• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових автомобілів у місті Києві

Завершена

943 009.23 UAH з ПДВ
Період уточнення: 18.05.2023 17:15 - 09.06.2023 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 91ada40e498548408ad23f43638e7847
Дата опублікування: 01.06.2023 22:50
Опис: Доброго дня. Нас також обурили додані виправлені вимоги. Підтримуємо попереднього скаржника та наполягаємо внести зміни та виправити технічну документацію, прибрати дискримінаційні вимоги, що написані та внесені в тендерну документацію під ФІЛІЯ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ". Це пряме порушення законодавства щодо проведення прозорості публічних Закупівель, і ми також, з метою запобігання корупції, в разі ігнорування звернень привести тендерну документацію до початкової редакції будем звертатись, паралельно, до АМКУ з метою виправлення документації, а також направимо запити у відповідні інстанції щодо проведення розслідування прозорості проведення закупівель та зацікавленості уповноваженої особи. ( один скаржник добре, а два краще. Інших не згодних потенційних учасників закликаємо приєднатись, разом ми сила). Ймовірно Замовника не влаштувало 8 компаній, що подались на попередні торги, ( серед яких "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" зайшла аж двома підрозділами, абі підстрахуватись...). і з метою звуження кола потенційних учасників зявились виправлення у тендерній документації, що написані фокусно під основного постачальника /надавача послуг " Українську Автомобільну Корпорацію". Ми зробили попередню аналітику, і виявилось, дивним чином, що основні постачальники /переможці Замовника це ФІЛІЯ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" та ТОВ "ЗС АВТО ЦЕНТР" , які між собою чередуються. Зазначимо, що за 2023 рік Замовником да даним предметом закупівлі вже було укладено з ФІЛІЯ "АВТОЦЕНТР НА СТОЛИЧНОМУ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ" три договори загальною вартістю 46 957 913,53 грн та з компанією ТОВ "ЗС АВТО ЦЕНТР"  два договори на сумму 951 430,77 грн. Це лише аналітика 2023 року. За попередні роки не анонсуєм. Зрозуміло. Тож, Звертаємось до Контактної особи Ігоря Серветнікова, який є Уповноважена особа щодо здійснення публічних закупівель, а також до Дар’ї Орлової, т.в.о. начальника управління автослужби та транспортного забезпечення Департаменту патрульної поліці з вимогою прибрати усі дискримінаційні вимоги, що опубліковані у ПЕРЕЛІКУ ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ від 30.05.2023 року, а саме видалення з тендерної документації Додатку 3 наступного: "персонал (працівників) не менше 25 спеціалістів, згідно штатного розпису необхідного рівня професійної кваліфікації, який буде залучений до надання Послуг, який має необхідні знання та досвід у виконані даних робіт, для підтвердження надати копію штатного розпису з класифікатором та кодами професій станом на 01.01.2023 року, надати довідку в довільній формі та на підтвердження надати Довідки з Пенсійного фонду України з даними про трудовий та страховий стаж з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування по кожного вищевказаному працівнику окремо, надати копії сертифікатів працівників які сертифіковані офіційними дилерами не менше 5-ти." а також прибрати доданий дискримінаційний наступний абзац в Додатку 3 : "мати нормативний залишок запасних частин та витратних матеріалів для автомобілів, зазначених у переліку не менше 500 000,00 грн., надати довідку та надати копію балансу або витяг з оборотної відомості підприємства по рахунку 2811 (товари на складі запасних частин); інформаційно-технічна підтримка та призначення відповідальної особи для координування та супроводження ремонту автомобілів Замовника; програмне забезпечення для ведення обліку (не російського походження) BAS (відповідно до виконання рішення РНБО, що введене в дію Указом Президента від 14.05.2020 р. №184/2020). На підтвердження надати копію ліцензійного договору або копію договору постачання примірника програмного забезпечення з кількістю ліцензій не меншою ніж вказано в довідці про персонал та надати копію витягу з балансу або оборотної відомості підприємства про наявність відповідної кількості ПК (системних блоків) та ліцензій Windows" . Також наполягаємо виправити редакцію п.14 Додатку 3 , а саме: "Строк виконання Учасником ремонтних робіт автомобіля не повинен перевищувати 3 (трьох) календарних дні", бо не можливо зробити ремонт мотора чи ремонт коробки за 3 календарні дні... фізично, яким би геніальним та талановитим і швидким не був слюсар... і Замовник це розуміє... дана вимога також відноситься до дискримінаційної, і наполягаємо її виправити в ТД Додатку 3 п.14 та виправити аналогічне в договорі, та вказати, що строки ремонту автомобіля погоджується в кожному окремому випадку на рівні Наряд-Замовлення, та не повинні перевищувати рекомендовані терміни та норми, що регламентуються заводом -виробником. Це буде чесно та прозоро.
Відповідь: Доброго дня. Ваше зауваження розглянуто та найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.06.2023 17:41
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги,

