• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Газове паливо (Природний газ)

Завершена

391 943.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 391.94 UAH
Період уточнення: 02.02.2018 14:16 - 09.02.2018 09:00
Відповідь надана

Щодо способу подання документів переможцем процедури закупівлі

Номер: 199f2ef2ec3642638d32bf15974315cf
Дата опублікування: 07.02.2018 23:58
Опис: Відповідно до умов тендерної документації “ Учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону" ” Водночас, відповідно до ч. 1 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі” подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. При цьому Законом не передбачено подання учасниками документів та інформації у паперовій формі (на паперових носіях інформації) У зв'язку з викладеним, просимо роз'яснити, чи може переможець процедури закупівлі надати замовнику документи, передбачені Додатком 5 до Тендерної документації в електронній формі, шляхом завантаження файлів з відповідними електронними документам в електронну систему закупівель, з наступним накладенням електронного цифрового підпису?
Відповідь: Документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі надається шляхом завантаження переможцем передбачених тендерною документацією документів та інформації через електронну систему закупівель. У разі відсутності технічних можливостей завантажити відповідні документи та інформацію через електронну систему закупівель документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі надається переможцем поштою (або особисто) за адресою замовника, зазначеною в тендерній документації.
Дата відповіді: 09.02.2018 13:40
Відповідь надана

Щодо вимог до аналогічного договору

Номер: ea07ae2bdd2f439198b83c2ddf316280
Дата опублікування: 07.02.2018 23:55
Опис: Тендерною документацією передбачено застосування замовником такого критерію як “наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору ” Проте у тенденцій документації не деталізовано, який саме договір вважається аналогічним. Разом з тим Закон України “Про ринок природного газу” від 09.04.2015 № 329-VIII (далі – Закон № 329-VIII) розмежовує різні види договорів, предметом яких є природний газ, залежно від суб'єктного складу сторін та/або призначення самого природного газу. Так згідно з пунктом 28 частини першої статті 1 Закону № 329-VIII постачання природного газу - господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і полягає в реалізації природного газу безпосередньо споживачам на підставі укладених з ними договорів. При цьому, згідно з пунктами 27 і 37 частини першої статті 1 Закону № 329-VIII постачальник природного газу - це суб'єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу, а споживач - фізична особа, фізична особа - підприємець або юридична особа, яка отримує природний газ на підставі ДОГОВОРУ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ З МЕТОЮ ВИКОРИСТАННЯ ДЛЯ ВЛАСНИХ ПОТРЕБ, А НЕ ДЛЯ ПЕРЕПРОДАЖУ, або ВИКОРИСТАННЯ В ЯКОСТІ СИРОВИНИ. У той же час відносини між постачальником та споживачем регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2496, (далі – Правила). Згідно пунктом 3 розділу І Правил постачання природного газу споживачу здійснюється на підставі ДОГОВОРУ ПОСТАЧАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ МІЖ ПОСТАЧАЛЬНИКОМ ТА СПОЖИВАЧЕМ, який укладається відповідно до вимог цих Правил. При цьому пунктом 5 розділу ІІ Правил визначено істотні умови договору постачання природного газу. Однак на ринку природного газу укладаються інші договори, які передбачають перехід права власності на природний газ, без його передачі кінцевому споживачеві через ГТС/ГРМ., а безпосередньо у газосховищах. Зокрема, це - договір купівлі-продажу природного газу, які укладаються між оптовими покупцем та оптовим продавцем. Згідно з пунктами 21 і 22 частини першої статті 1 Закону № 329-VIII: оптовий покупець - це суб'єкт господарювання, який придбаває природний газ на підставі договору купівлі-продажу не для власного споживання, а оптовий продавець - суб'єкт господарювання, який реалізує природний газ оптовому покупцю або постачальнику на підставі договору купівлі-продажу. У зв'язку з викладеним просимо надати роз'яснення щодо наведених вище положень Тендерної документації, зокрема такого питання: Який саме договір вважається аналогічним у Тендерній документації аналогічним договором вважається: 1) лише договір постачання природного газу, який укладений між постачальником та споживачем у розмінні Закону № 329-VIII, чи 2) будь-який цивільно-правовий договір предметом якого є природний газ, зокрема договір купівлі-продажу природного газу в газосховищах та/або ГТС, що укладається між оптовим продавцем та оптовим покупцем не для власного споживання останнього ?
Відповідь: Аналогічним договором вважається договір постачання природного газу, який укладений між постачальником та споживачем, який отримує природний газ на підставі договору постачання природного газу з метою використання для власних потреб, а не для перепродажу, або використання в якості сировини.
Дата відповіді: 09.02.2018 13:39
Відповідь надана

