• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Послуги із благоустрою населених пунктів, прибирання, підмітання вулиць на території Оноківської сільської ради, Ужгородського району, Закарпатської області» Код ДК 021:2015:90610000-6

Завершена

1 237 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 375.00 UAH
Період уточнення: 22.05.2023 11:19 - 29.05.2023 00:00
Відповідь надана

Замовлені послуги і їх обсяги

Номер: e598af57786f498b96f9938619ba16ff
Дата опублікування: 26.05.2023 16:33
Опис: Шановний Замовнику! Вами, за результатом розгляду запитання учасника, згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 17/05 від 25.05.2023 року внесено зміни до тендерної документації в частині додатку №1 та додатку №3 тендерної документації. Внесені зміни до додатку №3 конкретизували види послуг та їх обсяги, дякуємо. Проте, виникла ситуація, що технічне завдання наведене у додатку 3 відрізняється від технічного завдання наведеного у додатку 2 до проєкту Договору, який також має подаватись учасником у складі тендерної пропозиції. З огляду на це, просимо Вас внести зміни до технічного завдання у додатку 2 до проєкту Договору для уникнення непорозумінь між учасниками та замовником, унеможливлення помилок при обрахунку вартості послуг та уніфікації тех.завдання вцілому.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо. Відповідні зміни будуть внесені.
Дата відповіді: 27.05.2023 08:59
Відповідь надана

Обсяги замовлених послуг

Номер: 149bc613f4dc4edd972c4fffeb308213
Дата опублікування: 24.05.2023 16:46
Опис: Доброго дня! Згідно з п. 3 та 6 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначається: - інформація про необхідні технічні, якісні та КІЛЬКІСНІ характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі); - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, ЇХ ОБСЯГИ. Відповідно до п. 1.4. Порядку визначення вартості робіт з утримання зелених насаджень в населених пунктах (наказ від 10.08.2005 № 121), економічно обґрунтовані плановані витрати - витрати, планування яких здійснюється з дотриманням вимог стандартів, нормативів, норм технологічних регламентів, а також вимог щодо надання відповідних послуг ВИЗНАЧЕНОЇ КІЛЬКОСТІ та якості з урахуванням економічних і природно-кліматичних особливостей регіону. У додатку №3 до тендерної документації Замовником зазначено: Передбачити надання послуг з утримання сільських доріг комунальної власності, тротуарів, площ, а саме: очищення дорожнього покриття ручним та механізованим способом, завантаження та вивезенням змету, сухого опалого листя, очищення урн від твердих побутових відходів та інші роботи. - підмітання території; - очищення урн від твердих побутових відходів; - санітарне прибирання газонів, вулиць, каналів та придорожнього полотна - санітарне прибирання автобусних зупинок; - очищення проїзної частини біля бордюрів від бруду та наносів; - вивезення зметів, опалого листя та сміття після ручного та механізованого прибирання з його захороненням на сміттєзвалищі твердих побутових відходів. -прибирання урн та зупинок ; -санітарне прибирання, вулиць, схилів, в весняно-осінній період; -ручне прибирання проїжджої частини, тротуарів, зелених зон, в тому числі прибирання випадкового сміття; -згрібання та вивезення опалого листя; -прибирання територій кладовищ – 7шт, - прибирання дитячих майданчиків-10шт. Однак Замовником не зазначено обсягів кожної із цих послуг, зокрема але не виключно: - не вказано обсягу (площі) території для санітарного прибирання газонів, вулиць, каналів та придорожнього покриття - не вказано обсягів (площ) територій, на яких необхідно буде здійснювати ручне та/або механізоване прибирання - не вказано обсягів (площ) зелених зон на яких потрібно буде здійснювати згрібання опалого листя - не вказано обсягів (площ) дитячих майдачників, які потрібно прибирати - не вказано орієнтовний обсяг стихійних сміттєзвалищ, які необхідно буде ліквідовувати і так далі... Наведене вище фактично унеможливлює здійснення розрахунку вартості послуг у відповідному спеціальному програмному комплексі обрахунку кошторису, з огляду на це, просимо конкретизувати обсяги і переліки замовлених послуг та внести відповідні зміни до тендерної документації. З повагою!
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання. Перераховані Вами роботи, що зазначені в частині 1 "Технічного завдання" Додатку 3 ТД і містять інформативний характер про перелік робіт які необхідно буде виконувати в складі надання послуг по предмету закупівлі. Розрахунки потрібно подавати відповідно до таблиці зазначеної в ч.2 Додатку 3 ТД. Вартість прибирання вулиць розраховується по протяжності. Вулиця, як об'єкт дорожньої інфраструктури включає в себе такі складові як: проїзджа частина, обочини, канави, тротуари, зелені насадження. Щодо прибирання зупинок і спорожнення урн, то їх розрахунок приводиться відповідно до штуки чи одиниці. Щодо прибирання кладовищ, дитячих майданчиків та ліквідації сміттєзвалищ, то нами будуть внесені необхідні зміни до відповідної таблиці технічного завдання з конкретизацією об'ємів робіт. Дякуємо!
Дата відповіді: 25.05.2023 14:17
Відповідь надана

