-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Екскаватор-навантажувач
Торги відмінено
65 424 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 327 120.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 327 120.00 UAH
Період уточнення:
19.05.2023 16:09 - 26.05.2023 00:00
Відповідь надана
Порівняння бюджету по підписаним договорам аналогічних закупівель, що вже завершені.
Номер:
f46cc025968f4276b3193c2d50efcd21
Дата опублікування:
25.05.2023 19:19
Опис:
Шановний Замовник!
В своїх відповідях на питання учасників Ви стверджуєте, що дієте в межах закону, що Ви не завищили бюджет закупівлі, в такому випадку - розгляньте будь ласка аналогічні закупівлі екскаваторів-навантажувачів в поточному 2023 році, по яким вже підписані угоди з зафіксованою ціною. Для порівняння беремо Ваш бюджет в 65 424 000/12 одиниць = 5 452 000 гривень на 1 одиницю товару з ПДВ:
№ у прозорро: UA-2023-01-24-001789-a, Вартість переможця з ПДВ:3700000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1752000грн.; № у прозорро: UA-2023-01-26-009057-a, Вартість переможця з ПДВ: 3400000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 2052000грн.; № у прозорро: UA-2023-01-27-009555-a, Вартість переможця з ПДВ:4095000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1357000грн.; № у прозорро: UA-2023-02-01-012375-a, Вартість переможця з ПДВ:3996000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1456000грн.; № у прозорро: UA-2023-02-07-015603-a, Вартість переможця з ПДВ:3585600грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки:1866400грн.; № у прозорро: UA-2023-02-10-005113-a, Вартість переможця з ПДВ:4238000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки:1214000грн.; № у прозорро: UA-2023-02-20-010104-a, Вартість переможця з ПДВ:3700000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1752000грн.; № у прозорро: UA-2023-02-21-014620-a, Вартість переможця з ПДВ:3964000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1488000грн.; № у прозорро: UA-2023-02-28-005880-a, Вартість переможця з ПДВ:3000000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 2452000грн.; № у прозорро: UA-2023-03-02-007695-a, Вартість переможця з ПДВ: 3600000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1852000грн.; № у прозорро: UA-2023-03-03-011619-a, Вартість переможця з ПДВ: 2800000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 2652000грн.; № у прозорроUA-2023-03-15-002748-a, Вартість переможця з ПДВ: 3846000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1606000грн.; № у прозорроUA-2023-03-16-002323-a, Вартість переможця з ПДВ: 3717000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1735000грн.; № у прозорро: UA-2023-03-08-005668-a, Вартість переможця з ПДВ:3623040грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1828960грн.; № у прозорро: UA-2023-03-22-004035-a, Вартість переможця з ПДВ: 3297000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 2155000грн.; № у прозорро: UA-2023-03-22-010090-a, Вартість переможця з ПДВ: 3360000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 2092000грн.; № у прозорро: UA-2023-03-22-010551-a, Вартість переможця з ПДВ: 3996000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1456000грн.; № у прозорро: UA-2023-04-03-008310-a, Вартість переможця з ПДВ: 3797000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1655000грн.; № у прозорро: UA-2023-04-10-011569-a, Вартість переможця з ПДВ: 3996000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1456000грн.; № у прозорро: UA-2023-04-11-004069-a, Вартість переможця з ПДВ: 3500000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1952000грн.; № у прозорро: UA-2023-04-11-007836-a, Вартість переможця з ПДВ: 3699999 грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1752001грн.; № у прозорро: UA-2023-04-13-007262-a, Вартість переможця з ПДВ:3700000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1752000грн.; № у прозорро: UA-2023-04-26-006587-a, Вартість переможця з ПДВ: 3696000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 1756000грн.; № у прозорро: UA-2023-05-04-014493-a, Вартість переможця з ПДВ: 2998000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 2454000грн.; № у прозорро: UA-2023-05-04-005917-a, Вартість переможця з ПДВ: 3200000грн., Завищення бюджету Київавтодор на 1 одиницю техніки: 2252000грн.; З наведеної інформації, що є у вільному доступі в системі прозорро, видно, що середнє завищення бюджету закупівлі Замовником Київавтодор складає близько 1,5 мільйона гривень на кожній одиниці Товару (в залежності від комплектації навісним обладнанням або опціями), а передбачено 12 одиниць, що складає завищення бюджету близько 18 вісімнадцяти мільйонів гривень лише на даній закупівлі на користь Київавтодор. На жаль Замовник – не хоче заощаджень бюджетних коштів на придбання Товару, та категорично НЕ забезпечує умови для конкуренції.
