• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розбирання та демонтаж пошкодженої будівлі учбового корпусу(блок А,Г) Національного університету кораблебудування імені адмірала Макарова за адресою: м. Миколаїв, пр. Героїв України, 9

Всі документи, що готуються безпосередньо Учасником та надаються в складі тендерної пропозиції, викладаються українською мовою.

Торги не відбулися

5 000 000.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 18.05.2023 15:32 - 28.05.2023 00:00
Відповідь надана

Досвід виконання аналогічного договору

Номер: 36e3fc970a834d678f652823738f5e4d
Дата опублікування: 27.05.2023 20:12
Опис: Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічно договору Замовником, зокрема, зазначено, що аналогічним вважається договір (договори) на надання послуг з розбирання та демонтаж будівлі або частини будівлі або на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкцію або нове будівництво в рамках якого виконувались розбирання та демонтаж, який був укладений із Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Загальна вартість всіх робіт аналогічного договору не повинна бути меншою ніж 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Замовник, вимагаючи надання в складі тендерної пропозиції аналогічного договору, укладеного "...із Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі»" та загальна вартість якого "...не повинна бути меншою ніж 50% від очікуваної вартості даної закупівлі" обізнано обмежив коло потенційних учасників на участь у даній закупівлі. Головна ціль підтвердження досвіду виконання аналогічних предмету закупівлі послуг - показати, що суб'єкт господарювання усвідомлює характер, об'єм та принцип послуг, що підлягають наданню. При цьому, кому саме та на яку суму надавались послуги, аналогічні предмету закупівлі, немає абсолютно ніякого значення. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, тендерна документація НЕ ПОВИННА містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.4 ст.22 Закону). Зазначені вище вимоги Додатку 1 до тендерної документації містять вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації та нерівного ставлення до учасників, оскільки прийняти участь у даній закупівлі зможе лише той суб'єкт господарювання, який на підтвердження досвіду виконання аналогічно договору в складі тендерної пропозиції надасть аналогічний договір з надання послуг з розбирання та демонтажу будівлі або частини будівлі або на виконання робіт з капітального ремонту або реконструкції або нового будівництва в рамках якого виконувались розбирання та демонтаж, який був укладений із Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» та загальна вартість всіх робіт якого не повинна бути меншою ніж 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Відповідно до частини 2 статті 31 Господарського кодексу України дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Відповідно до частини 2 статті 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. У разі порушення цієї вимоги органи державної влади, до повноважень яких належить контроль та нагляд за додержанням антимонопольно-конкурентного законодавства, а також суб'єкти господарювання можуть оспорювати такі акти в установленому законом порядку. З метою уникнення обмеження конкуренції, яка призводять до дискримінації учасників та нерівного ставлення до них, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом видалення з Додатку 1 до тендерної документації наступного: "...укладений із Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі»" та "...Загальна вартість всіх робіт аналогічного договору не повинна бути меншою ніж 50% від очікуваної вартості даної закупівлі"
Відповідь: Шановний Учасник! На Ваше звернення щодо вимог зазначених в Додатку 1 до Тендерної документації повідомляємо наступне. Згідно п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, «У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;» Отже, Замовник під час складання тендерної документації зазначає інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Вимога щодо укладення аналогічного договору із Замовником в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» дозволяє перевірити інформацію, в тому числі на повноту та достовірність. Вимога щодо відсотка виконання договору дозволить Замовнику перевірити здатність учасника закупівлі виконувати великі об’єми робіт/послуг, що в свою чергу сприятиме ефективному наданню послуг згідно договору укладеному за результатом проведення відкритих торгів з особливостями. Таким чином, дана вимога жодним чином не обмежує конкуренцію, оскільки всі учасники процедурии закупівлі приймають участь на рівних умовах та підстав для внесення зміни до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 29.05.2023 14:02