Номер: 93f2dad50b6c441684f91e9b3ae400cf
Дата опублікування: 01.06.2023 18:41
Опис: Зановний Замовник, просимо прибрати з ТД Дискримінаційні вимоги, що були додані після публікації першої версії ТД, та які значно звужують коло потенційних учасників, Виходячи з трактовки оновлених вимог, зрозуміло, що Замовник вже знає потенційного переможця закупівлі та свідомо ліквідує інших можливих учасників та свідомо порушує ЗУ "Про Публічні Закупівлі" в частині ст.5 - Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. НАполягаємо прибрати оновчену частину вимог, а саме видалити з Додатку 3 такі вимоги, що прописані під потенціного відомого Замовнику переможця переможця Закупівлі: "персонал (працівників) не менше 25 спеціалістів, згідно штатного розпису необхідного рівня професійної кваліфікації, який буде залучений до надання Послуг, який має необхідні знання та досвід у виконані даних робіт, для підтвердження надати копію штатного розпису з класифікатором та кодами професій станом на 01.01.2023 року, надати довідку в довільній формі та на підтвердження надати Довідки з Пенсійного фонду України з даними про трудовий та страховий стаж з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування по кожного вищевказаному працівнику окремо, надати копії сертифікатів працівників які сертифіковані офіційними дилерами не менше 5-ти" а також вимоги щодо : "мати нормативний залишок запасних частин та витратних матеріалів для автомобілів, зазначених у переліку не менше 500 000,00 грн., надати довідку та надати копію балансу або витяг з оборотної відомості підприємства по рахунку 2811 (товари на складі запасних частин) ­ інформаційно-технічна підтримка та призначення відповідальної особи для координування та супроводження ремонту автомобілів Замовника; ­ програмне забезпечення для ведення обліку (не російського походження) BAS (відповідно до виконання рішення РНБО, що введене в дію Указом Президента від 14.05.2020 р. №184/2020). На підтвердження надати копію ліцензійного договору або копію договору постачання примірника програмного забезпечення з кількістю ліцензій не меншою ніж вказано в довідці про персонал та надати копію витягу з балансу або оборотної відомості підприємства про наявність відповідної кількості ПК (системних блоків) та ліцензій Windows.". В разі ігнорування наших вимог, будемо змушені звернутись до АМКУ для захисту своїх прав, а також направити запит до інших відповідних органів, щодо проведення розслідування та перевірки за останні три роки щодо прозорості проведення торгів та закупівель за вказаним ДК та перевірки щодо зловживання службовим становищем. Просимо відповідальну особу, на яку в ході перевірки буде накладено штраф та підозру, уважно розглянути наше звернення та внести зміни до тендерної документації виключивши специфічні вимоги, що були опубліковані в новій редакції та повернути вимоги тендерної документації до початкової нейтральної прозорої версії. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Ваше зауваження розглянуто та найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 02.06.2023 17:41