Відповідь:
При формуванні очікуваної вартості закупівлі ретельно вивчалися всі пропозиції та аналогічні закупівлі, які розміщенні в системі «Прозоро». Очікувана вартість визначалася із комерційних пропозицій, які надали потенційні учасники торгів, враховуючи технічні вимоги Замовника.
Запрошуємо всіх учасників прийняти участь у закупівлі, якщо пропозиція відповідає технічним характеристикам та вимогам тендерної документації.
Дата відповіді:
26.05.2023 14:15
Відповідь надана
Щодо благонадійності майбутнього постачальника
Номер:
afec95d717bf4e48a16b733d75b0e5cd
Дата опублікування:
25.05.2023 17:48
Опис:
Шановний Замовник! Ваша відповідь :"Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дану довідку Замовник вимагає для визначення благонадійності майбутнього постачальника дорогої техніки у кількості 12 одиниць." НАДАЙТЕ РОЗЬЯСНЕННЯ , ЧОМУ ВАМИ НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ НАДАННЯ ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ЩОДО ВІДСУТНОСТІ КРИМІНАЛЬНИХ ПРОВАДЖЕНЬ з 2020-2023 РІК ? ЧОМУ ВАМИ НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ НАДАННЯ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ПРОГРАМИ ТА НАКАЗУ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ УПОВНОЖНОЇ ОСОБИ - БЮДЖЕТ ЗАКУПІВЛІ 65 424 000,00 грн. з ПДВ ? ЧОМУ ВИ ОЦІНЮЄТЕ БЛАГОНАДІЙНІСТЬ МАБУТНЬОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА ТОЛЬКО ПО ВІДСУТНОСТІ РОЗІРВАНИХ ДОГОВОРІВ? ЧОМУ ВИ НЕ ВИМАГАЄТЕ НАДАННЯ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ВІД УЧАСНИКІВ ТА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ФІНАНСОВОЇ СПРОМОЖНОСТІ ЗДІЙСНИТИ ПОСТАЧАННЯ 12 ЕКСКАВАТОРІВ- ВЕДЬ ДОГОВОРОМ ПЕРЕДБАЧЕНО: "Умови оплати – по факту поставки Товару, при наявності коштів на закупівлю Товару на рахунку Замовника, з відстрочкою платежу протягом календарного бюджетного року". Оскільки використовуються бюджетні кошти, а саме кошти ГРОМАДИ, ВИМАГАЄМО надати відповіді щодо кожного ПОСТАВЛЕНОГО питання.
Відповідь:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством
Дата відповіді:
26.05.2023 14:25
Відповідь надана
Перевищення повноважень, тлумачення законодавства для лобіювання інтересів певного учасника.
