• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реєстратори розрахункових операцій

Торги відмінено

3 982 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 828.00 UAH
Період уточнення: 20.02.2018 16:10 - 02.03.2018 17:00
Відповідь надана

надати розяснення

Номер: b3df2c0f76b7481dac3c9c41b87dea66
Дата опублікування: 01.03.2018 17:33
Опис: Регіональною філією «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» на веб порталі автоматизованого торговельного майданчику «PROZORRO» розміщено оголошення UA-2018-02-20-00716-а про закупівлю реєстраторів розрахункових операцій Термінал мобільний для продажу квитків приміського сполучення ДК 021:2015: 30140000-2 — Лічильна та обчислювальна техніка, розміщена тендерна документація та надано строк на звернення за роз’ясненнями. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (надалі Закон), звертаємося з вимогою про усунення порушень під час проведення процедури закупівлі та надання роз’яснень. Стаття 3 Закону визначає принципи здійснення закупівель. Це добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст. 5 Закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вимоги до змісту тендерної документації встановлені ст.22 Закону. Зокрема, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вказані Замовником вимоги до предмету закупівлі створюють серйозні обмеження для участі в даній закупівлі, створюють не рівні умови для учасників та потребують додаткових робіт по інтеграції реєстратора розрахункових операцій, що може запропонувати учасник, з термінальним обладнанням, яке вказує Замовник. Так, всупереч вимогам Закону, тендерна документація містить посилання на конкретну конструкцію товару, а саме: «Можливість підключення зовнішніх пристроїв керування: обладнання термінальне «Термінал Т-УЗ»; пристрій керування мобільний із зчитувачем електронних карток.» Крім того, у відповідності до Закону Замовник не надав обґрунтування того, що таке посилання є необхідним. Отже, таке визначення предмету закупівлі є дискримінаційним щодо інших учасників конкурсу та виробників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів. Натомість, в технічній специфікації тендерної документації не зазначено детальний опис предмету закупівлі, що закуповується через що не можливо визначити технічні характеристики предмету закупівлі (в тому числі і для визначення еквіваленту). Так, технічна специфікація містись вимоги щодо можливості підключення зовнішніх пристроїв керування: обладнання термінальне «Термінал Т-УЗ»; пристрій керування мобільний із зчитувачем електронних карток. Можливість виконання даної вимоги встановити не можливо з огляду на відсутність характеристик даних пристроїв. Також, в технічній специфікації тендерної документації встановлені певні обмеження характеристик предмету закупівлі, які є гіршими ніж можуть запропонувати учасники. Такі обмеження встановлюють граничні показники щодо можливостей товару та не дозволяють запропонувати більш якісний товар. Технічна специфікація предмету закупівлі містить технічні характеристики та вимоги, які встановлюють обмеження та значно звужують коло учасників тендеру та більш функціональних еквівалентів, які могли бути запропоновані, що в свою чергу порушує принцип недискримінації та максимальної економії та ефективності. Наприклад в технічній специфікації вказано «Споживча потужність, не більше 60 Вт» при цьому на даний час на ринку існують товари з характеристиками значно кращими. З огляду на викладене, вимагаємо: 1. Надати обґрунтування того, що саме така конструкція предмету закупівлі необхідна; 2. Надати пояснення, що таке «обладнання термінальне «Термінал Т-УЗ» та «пристрій керування мобільний із зчитувачем електронних карток» та вказати які його особливості та характеристики; 3. Надати опис термінального обладнання «Термінал Т-УЗ» та пристрою керування мобільного із зчитувачем електронних карток, опис їх програмного забезпечення та протоколи взаємодії з таким обладнанням; 4. Надати пояснення чому для предмету закупівлі встановлена межа споживчої потужності, не більше 60 Вт, а також чому Замовник встановив характеристики та вимоги, які встановлюють обмеження та значно звужують коло учасників; 5. Внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних умов, які мають місце при визначенні предмету закупівлі.
Відповідь: Доброго дня. Предмет закупівлі призначений для оформлення проїзних та перевізних документів на приміському залізничному транспорті згідно положень Порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів на залізничному транспорті (спільний наказ Міністерства інфраструктури України та Міністерства доходів і зборів України від 30.05.2013 № 331/137). Вказана у тендерному оголошенні конструкція предмету закупівлі вибрана у зв’язку із необхідністю використання як наявного обладнання, та і необхідністю підтримки наявних (діючих) технологічних процесів. Термінальне обладнання «Термінал Т-УЗ» використовується у замовника більше 15 років та вже є в наявності у великій кількості. Так само як і технологічні процеси з використанням електронних карток. Вказаний конструктив дозволить значно заощадити використання коштів як за допомогою використання вже існуючого обладнання (Термінальне обладнання «Термінал Т-УЗ»), так і підтримки діючих технологічних процесів без закупівлі додаткового обладнання та значно зменшує експлуатаційні витрати. Замовник не є виробником термінального обладнання «Термінал Т-УЗ» та будь-яких пристроїв керування мобільних із зчитувачем електронних карток, тому не може надати будь-яку технічну документацію щодо даного обладнання, як то опис програмного забезпечення або протоколи взаємодії. Встановлення межі споживчої потужності у 60 Вт обумовлене необхідністю зменшення експлуатаційних витрат при постійному використанні предмету закупівлі в господарській діяльності замовника, тому дане обмеження є об’єктивним. Також слід зазначити, що Технічна специфікація (Додаток №5) тендерної документації містить вираз «* або еквівалент. Усі показники еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у товару зазначеному в цьому переліку», тож заяви про те, що предмет закупівлі є дискримінаційним щодо інших учасників конкурсу та виробників не відповідають дійсності. Враховуючи вищенаведене, замовник не вважає за можливе внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 05.03.2018 09:38