Щодо способу засвідчення вірності копій

Номер: ca797168ffd0434ca5caf47fef903051
Дата опублікування: 07.02.2018 23:51
Опис: Згідно з вимогами тендерної документації "У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документу або належним чином засвідченої копії документу – це означає, що має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів та посади особи, яка підписує тендерну пропозицію, а також відбитки печатки*. Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна»." Разом з тим згідно з пунктом 5.27 Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55, відмітку про засвідчення копії документа складають зі слів "Згідно з оригіналом", назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії Інших способів засвідчення та написів, крім "Згідно з оригіналом" вимогами ДСТУ 4163-2003 не передбачено. Крім того, враховуючи, що документи пропозиції подаються в електронній формі – у вигляді електронних документів, питання засвідчення вірності копій таких документів додатково регулюється Порядком роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5 (далі – Порядок роботи з електронними документам), який є обов'язковим для застосування в усіх державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форм власності. Так згідно з пунктами 7 і 8 глави 2 розділу ІІ Порядку роботи з електронними документам 7. У разі якщо формат електронного документа відповідає формату, встановленому Переліком форматів, який затверджений наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5, створюється копія файла електронного документа (додатковий примірник). Якщо формат електронного документа не відповідає формату, визначеному Переліком форматів, і цей документ було перетворено (конвертовано) у новий формат, до конвертованого електронного документа додаються відмітка про засвідчення копії та інші елементи, оформлення яких здійснюється аналогічно документам з паперовим носієм інформації. Оформлення копії електронного документа завершується накладанням електронного цифрового підпису особи, яка її засвідчила. На вимогу отримувача копії електронного документа установа повинна видавати разом з копією примірник оригіналу електронного документа (копію файла оригіналу електронного документа). 8. ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОПІЇ ДОКУМЕНТА З ПАПЕРОВИМ НОСІЄМ ІНФОРМАЦІЇ ВІН СКАНУЄТЬСЯ ТА ЗБЕРІГАЄТЬСЯ У ФОРМАТІ ДЛЯ ФОТОЕЛЕКТРОННИХ ДОКУМЕНТІВ, визначеному в Переліку форматів, наказом Міністерства юстиції України від 11.11.2014 № 1886/5. ДО ОТРИМАНОГО ЗОБРАЖЕННЯ ДОДАЮТЬСЯ ВІДМІТКА ПРО ЗАСВІДЧЕННЯ КОПІЇ ТА ІНШІ ЕЛЕМЕНТИ, ЩО ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ ПІД ЧАС ОФОРМЛЕННЯ КОПІЙ З ПАПЕРОВИМ НОСІЄМ ІНФОРМАЦІЇ. Завершується оформлення копії електронного документа накладанням електронного цифрового підпису особи, яка засвідчує копію. Таким чином, передбачені умовами тендерної документації вимоги щодо засвідчення учасниками копій документів суперечать вимогам п. 5.27 ДСТУ 4163-2003 Вимог до оформлювання документів та пунктам 7 і 8 Порядку роботи з електронними документами. Разом з тим, відповідно до ст. 19 Конституції України Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. При цьому Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. У зв'язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частині приведення її положень у відповідність до вимог ДСТУ 4163-2003 Вимог до оформлювання документів та Порядку роботи з електронними документами.
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації відповідно до п.2 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді: 09.02.2018 13:38
Відповідь надана

