• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення (туалетний папір, рушники листові, засоби для чищення, засіб для миття посуду, миючі засоби, мішки для сміття, губки, серветки, рідке мило)

Торги відмінено

1 802 524.92 UAH з ПДВ
Період уточнення: 18.05.2023 11:19 - 11.06.2023 00:00
Відповідь надана

На що ви надієтесь?

Номер: 8089d513e30f41469a018ff7c5a69792
Дата опублікування: 10.06.2023 10:05
Опис: Дуже дивним є факт встановлення дискримінаційної вимоги 09.06.2023р. о 22:02:05 стосовно надання документу, який підтверджує ціну за одиницю товару (або ціну, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), що не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. При тому що закупівля була оголошена 18.05.2023р. Ви надієтесь що скаргу до кінця неділі ніхто не подасть і ви спокійно проведете закупівлю за завищеними цінами і покладете у кишеню від 400 000 до 500 000 грн з огляду на собівартість зазначеної продукції???
Відповідь: Замовник здійснює закупівлю у чіткій відповідності до норм діючого законодаства та строків, які встановлені в Особливосях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Відповідно до п.51 Особливостей: "Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично зупиняє перебіг відкритих торгів. Для поновлення перебігу відкритих торгів замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на чотири дні". Таким чином всі строки встановлені та витримані Замовником у чіткій відповідності до норм діючого законодавства!
Дата відповіді: 12.06.2023 16:30
Відповідь надана

Некомпетентність замовника

Номер: eb1a300ed6364eab8db3461fdbbab665
Дата опублікування: 10.06.2023 10:01
Опис: Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації (редакція від 09.06.2023р.) учасники повинні надати у складі пропозиції документ, який підтверджує ціну за одиницю товару (або ціну, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), що не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. В той же час, вказана вимога не передбачена переліком відомостей, які мають бути зазначені в Документації, встановлених ч. 2 ст. 22 Закон України «Про публічні закупівлі». Крім того, надання вказаної інформації не передбачено законодавством, у зв'язку з чим її не можна віднести до іншої інформації яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, згідно положень ч. 2 ст. 22 Закону. Просимо надати обгрунтоване пояснення такого пізнього встановлення вимоги на виконання якої потрібно не менше 10 робочих днів.
Відповідь: Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, закріпленими в частині 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником передбачено у додатку 4 тендерної документації, що у складі пропозиції учасник надає документ, який підтверджує ціну за одиницю товару (або ціну, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), що не раніше дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. Необхідність встановлення вказаної вимоги тендерної документації обумовлена бажанням Замовника уникнути спотворення добросовісної конкуренції потенційними учасниками процедури закупівлі, штучного завищення чи то пониження цін порівняно з ринковими і як наслідок або укладення договору про закупівлю за цінами, які або будуть нижчими за ринкові, а тому належне виконання такого договору буде ставитись під загрозу через небажання постачальника нести збитки від своєї діяльності із постачання товару, що є предметом закупівлі, підвищення ціни за одиницю товару зі зменшенням його обсягів, або укладення договору про закупівлю за завищеними цінами, що не відповідають ринковим, що в підсумку може спричинити збитки для бюджету Замовника.
Дата відповіді: 12.06.2023 16:27
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 3abaa84f10a74cc7a81a8b2cb772f115
Дата опублікування: 10.06.2023 09:59
Опис: Вимагаємо видалити з тендерної документації встановлену дискримінаційну вимогу стосовно надання експертного висновку. Даний документ нереально отримати у такий стислий термін - 2 робочі дні.
Відповідь: Замовником розглянуто ваше звернення/вимога. Але з вашого боку не надано будь-яких обгрунтованих документальних підтверджень неожливості виконання вказаноі вимоги Замовника у визначені строки
Дата відповіді: 12.06.2023 16:26
Відповідь надана

Кому війна, а кому мати рідна

Номер: 89efbc660ba24758a964d2cc1334426b
Дата опублікування: 10.06.2023 09:58
Опис: Згідно з новою редакцією тендерної документації (09.06.2023р. о 22:02:05) Замовник переніс дату подання пропозиції (з 16.06.2023р. по 14.06.2023р.) і вніс ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу до тендерної документації "учасники повинні надати у складі пропозиції документ, який підтверджує ціну за одиницю товару (або ціну, що заявлена в межах ринкових цін), яку заявлено в пропозиції (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку товару, відповідно до предмету закупівлі), що НЕ РАНІШЕ дати оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій". Тобто, замовник змушує учасників отримати експертний висновок протягом 2 робочих днів з моменту оголошення дискримінаційної вимоги. Дуже цікавим є факт встановлення цієї вимоги після оскарження документації в АМКУ і в такий вдалий час (в п'ятницю о 22:02:05). Замовник прекрасно розуміє, що період оскарження закупівлі закінчиться у неділю (не робочий день) і він укладе договір із своїм учасником, який завчасно підготував необхідний документ і запропонував Замовнику розподіл бюджетних коштів. ПРОСИМО НАГЛЯДОВІ ОРГАНИ ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА ЦЬОГО ЗАМОВНИКА!!! Хіба за це воюють наші хлопці та дівчата, щоб ось такі "замовники" продовжували збагачуватись за рахунок державних коштів...
Відповідь: Замовник здійснює закупівлю у чіткій відповідності до норм діючого законодаства та строків, які встановлені в Особливосях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Відповідно до п.51 Особливостей: "Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. У разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично зупиняє перебіг відкритих торгів. Для поновлення перебігу відкритих торгів замовник повинен розмістити роз’яснення щодо змісту тендерної документації в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менш як на чотири дні". Таким чином всі строки встановлені та витримані Замовником у чіткій відповідності до норм діючого законодавства!
Дата відповіді: 12.06.2023 16:26
Відповідь надана

Розміри рушників паперових

Номер: 7bd0faf33ee74bb2a303cab3b2efb408
Дата опублікування: 22.05.2023 13:56
Опис: Доброго дня! Дозвольте, будь ласка, пропонувати рушники паперові Рушники листові V, сірі, одношарові, не менше 160арк з розміром 23*23см +-2см. Стандартні рушники паперові типу Кохавинка 23*25см, типу Альбатрос 23*24см. Це найбільш відомі та розповсюджені розміри рушників, які підходять під диспенсери різного типу.
Відповідь: Замовником розглянуто ваше звернення, та з урахуванням Скарги, отриманої по ції закупівлі, інформація викладена у вашому звернення врахована у новій редакції тендерної документації. Дякуємо за звернення
Дата відповіді: 24.05.2023 18:44