• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Комунальний заклад «Дитячо-юнацька спортивна школа»,за адресою:Дніпропетровська область смт.Покровське,вул.Дмитра Яворницького,буд.100( пожежна сигналізація, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей )»(Реконструкція))

Завершена

1 669 451.26 UAH з ПДВ
Період уточнення: 15.05.2023 15:10 - 13.06.2023 00:00
Відповідь надана

Замовник може без проблем уникнути попередніх перемовин учасниками із замовником та виключити корупційні ризики із своєї діяльності, виклавши проектно-кошторисну документацію на тендерний майданчик

Номер: dc4f70b7583346a0a4ea5e574299bd35
Дата опублікування: 26.05.2023 14:45
Опис: "Після ознайомлення з проектно-кошторисною документацією інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Хоча відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником." По-перше, ознайомлення з проектно-кошторисною документацією не означає розкриття назви суб'єкта господарювання. Для того, щоб дати можливість ознайомитись з проектом, замовнику зовсім не обов'язково знати назву підприємства, від якого прибув представник. По-друге, Замовник може без проблем уникнути цього та виключити корупційні ризики із своєї діяльності, виклавши проект на тендерний майданчик. А до того часу, поки уповноважена особа не може без помилок перенести дані зі специфікації в проекті до Відомостей обсягів робіт в тендерній документації (що підтверджує вже третя редакція Додатку 2), учасники будуть вимушені ознайомлюватись з проектно-кошторисною документацією на місці.
Відповідь: Доброго дня! Питання по технічному завданню за проектом можна поставити посадовій особі замовника, уповноваженому здійснювати зв'язок з учасниками Копиці Миколі Миколайовичу, головний інженер +380955278245, e-mail: pokr.dussh@gmail.com . Для належного виконання послуг переможцю закупівлі буде надано проект на період виконання послуг. Нажаль ми не можемо опублікувати проект у відкритий доступ оскільки адмінбудівля КЗ «ДЮСШ»ПСРДО розташована на території, на яких ведуться (велися) бойові дії ( можливих бойових дій) .У період дії воєнного стану в Україні така інформація може нести загрозу безпеці замовника.
Дата відповіді: 30.05.2023 08:02
Відповідь надана

невідповідність в проектно-кошторисній документації, а саме - розбіжності в кількості ППКП

Номер: 6edb16f6e18040bca6d3d17ff4131c05
Дата опублікування: 24.05.2023 15:08
Опис: Шановний Замовник. Після ознайомлення з проектно-кошторисною документацією, нами виявлено невідповідність, а саме - розбіжності в кількості ППКП. В кошторисній документації вказано тільки ППКП "Омега" ПУ-П в кількості 1 шт., в спеціфікації проекту вказано ППКП "Омега" ПУ-П 1 шт та розширитель ППКП-П 1 шт. , а на кресленні підключень сповіщувачів є в наявності тільки ППКП "Омега" ПУ-П . В порушення будівельних норм та правил, проектом не передбачено резервування 10% зон від запланованих 8 шт. З огляду на всі помилки та необхідність залучення до прийомки об'єкту інспекційного органу виконавчої влади, у виконавця виникне багато проблем при здачі об'єкту в експлуатацію. Тому пропонуємо Замовнику зараз звернутись до розробника проекту "Сфера" і зокрема головного інженеру проекту Лаврик з вимогою про приведення кількості приладів ППКП в різних розділах проекту до єдиного значення.
Відповідь: Добрий день. Після ознайомлення з проектно-кошторисною документацією інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає не конфіденційною. Хоча відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен знати перелік Учасників, які подають свої пропозиції, до моменту їх розкриття. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником. Проект розроблено відповідно до чинних норм, правил та стандартів. Підстави для складання проектної документації перелічені в загальних положеннях до проекту. Проєкт проходив експертизу в частині кошторисної вартості, пожежної та техногенної безпеки . Отримано позитивний висновок експертизи ТОВ «ДН-Консалтинг» №05-642-21 та №05-642/919-21-ЕО від 06.09.2021р.
Дата відповіді: 26.05.2023 14:26
Відповідь надана