Неправомірні вимоги щодо обов'язкової наявності відбитка печатки

Номер: 84f630d57b894d3798d1a84e76391d38
Дата опублікування: 07.02.2018 23:38
Опис: Тендерною документацією передбачено вимоги щодо засвідчення окремих сторінок тендерної пропозиції підписом учасника, а також відбитком його печатки. Разом з тим, відповідно до пункту 1 глави 3 розділу II Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін'юсту від 18.06.2015 № 1000/5 (далі – Правила організації діловодства), відповідно до якого підпис посадової (відповідальної) особи скріплюється печаткою (за наявності) на документах, що засвідчують права громадян і юридичних осіб, на яких фіксується факт витрати коштів і проведення операцій з матеріальними цінностями. Згідно з пунктом 5.26 Вимог до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55 відбитком печатки організації засвідчують на документі підпис відповідальної особи. Перелік документів, на які ставлять відбиток печатки, визначає організація на підставі нормативно-правових актів. Його подають в інструкції з діловодства організації. Таким чином суб'єкт господарювання має право, але не зобов'язаний застосовувати печатку. При чому сам суб'єкт господарювання самостійно визначає перелік документів, на які ставлять відбиток печатки на підставі нормативно-правових актів, зокрема, на до на документах, що засвідчують права громадян і юридичних осіб, на яких фіксується факт витрати коштів і проведення операцій з матеріальними цінностями Крім того, згідно з пунктом 5.23 ДСТУ 4163-2003 реквізит “Підпис” розміщують під текстом документа або під відміткою про наявність додатків. Виходячи з цього вимога тендерної документації, що “ Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника та ПЕЧАТКУ УЧАСНИКА” суперечать зазначеним вище положенням ДСТУ 4163-2003 та Правилам організації діловодства Водночас положення тендерної документації щодо обов'язкового застосування печаток суперечать статті 58-1 Господарського кодексу України, відповідно до якої відбиток печатки не може бути обов'язковим реквізитом будь-якого документа, а наявність або відсутність відбитка печатки суб'єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків Означені вимоги тендерної документації щодо обов'язкового застосування печаток, а також вимоги щодо нотаріального посвідчення копій документів суперечать Закону України 23.03.2017 № N 1982-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями” У той же час, відповідно до ст. 19 Конституції України Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. При цьому Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. При цьому необхідно враховувати, що вимога про наявність на документі, що подається суб'єктом господарювання, відбитка його печатки або нотаріального засвідчення вірності копії документа, якщо обов'язковість такого нотаріального засвідчення не встановлена ЗАКОНОМ, може становити склад адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 166-24 Кодексу України про адміністративні правопорушення, і тягнути за собою накладення штрафу від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У зв'язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації в частині приведення її положень у відповідність до вимог Закону України 23.03.2017 № N 1982-VIII “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями”, а також вимог ДСТУ 4163-2003 та Правил організації діловодства
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації відповідно до п.2 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді: 09.02.2018 13:38
Відповідь надана

Щодо нумерації сторінок (аркушів) тендерної пропозиції

Номер: 724a537f4c6c42dcaea514822e2f5781
Дата опублікування: 07.02.2018 23:34
Опис: Відповідно до умов тендерної документації “ Тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів та інформації із зазначенням номерів сторінок наданих документів/інформації, який повинен бути першим з документів тендерної пропозиції. Усі сторінки тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні бути пронумеровані, а також містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника*” Разом з тим документи тендерної пропозиції (їх скан-копії) подаються учасником в окремих файлах. При цьому відповідно до правил та стандартів діловодства нумерація сторінок (аркушів) здійснюється в межах кожного окремого документа. Таким чином, проставлення наскрізної нумерації аркушів документів тендерної пропозиції, яка подається в електронній формі, є проблемним з точки зору технічного виконання. Така вимога була доцільною при проведенні “паперових тендерів” згідно із Законом України “Про здійснення державних закупівель”, коли пропозиція подавалась у паперовій формі з прошитими та пронумерованими сторінками. Крім того, тендерною документацією передбачено кольорове сканування оригіналів документів, а проставлення на оригіналі номерів та позначок, не передбачених законодавством та стандартами діловодства може бути за деяких умов розцінене як внесення незаконних змін чи реквізитів до цього документа. У зв'язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимогу щодо наскрізної нумерації сторінок документів тендерної пропозиції, як таку, що суперечить законодавству у сфері діловодства та електронного документообігу, і є необґрунтованою.
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації відповідно до п.2 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
Дата відповіді: 09.02.2018 13:37