Номер:
a97cc104eda04a468954026cd44027fb
Дата опублікування:
25.05.2023 17:30
Опис:
Шановний замовник, Вами так багато сказано, що Ви дієте в межах чинного законодавства, що те що ви прописали дискримінаційні вимоги – це те, що Замовник вважає за необхідне, та законом не заборонено. Тобто на Вашу думку Вам нічого не заборонено, тому робите що заманеться, прикриваючись вседозволеністю та безкарністю, перекручуючи тлумачення законодавства! А яке законодавство дозволило Вам розпоряджатися бюджетними коштами як своїми власними? А яке законодавство, Вам дозволяє закупити Товару в одній Закупівлі на шістдесят п’ять мільйонів гривень, при цьому «проклали дорогу» лише одному учаснику, а всіх інших обмежили? Яке законодавство Вам дозволяє завищувати бюджет? Яке законодавство Вам дозволяє створити умови, щоб протидіяти прозорій конкуренції? Яке законодавство дозволяє Вам сприяти монополізації ринку, через явний зговір з учасником? Чому не забезпечили умови для конкуренції? Ну що ж, якщо Ви прикрились з усіх боків законодавством та витрачаєте бюджетні кошти як власні, результат закупівлі покаже Ваші дійсні наміри.
Гарних Вам та заощадливих придбань.
Відповідь:
Запитання не стосується роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дата відповіді:
26.05.2023 14:16
Відповідь надана
Узгоджені дії, для придбання техніки по завищеним цінам.
Номер:
3e7663cd15264a7cb0a677fa84f1bca0
Дата опублікування:
25.05.2023 11:02
Опис:
Шановний Замовник, Ви так наполегливо відписуєтесь учасникам, задля створення штучних умов на користь певним учасникам, що Вас можна лише привітати - Ви такі молодці, та своєю наполегливістю та узгодженими корупційними діями – можете досягти витрачення зайвих коштів на придбання техніки!
Відповідь:
Запитання не стосується роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дата відповіді:
25.05.2023 16:51
Відповідь надана
Умови для обмеження учасників – для придбання Товарів за значно завищеними цінами.
Номер:
284642af828948a981c93784b871b418
Дата опублікування:
25.05.2023 11:01
Опис:
Шановний Замовник! Відповіді на Ваші попередні питання учасників – є лише підтвердженням того, що Ви маєте намір придбати техніку по завищеній ціни, всіляким шляхами уникаєте допущення учасників до закупівлі, створюєте обмеження іншим учасникам та штучні умови для участі лише певному учаснику. Відповідно до бюджету закупівлі вартість на 1 одну одиницю техніки, складає 5,4 мільйони гривень, при тому що ринкова вартість, відповідно до технічного завдання вартість аналогічного Товару, відомих світових брендів (виробники з країн: Великобританія, США, Європа), складає не більше 3,3 мільйона гривень, таким чином Ви переплатите зайвих коштів близько 1 мільйона гривень з кожної одиниці техніки, що в цілому по закупівлі - вартість зайво переплачених коштів може скласти понад 12 мільйонів!!! А чи не завеликі заохочення для Вас як для Замовника, що Ви так наполегливо обмежуєте учасників? А чи порівнювали Ви калькуляцію собівартості – локалізацію в системі прозорро, тих учасників що ви зараз так відверто лобіюєте? Різниця по вартості калькуляції собівартості та передбаченим Вами бюджетом – є нереально завищеною. Чим така різниця може бути обґрунтована?
Дякую за відповідь.
Відповідь:
Якщо ваша пропозиція є дешевшою та відповідає технічним характеристикам та вимогам тендерної документації ви можете прийняти участь у закупівлі.
Дата відповіді:
25.05.2023 16:51
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги, штучне незаконне обмеження участі в закупівлі.
Номер:
a6353c35500749cd85539a0292b86298
Дата опублікування:
25.05.2023 11:00
Опис:
Шановний Замовник! Чи вважаєте Ви законною підставою, унеможливлювати участь учасників, які не мали з Вами підписаних договорів взагалі, висунувши дискримінаційну вимогою: Учасник повинен підтвердити гарантійним листом, що в період 2020-2023 відсутні розірвані договори по коду ДК 021:2015:43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковші.»? Просимо зазначити чіткий пункт або норму Закону, яка передбачає правочинність зазначеної дискримінаційної вимоги. Тільки не посилайтесь вкотре на частину 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" – там мови немає про те, що Замовник може обмежувати учасників.