Підсилювач потужності для ITC - VA-8650WM

Номер: 319485633cf2429b91ac20fca9082f9b
Дата опублікування: 19.05.2023 16:38
Опис: В п.14 Відомості ресурсів зазначено "Підсилювач потужності для ITC - VA-8650WM". Проте, відомістю обсягів робіт встановлення даного приладу не передбачено. Надайте, будь ласка відповідь - чи підлягає встановленню Підсилювач потужності для ITC - VA-8650WM під час монтажу СПЗ? І якщо так, то додайте цю роботу у відомість обсягів робіт. А якщо ні, то виключіть Підсилювач потужності для ITC - VA-8650WM з відомості ресурсів.
Відповідь: Замовником внесено зміни до тендерної документації 22.05.2023 ,
Дата відповіді: 22.05.2023 10:41
Відповідь надана

яка кількість Приладів розширення зон "ППКП-П" повинна бути встановлена

Номер: 5fcc474656b1407b8ca11b0a6c52c503
Дата опублікування: 19.05.2023 16:35
Опис: В пункті 1 Відомості ресурсів зазначено: "Прилад приймально-контрольний пожежний типу ПУ-П модель: ПУ-П ПУ-П ЕКВН.425533.012 Прилад розширення зон "ППКП-П". В пункті 2 Відомості ресурсів зазначено: "Прилад розширення зон "ППКП-П". Тобто, Прилад розширення зон "ППКП-П" продубльовано 2 раза- в п.1 і п.2. Оскільки цей прилад є дороговартісним, та з метою правильного і коректного складання кошторисної документації надайте, будь ласка, відповідь - яка кількість Приладів розширення зон "ППКП-П" повинна бути встановлена - один чи два? І якщо один, то внесіть зміни в Відомість ресурсів.
Відповідь: ДОбрий день.Обґрунтування необхідності посилання на конкретну марку (виробника) – Замовник здійснює закупівлю із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі саме даного виробника, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам Замовника та вимогам розробленої проектної документації та її кошторисної частини на встановлення систем пожежної сигналізації оповіщення та управління евакуацією людей. Отже для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника. В пункті 1 Відомості ресурсів зазначено: "Прилад приймально-контрольний пожежний типу ПУ-П модель: ПУ-П ПУ-П ЕКВН.425533.012 Прилад розширення зон "ППКП-П". В пункті 2 Відомості ресурсів зазначено: "Прилад розширення зон "ППКП-П". Тобто, Прилад розширення зон "ППКП-П" 2 шт.- в п.1 і п.2
Дата відповіді: 22.05.2023 08:33
Відповідь надана

Уточнення

Номер: e8452801efd04d0db5c6c0cee606b018
Дата опублікування: 17.05.2023 15:27
Опис: Вимога:З метою уточнення інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, за для повного розуміння об'ємів надання послуг, що є предметом закупівлі Учаснику пропонується в період до закінчення терміну подання пропозицій обстежити об’єкт,та отримати довідку про ознайомлення. Якщо Учасник має всю необхідну інформацію (а саме відомості обсягів робіт та відомості ресурсів) для підготовки Пропозиції та підписання Договору, та не має необхідності в здійснині огляд, то в такому випаду чи потрібно такому Учаснику надавати у складі своєї пропозиції довідку про відстуність необхідності в огляді?
Відповідь: Добрий день. " З метою уточнення інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, за для повного розуміння об'ємів надання послуг, що є предметом закупівлі Учаснику пропонується в період до закінчення терміну подання пропозицій обстежити об’єкт,та отримати довідку про ознайомлення." носять рекомендаційний характер. Не обов'язково такому Учаснику надавати у складі своєї пропозиції довідку про відстуність необхідності в огляді.
Дата відповіді: 17.05.2023 16:51
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: d02ca8e088334848b42035b0a9b74c1e
Дата опублікування: 17.05.2023 15:22
Опис: Вимоги:Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання та оповіщення від виробника (-ів), або офіційного диллера, або представника виробника, або імпортера запланованого протипожежного обладнання (прилад приймально - контрольний, сповіщувачі, комплекс мовленнєвого оповіщення, гучномовці) щонайменше двох штатних працівників учасника.Дана вимога є дискримінаційною. З якого це часу виробники обладнання почали здійснювати навчальну діяльність??? Для цього потрібно обов'язково мати ліцензію на освітню діяльність, відповідно до чинного законодавства України, а саме Закон України "Про ліцензування господарської діяльності", ст.9 та ст.10. Відповідно до кадрових вимог Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення