особливостей істотними умовами договору є: предмет договору, сума, що визначена у договорі, кількість товарів та вимоги щодо їх якості, термін та місце поставки, строк дії договору.
Відповідно до ч.3 ст. 180 ГК України істотними умовами договору є предмет, ціна, строк дії договору. Сторони можуть визначати істотними умовами й інші умови. Проте, пропонуємо зважити Замовнику, що згідно законодавства та умов договору істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання, крім випадків, визначених п. 19 Особливостей.
Тобто, якщо у п.19 Особливостей відсутня підстава для зміни, то істотні умови, які Замовник визначив такими (предмет договору, сума, що визначена у договорі, кількість товарів та вимоги щодо їх якості, термін та місце поставки, строк дії договору) не зможуть змінюватися.
До прикладу, виходячи з досвіду співпраці із замовниками, у Замовника може виникнути необхідність зміни тієї чи іншої умови: кількості або строку поставки. Проте, Замовник буде позбавлений такої можливості, адже визначив умову договору щодо строку поставки істотною, а п.19 Особливостей не містить підстав для зміни строку поставки.
При цьому, якби Замовник не визначав умову щодо строку поставки істотною, він міг би в межах законодавства вносити зміни.
Пропонуємо Замовнику зважливо підійти до визначення істотних умов договору, крім тих, що є законодавчо обов'язковими (предмет, ціна, строк дії).
При цьому, якщо Замовником буде прийнято рішення не змінювати переліку істотних умов - звертаємо увагу, що строк поставки до 20.06.2023 року може бути невиконуваним то (наприклад, якщо буде оскарження рішення Замовника, то не складно прорахувати, що навіть за мінімальних строків розгляду пропозицій, строк укладання договору настане після 20.06.2023), як наслідок, через подальшу неможливість внесення змін до договору Замовник змушений буде відміняти процедуру та оголошувати повторну.
Просимо врахувати наведене вище та внести зміни в перелік істотних умов договору або хоча б превентивно продовжити строк поставки.
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Замовник розглянувши ваше звернення повідомляє наступне. Так дійсно, відповідно до частини третьої статті 180 ГК України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. Поряд з цим, статтею 638 ЦК України встановлено, що істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. Для Замовника є важливим термін поставки товару, оскільки у Замовника в підпорядкуванні знаходяться освітні заклади то поточний ремонт приміщень потрібно провести у канікулярний період.
Проте якщо складуться такі обставини і договір не буде укладено до 20.06.2023 року та в учасника не буде можливості поставити товар, то пп.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Дякуємо за звернення проте зміни у тендерну документацію вноситись не будуть.
Дата відповіді:
25.05.2023 16:59
Відповідь надана
Щодо деталізації форс-мажору виходячи з триваючої військової агресії рф
Номер:
f1482c229aec444c98854924d015900e
Дата опублікування:
24.05.2023 19:16
Опис:
Шановний Замовнику!
Зважаючи, що договір укладається під час триваючої військової агресії рф проти України, задля уникнення можливих непорозумінь між сторонами та однакового розуміння ними умов співпраці пропонуємо конкретизувати в цій частині умови форс-мажору щодо російської агресії проти України, як такі, що можуть застосовуватися до сторін виключно щодо обставин, які настали після укладання договору та за їх безпосереднього впливу на можливість сторони виконувати зобов'язання.
Пропонуємо доповнити договір пунктом:
8.5. Сторони підтверджують та визнають обставинами непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього договору військову агресію рф проти України та (або) її наслідки: активні бойові дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли), тощо, якщо вони:
- безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов’язання за договором;
- настали після укладання Договору;
- підтверджені відповідними доказами згідно умов Договору.
Завчасно дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовником врахована ваша пропозиція, відповідні зміни будуть внесені в проєкт договору.
Дата відповіді:
25.05.2023 16:44