Дякую за відповідь.
Відповідь:
Відповідно до статті 8 Конститутції України діє принцип верховенства права, якщо законом не заборонено, Замовник має право вимагати.
Дата відповіді:
25.05.2023 16:52
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги – створення штучних умов для окремого учасника.
Номер:
4fe6f4c7798d4d6cae6a60dfd31bda59
Дата опублікування:
25.05.2023 10:58
Опис:
Шановний Замовник! Зазначаючи дискримінаційну вимогу: «Учасник повинен підтвердити гарантійним листом, що в період 2020-2023 відсутні розірвані договори по коду ДК 021:2015:43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковші.», Ви стверджуєте, що таким правом Ви керуєтесь частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Але в даній статті та Законі взагалі - відсутні підстави для висування вимог, що унеможливлюють в участі, тобто є дискримінаційними. Наприклад в нашого підприємства немає жодних підписаних раніше договорів з Вашим підприємством, відповідно немає й розірваних відповідно. З яких діючих законних підстав в даному випадку, ви обмежуєте наше підприємство в участі в даній Закупівлі? Якщо у нас є наявний розірваний договір НЕ З ВАШИМ ПІДПРИЄМСТВОМ, а зовсім з іншим Замовником – то така подія є законною причиною для унеможливлення щодо участі нашого підприємства в оголошеній Вами Закупівлі?
Дякую за відповідь.
Відповідь:
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дану довідку Замовник вимагає для визначення благонадійності майбутнього постачальника дорогої техніки у кількості 12 одиниць.
Дата відповіді:
25.05.2023 16:52
Відповідь надана
Довідка МВС
Номер:
03792535c149453985b41a34e32b6e85
Дата опублікування:
24.05.2023 09:58
Опис:
Шановний Замовнику! Перелік документів що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6, 12 та абзацу 14 пункту 47 Особливостей, містить таку вимогу щодо надання документа на керівника переможця закупівлі, а саме: Довідка МВС України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, видана не раніше місячної давнини до дати оприлюднення на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір.
Але на період дії воєнного стану на території України Учасник – переможець закупівлі надає Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність / наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, який формується на сайті МВС за посиланням http://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing.
( Відповідно до наказу МВС від 30.03.2022 № 207 «Деякі питання ведення обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.04.2022 за № 425/37761).
Просимо врахувати зазначені обставини та внести зміни в тендерну документацію, або надати ґрунтовні пояснення.
Відповідь:
Учасник має право надавати аналогічні відомості (документи) що відповідають діючому законодавству.
Дата відповіді:
25.05.2023 16:52
Відповідь надана
Розірвані договора та відповідь Замовника
Номер:
27a3c2e1b55d40bba840cfaa8c161d99
Дата опублікування:
24.05.2023 09:35
Опис:
Шановний Замовник! Ваша відповідь "Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації" . Надайте розьяснення "ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ" - де саме ця вимога передбачена? ВКАЖІТЬ НОРМАТИВНИЙ ДОКУМЕНТ, ЗАКОН на який Ви посилаетесь в відповіді!! Дякуємо
Відповідь:
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата відповіді:
25.05.2023 16:53
Відповідь надана
Щодо проекту договора
Номер:
d8a5d036acce497f88b6b2d3905a1c87
Дата опублікування:
23.05.2023 11:50
Опис:
Шановний Замовник! Проект договору (додаток 4), а саме додаток 1 до договору містить "Марка шасі", "Модель шасі" , "№ шасі" . Просимо Вас надати розьяснення, яким чином планується заповнювати дані столбці при підписанні договора на постачання екскаваторів навантажувачів, з терміном постачання "120 календарних днів з дати надання заявки Замовником, але не пізніше ніж 1 грудня". Внесить зміни в додаток 1 до договору.
Відповідь:
Було внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
23.05.2023 16:25