-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Грушевського (від перехр. з вул.Хотовицького до перехр. з вул.Перемоги) в м.Красилів, Хмельницької області
Завершена
8 055 722.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 278.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 278.61 UAH
Період уточнення:
17.05.2023 16:03 - 22.05.2023 00:00
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
7162d5c376e14aae8b411cb0b55747e8
Дата опублікування:
18.05.2023 22:42
Опис:
В додатку 2 Технічне завдання Ви пишете:3. В складі пропозиції Учасник повинен надати належним чином засвідчену копію чинного на момент подання пропозиції сертифіката відповідності виробника та /або паспорта якості на: емульсію бітумну ЕКШ-50, камені бортові БР100.30.18 та на фігурні елементи мощення (плитку тротуарну «Старе місто», сіру, 60 мм).Надати сертифікат виробника на такі товари:камені бортові БР100.30.18 та на фігурні елементи мощення (плитку тротуарну «Старе місто», сіру, 60 мм) не всі зможуть надати, оскільки це конкретне маркування одного виробника, що істотньо звужує коло потенційних учасників та спотворює конкуренцію. Крім того паспорт якості видається вже на виготовлений товар.Це розуміється що ми повинні купити цей товар ще до участі в тендері????Просимо виключити дискримінаційну цю вимогу.У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Відповідь:
Замовником у технічному завданні визначені форма та розміри каменів бортових рядових БР довжиною 1000 мм, висотою 300 мм і шириною 180 мм. Також Замовником визначені колір, розміри, тип, форма фігурних елементів мощення: плитки тротуарної «Старе місто», сіра, тобто та, яка за зовнішнім виглядом нагадує старовинну бруківку, розміром 60 мм, оскільки використання саме таких будівельних матеріалів передбачається проектно-кошторисною документацією, що затверджена Замовником та щодо якої проведено відповідну експертизу.
Тобто, жодним чином у тендерній документації не зазначено конкретне маркування одного виробника.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Сертифікати відповідності передбачені законодавством і є документами, що видаються для підтвердження відповідності певного обʼєкта стандартам, вимогам технічних регламентів.
Замовник має пересвідчитись, що роботи виконуватимуться із використанням якісних будівельних матеріалів, і іншого способу, аніж відповідне документальне підтвердження, в Замовника на даному етапі не має. Сертифікат відповідності і паспорт якості зазначені через «та /або», що дозволяє потенційним учасникам подати як обидва документи одночасно, так і один із них на його вибір.
Дата відповіді:
19.05.2023 16:53
Відповідь надана
аналогічний договір
Номер:
abf63fbfa60548bcb200e54f43ee0683
Дата опублікування:
18.05.2023 22:35
Опис:
Шановний замовник!
Додатком 7 вказано: Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо надання послуг із капітального або поточного ремонту дорожнього покриття вулиці (вулиць). Але слід зазначити що в нас є договір послуг з капітального ремонту доріг державного значення, що є складнішим на період виконання.Просимо внести відповідні зміни в документацію.
Відповідь:
З огляду на вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації, зокрема, зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відтак Замовник самостійно встановив для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію вимогу про надання як аналогічний договорів щодо надання послуг із капітального або поточного ремонту дорожнього покриття вулиці (вулиць), оскільки і предметом даної закупівлі є капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці населеного пункту.
Дата відповіді:
19.05.2023 16:52
Відповідь надана
Досвід
Номер:
d67e3c6aa72749db9e3e095ad41a95a2
Дата опублікування:
18.05.2023 22:32
Опис:
В тендерній документації Ви зазначаєте: Довідка має містити інформацію не менш ніж про один аналогічних договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, та інші дані згідно Таблиці, виконаний у 2021, або 2022, або 2023 роках. Чому не включено договір 2020 року.Просимо внести зміни, оскільки істотньо звужується коло потенційних учасників.У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
З огляду на вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації, зокрема, зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відтак Замовник самостійно встановив для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію вимогу про надання довідки, що має містити інформацію не менш ніж про один аналогічних договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, та інші дані згідно Таблиці, виконаний у 2021, або 2022, або 2023 роках, що є відносно тривалим періодом в часі та дозволяє Замовнику впевнитись, що потенційний Учасник зможе виконати роботи, що є предметом даної закупівлі.
Дата відповіді:
19.05.2023 16:50
Відповідь надана
Диплом - спеціальність
Номер:
ce8d1a79eb2d46148e89b918b4c0e004
Дата опублікування:
18.05.2023 22:30
Опис:
В тендерній документації Ви зазначаєте, що додатково на інженерно-технічних працівників, а саме: головного інженера, виконроба, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. За спеціальністю пов’язаною з будівництвом, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. В слово "тощо" може входити спеціальність "Промислове та цивільне будівництво", якщо ж Ви і прописуєте диплом за спеціальністю пов’язаною з будівництвом?
Відповідь:
З огляду на вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації, зокрема, зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відтак Замовник самостійно встановив для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію вимогу про надання скан-копії дипломів вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Слово «тощо» в кінці переліку чого-небудь є безпосередньою вказівкою на його неповноту та на можливість його продовження. Водночас відповісти конкретніше на Ваше запитання «В слово "тощо" може входити спеціальність "Промислове та цивільне будівництво", якщо ж Ви і прописуєте диплом за спеціальністю пов’язаною з будівництвом?» не вбачається можливим, оскільки не зрозуміло, що саме Ви запитуєте.
Дата відповіді:
19.05.2023 16:49
Відповідь надана
Відгук не раніше дати оголошення процедури закупівлі
Номер:
1460c3c822734508bcf99b6ec98bc9f6
Дата опублікування:
18.05.2023 22:28
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовнику. Додатком 7 документації передбачено:- лист-відгук (рекомендаційний лист), що виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі, від контрагента про належне виконання учасником договору, що наданий у складі тендерної пропозиції. Відгук повинен містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, про укладення/неукладення додаткових угод до договору, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором.Тобто, враховуючи викладене, взяти участь у торгах зможуть ті Учасники, які мають відгук від замовників, виданий саме не раніше дати оголошення процедури закупівлі, що є на нашу думку протиправним та дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які мають відгуки за попередні роки.
ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також додатково повідомляємо, що дана вимога Замовника була визнана як дискримінаційна рішеннями від 14.05.2020 № 9409, 20.10.2020 № 19595 та 23.02.2022
№ 3771 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
З огляду на зазначене просимо вас усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до п. 4.1. Додатку 4 тендерної документації.
У відповідності до ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідь:
Доброго дня!
З огляду на вимоги пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації, зокрема, зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Відтак Замовник самостійно встановив для підтвердження відповідності зазначеному кваліфікаційному критерію вимогу про надання листа-відгуку (рекомендаційного листа), що виданий не раніше дати оголошення процедури закупівлі, для отримання актуальної та достовірної інформації щодо виконання потенційними учасниками договорів, що будуть надані ними як аналогічні.
Дата відповіді:
19.05.2023 16:48