• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

кейтерингові послуги - ДК 021:2015 - 55520000-1 послуги з організації харчування для пацієнтів

Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками – резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. Усі документи, що наданні у складі тендерної пропозиції та/або підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник надає переклад цього документу на українській мові, завірений перекладачем. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською, завірений перекладачем. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.

Завершена

2 397 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 000.00 UAH
Період уточнення: 15.05.2023 18:19 - 24.05.2023 00:00
Відповідь надана

щодо Таблиці 1

Номер: d2d958d3cfd64d8e82bb859a03c3d0dc
Дата опублікування: 23.05.2023 10:51
Опис: шановний Замовнику просиму узгодити між собою вимоги, що описані в Додатку 3 до тендерної документації, а саме: "п.3. 7-денне циклічне меню з трьохразовим харчуванням ...». " в Таблиці 1 Замовник подає з вівторка по неділю чотирьох-разове харчування (сніданок, обід, вечеря і друга вечеря),тобто всі дні окрім понеділка. "Учасник в складі пропозиції надає розрахунок вартості послуг відповідно до семиденного меню Замовника згідно Таблиці 1 Додатку 3. на підставі того, що забороняється вносити будь-які зміни до меню, в тому числі в частині раціону та обсягу страв, просимо узгодити вимоги між собою шляхом внесення змін
Відповідь: Доброго дня, технічні вимоги, які викладені у Додатку № 3 до тендерної документації узгоджені між собою, що виключає необхідність внесенні змін до тендерної документації в даній частині.
Дата відповіді: 24.05.2023 13:17
Відповідь надана

щодо Примітки до проекту договору

Номер: 04a119c697e541a389d99e94a2b58ced
Дата опублікування: 19.05.2023 14:11
Опис: Ви зазначаєте "проект Договору про закупівлю не є остаточним і вичерпним, і може бути доповнений і скоригований під час укладання Договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного Договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до Договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель у сфері публічних закупівель.", просимо видалити цей пункт адже він суперечить чинному законодавству України, а саме: п. 18 Особливостей - Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Відповідь: Доброго дня, чинне законодавство у сфері публічних закупівель не містить обмеження щодо внесення змін до укладеного договору про закупівлі, крім істотних умов згідно пункту 19 Особливостей, в тому числі у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель у сфері публічних закупівель. Також, відповідно до пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Вищезазначене свідчить, що наведена Вами вимога тендерної документація викладена у повній відповідності до чинного законодавства України.
Дата відповіді: 20.05.2023 09:03
Відповідь надана

п. 7.3. проекту договору

Номер: 918588e6127541d3bdf2eec9601f2063
Дата опублікування: 19.05.2023 13:59
Опис: щодо п. 7.3. проекту договору "Види порушень та санкції за них, установлені Договором : за односторонню необґрунтовану відмову від виконання умов цього договору без поважних причин. Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 10 відсотків від суми договору, що не позбавляє обов’язку Виконавця повернути сплачені Виконавцем кошти за послуги, які не виконані. прошу звернути увагу на "повернути сплачені Виконавцем кошти за послуги". Виконавець надає послуги, а не сплачує їх. Внесіть, будь ласка, зміни до тендерної документації для виправлення цієї неточності
Відповідь: Доброго дня, відповідно до ст. 627 ЦК України свобода договору включає в себе такі елементи, як свобода в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору. Наведене Вами положення проекту договору жодним чином не порушує вимоги чинного законодавства та не дискримінує потенційних учасників, що виключає необхідність у внесенні змін до тендерної документації, в тому числі до проекту договору.
Дата відповіді: 20.05.2023 09:03
Відповідь надана

щодо ціни з ПДВ

Номер: e46e8610fa89404ba01b347f8b535dd2
Дата опублікування: 19.05.2023 13:20
Опис: ви встановлюєте "Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахування ПДВ. Методика оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ)." просимо внести зміни до тендерної документації, адже ваша вимога суперечить чинному законодавству України та вашому ж проекту договору, а саме:"3.1. Ціна цього договору становить ____________ гривень без ПДВ (згідно із пп. «г» пп. 197 1 7 п.197.1 ст.197 р. V Податкового кодексу України послуги з харчування у закладах охорони здоров’я звільняються від оподаткування ПДВ)".
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 1 Розділу V тендерної документації єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з урахування ПДВ. Методика оцінки: оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій з врахуванням податку на додану вартість (з ПДВ). Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг. Учасник визначає ціни на товар/послуги/роботи, що він пропонує поставити/надати/виконати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару/послуг/робіт даного виду. Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації загальна вартість харчування запропонована в гривнях цифрами та словами _____________________ грн (без ПДВ, згідно із пп. «г» пп. 197 1 7 п.197.1 ст.197 р. V Податкового кодексу України послуги з харчування у закладах охорони здоров’я звільняються від оподаткування ПДВ). Вищезазначене свідчить, що вимоги тендерної документації не суперечать проекту договору, який викладений у Додатку № 2 до тендерної документації, а тому підстави для внесення змін відсутні.
Дата відповіді: 20.05.2023 09:03
Відповідь надана