Умови тендерної документації

Номер: 84f8c5d466164dbfb11a4cb9929718f5
Дата опублікування: 23.05.2023 16:41
Опис: Як потенційний учасник даної закупівлі звертаємо Вашу увагу, що вимога зазначена у додатку №3 до тендерної документації, а саме те, що Цінова пропозиція повинна бути підтверджена розрахунком , що обгрунтовує визначення цінової пропозиції: Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням: Спеціального програмного комплексу з обрахунку кошторисів. Ресурсних елементних кошторисних норм України. Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Держбуду України. Для розгляду повинні надаватися такі види кошторисної документації, якi підписанi та завіренi «мокрою печаткою» підрядної організації: - Договірна ціна з пояснювальною запискою; - Зведений кошторисний розрахунок вартості з пояснювальною запискою; - Локальні кошториси; - Відомість ресурсів до зведеного кошторисного - Є необгрунтованою та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Суб'єкти господарювання, які НЕ займаються будівництвом - НЕ використовують в процесі ведення господарської діяльності спеціальні програмні комплекси з обрахунку кошторисів. Оскільки дана закупівля не передбачає здійснення жодних будівельних робіт чи ремонтних робіт просимо Вас внести зміни до тендерної документації прибравши наведені вище необгрунтовано встановлені вимоги та допустити до участі ширше коло учасників.
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Дякуємо за запитання і повідомляємо про наступне, 1. Щодо обгрунтованості вимоги надання розрахунків у спеціальних програмах: відповідні програми (програмні комлекси) передбачені для різних видів робіт(не лише ремонти чи будівництво, а й утримання різних обєктів). Предметом закупівлі є прибирання об'єктів, що відносяться до категорії дорожнього господарства (вулиці, тротуари, обочини, зупинки, майданчики і т.д.) і відповідно є їх утримання. Відповідні програмні комплекси містять норми(розцінки) розрахунку вартості на відповідні види робіт. Також містять норми, завдяки яким розраховуються трудозатрати та інші витрати згідно чинних норм діючих в Україні і задля об'єктивного визначення вартості робіт у складі послуг, що закуповуються, нами встановлена відповідна вимога; 2. Щодо обмеження кола учасників: відповідні програми (програмні комплекси) знаходяться в продажі у вільному доступі без обмежень, придбання та встановлення яких займає максимум один день. Вартість таких програм (програмних комплексів) відносно невелика і кожен суб'єкт господарювання, який професійно займається відповідними напрямками діяльності, за бажанням взмозі придбати таке програмне забезпечення. У випадках коли суб'єкт господарювання вважає про недоцільність придбавати таке програмне забезпечення він може скористатись послугами сертифікованих інженерів-кошторисників. Інженерів-кошторисників в Україні також є безліч. Отже, виходячи із вищенаведеного, встановлена нами вимога є законною та не містить жодних обмежуючих чи дискримінаційних ознак.
Дата відповіді: 24.05.2023 08:47