-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція для чищення
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період уточнення:
18.05.2023 18:25 - 11.06.2023 00:00
Відповідь надана
рідина для посуду
Номер:
76e8fd52bfb64a53aec196508b9e3a9e
Дата опублікування:
22.05.2023 11:54
Опис:
Добрий день!
Чи розглядаєте заміну рідини для посуду 0,5 на 1л?
Відповідь:
ні, розглядаємо лише 0.5 л
Дата відповіді:
22.05.2023 14:37
Відповідь надана
Щодо вимог до технічних характеристик
Номер:
9de015b9c42b4f83a2d112bcf089f6fe
Дата опублікування:
19.05.2023 12:20
Опис:
Добрий день. Шановний Замовник, у Додаток 2 до тендерної документації ви вказали такі вимоги як: Концентрований засіб для миття посуду який виготовлено відповідно ТУ У 20.4-37613482-001:2018р Маркування згідно ДСТУ ISO 14024:2018 Відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 ДСТУ ISO 14001:2015 ДСТУ ISO 22000:2019. Ви ж розумієте, як і учасники розуміють, що це дискримінаційна вимога яка обмежує коло учасників, а саме ТУ У 20.4-37613482-001:2018р від 26.042018 року № 602-123-20-1/18982 видано на ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП" м. Львів як на виробника товару, який ви запросили в тендері. Тобто інші учасники-виробники товару не зможуть прийняти участь у закупівлі. Частина 1 ст 23 Закону № 922 передбачає, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У ч.4 вказаної норми зауважено, що технісчні специфікації не повинні містити посилання на конкретнумарку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб*єкта господарювання, чи на торгові марки , патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим. Обгрунтуйте будь-ласка ваше посилання на ТУ ПП "АЛЬЯНС-НОВАГРУПП". Міністерство економічного розвитку і торгівлі України в своєму листі від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 підтверджує той факт, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону України «Про Публічні закупівлі»). Просимо внести зміни в Додаток 2. Дякуємо.
Відповідь:
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками мають відповідати вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації
Разом з тим, тендерною документацією передбачено : *Будь – яке послання на конкретні торговельну марку чи фірму, предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній тендерній документації застосовується із виразом «або еквівалент» Додаток 2 до тендерної документації.
У зв’язку із тим, що вичерпний опис усіх необхідних характеристик щодо предмету закупівлі скласти неможливо, то в місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Еквівалент (аналог) — продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Забороняється введення в обіг фальсифікованої продукції.
Експертна оцінка продукції дає можливість Замовнику розуміти з якою продукцією та якої якості буде товар, з урахуванням того, що останнім часом посилюється тенденція участі недобросовісних учасників, які постачають товар неналежної якості та який не відповідає технічним і якісним характеристикам, прописаних в Тендерній документації. Замовник має право бути впевненим, що предмет закупівлі повністю співпадає з його технічними та якісними вимогами. Адже після підписання договору буде пізно стверджувати, що предмет закупівлі не відповідає заданим вимогам. Надані документи - це гарантія замовника, що він отримає якісний товар, тому замовнику необхідно переконатись, що предмет закупівлі відповідає всім зазначеним вимогам та є безпечним у користуванні. Інформуємо вас, що замовник ні в якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників даної закупівлі.
Враховуючи те, що товар, що закуповується використовуватиметься для прибирання приміщень, Замовник не має права нехтувати якістю товару, тому визначає такі вимоги.
Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» регулює суспільні відносини, які виникають у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, визначає відповідні права і обов'язки державних органів, підприємств, установ, організацій та громадян, встановлює порядок організації державної санітарно-епідеміологічної служби і здійснення державного санітарно-епідеміологічного нагляду в Україні.
Враховуючи усе вище викладене Замовник відхиляє прохання внести зміни в Додаток 2.
Відповідь надано
Дата відповіді:
23.05.2023 09:05