щодо меню

Номер: 1cce8e4037c34793b48e6d2a09610652
Дата опублікування: 19.05.2023 12:51
Опис: 1. У понеділок, обід на першій страві "Борщ із сметаною та вершковим маслом" стоїть тільки на I-II раціон, а в інші дні перші страви вказуються на I-III раціон. Чи є це технічною помилкою? 2. у технічних вимогах: "На всі дні при достатніх коштах: фрукти/ соки– додатково на ІІ сніданок - 200г щоденно" ми прорахували і поставили додатково на 3х днях фрукти/соки - на всі дні тижня на жаль по бюджету не вкладаємось. Чи не буде відхилення, якщо не на всіх днях вказані фрукти/соки?
Відповідь: Доброго дня. Дякую за звернення, відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації.
Дата відповіді: 22.05.2023 15:39
Відповідь надана

щодо сертифікатів на тару

Номер: 3058f2d5c06b4c03968bb903ed5675be
Дата опублікування: 19.05.2023 12:46
Опис: щодо вимоги "7. Готова їжа передається Замовнику у тарі (Ізотермічні контейнери, посуд з нержавіючої сталі, термоси), яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам та яка має відповідні сертифікати, що надаються у складі тендерної пропозиції. ", просимо викласти зазначену вимогу в новій редакції, а саме:"7. Готова їжа передається Замовнику у тарі (Ізотермічні контейнери, посуд з нержавіючої сталі, термоси), яка відповідає існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам та яка має відповідні сертифікати та/або Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи , що надаються у складі тендерної пропозиції. ". Вважаємо зазначену вимогу такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників
Відповідь: Доброго дня. Надання документу, який буде підтверджувати відповідність ізотермічних контейнерів, посуду з нержавіючої сталі, термосів існуючим санітарно-епідеміологічним вимогам незалежно від назви (сертифікат та/або висновок) буде належним виконанням пункту 7 Додатку № 3 до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.05.2023 09:04
Відповідь надана

щодо договору на вивіз та утилізацію відходів

Номер: d0d5794c342d4bbf924b6bfce0e5dec8
Дата опублікування: 19.05.2023 11:31
Опис: вами встановлено вимогу "- Учасник у складі пропозиції повинен надати дані щодо проведення утилізації відходів, та підтвердити це документально, а саме надати у складі тендерної пропозиції копію договору на вивіз та утилізацію відходів, який є чинним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій ." просимо внести зміни до тендерної документацію в зв'язку з тим, що ми, як потенційний учасник не маємо договору на вивіз та утилізацію відходів в зв'язку з тим, що орендуємо приміщення та маємо договір про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого майна, який передбачає відшкодування за вивезення побутових відходів, тому просимо не обмежувати штучно конкуренцію, та розширити вимогу виклавши її в наступній редакції "- Учасник у складі пропозиції повинен надати дані щодо проведення утилізації відходів, та підтвердити це документально, а саме надати у складі тендерної пропозиції копію договору на вивіз та утилізацію відходів або договір про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого майна, який передбачає відшкодування за вивезення побутових відходів, договір має бути чинним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій пропозицій."
Відповідь: Доброго дня, договір про відшкодування витрат балансоутримувача на утримання орендованого майна, підтверджує відшкодування Вами витрат, а не утилізацію відходів, тому викладення вимоги у запропонованій Вами редакції дискримінуватиме інших потенційних учасників у даній закупівлі, що виключає необхідність у внесенні відповідних змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.05.2023 09:04
Відповідь надана

щодо працівників

Номер: 3b2286718810410196be3e145a72f0b8
Дата опублікування: 19.05.2023 11:21
Опис: Шановний Замовнику ви встановили вимогу "5.1.2.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про персонал та підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, яких планується залучати до надання послуг, що є предметом закупівлі (обов’язкова наявність кухаря, кухонного робітника, водія, експедитора та комірника) із зазначенням П.І.П., посади, досвіду роботи та інформації про освіту щодо кожної особи, яку Учасник планує залучити до надання послуг в межах вказаної закупівлі.", просимо прибрати дискримінаційність у вимозі та видалити обмеження, що стосуються назви професій, а саме: "експедитора", адже ми, як потенційний учасник маємо водіїв, що виконують зазначені функції, що не впливає на якість предмету закупівлі. просимо викласти вимогу в наступній редакції "5.1.2.1. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про персонал та підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, яких планується залучати до надання послуг, що є предметом закупівлі (обов’язкова наявність кухаря, кухонного робітника, водія та комірника) із зазначенням П.І.П., посади, досвіду роботи та інформації про освіту щодо кожної особи, яку Учасник планує залучити до надання послуг в межах вказаної закупівлі. Інформація вказана в довідці, має бути обов’язково підтверджена шляхом надання у складі пропозиції:"
Відповідь: Доброго дня, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до Класифікатору професій водій автотранспортних засобів та експедитор є різними професіями. У випадку, якщо водії виконують функції експедитора, відповідно до чинного законодавства України має назву - суміщення професій (посад). Суміщення професій (посад) на одному підприємстві мається на увазі виконання працівником поряд зі своєю основною роботою, зумовленою трудовим договором, додаткової роботи за іншою професією (посадою) в межах робочого часу за основною роботою на одному і тому самому підприємстві, установі, організації, що оформлюється відповідним наказом про суміщення, надання якого передбачено пунктом 5.1.2.1. Розділу ІІІ тендерної документації. Вищезазначене свідчить, що наявність даної вимоги жодним чином не обмежує Вашу участь у даній закупівлі, що виключає необхідність у внесенні змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 20.05.2023 09:04
Відповідь надана

щодо санітарної обробки

Номер: eb2c9bc97fc14a8ebca8745a76642bbb
Дата опублікування: 19.05.2023 11:03
Опис: Шановний Замовнику ви встановили вимогу наступного змісту "5.1.1.5. Копія договору на санітарну обробку автотранспортних засобів для транспортування готових страв, зазначених у довідці відповідно до підпункту 5.1.1.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, та копію документу, який підтверджує періодичне проходження санітарної обробки автотранспортних засобів з визначенням дат проходження обробки. (Із зазначенням марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів)." Просимо вас викласти дану вимогу в наступній редакції «копія договору (договорів) на дезінфекцію автотранспортних засобів (не менше двох авто) для транспортування готових страв, та копію документу (або документів), який (які) підтверджує (підтверджують) періодичне проходження дезінфекції автотранспортних засобів (не менше двох авто) з визначенням дат проходження дезінфекції (із зазначенням марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів)», зважаючи на таке. Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі (СанПиН 5781-91) були визначені вимоги до транспортування продуктів харчування, в тому числі до проведення санітарної обробки. Однак, Кабінет Міністрів України 20 січня 2016 року видав Розпорядження "Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства", № 94-р, відповідно до якого втрачали чинність акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР та Української РСР. Таким чином, САНІТАРНІ ПРАВИЛА ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ ПРОДОВОЛЬЧОЇ ТОРГІВЛІ (САНПИН 5781-91) не діють з 2017 року. Основним законодавчим актом, що регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів, є Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". Відповідно до статті 20 Закону оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють, та зобов’язані забезпечувати дотримання вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу, розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Зокрема, відповідно до статті 44 вказаного Закону встановлено гігієнічні вимоги до транспортних засобів: транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. Відповідно до статті 41 вказаного Закону встановлено Гігієнічні вимоги до потужностей, а саме про те, що потужності, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів, повинні відповідати таким вимогам: бути спланованими, сконструйованими та розміщеними для належного утримання, чищення та/або дезінфекції, запобігання або мінімізації будь-якого забруднення, а також здійснення заходів, необхідних для забезпечення гігієнічних вимог, у тому числі заходів з боротьби із шкідниками, запобігання накопиченню бруду, контакту з токсичними речовинами та матеріалами, забрудненню харчових продуктів, підтримання необхідних температурних режимів. Відповідно до Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. На підставі вищевикладеного зазначаємо про відсутність у законодавстві визначення поняття «санітарна обробка», натомість наголошуємо про наявність поняття «дезінфекція».
Відповідь: Доброго дня, вимога щодо надання договору на санітарну обробку автотранспортних засобів для транспортування готових страв, жодним чином не суперечить чинному законодавству України (передбачена Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженими Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 року № 363) та не є дискримінаційною вимогою, оскільки необмежена кількість суб’єктів господарювання надають послуги щодо санітарної обробки автотранспортних засобів.
Дата відповіді: 20.05.2023 09:05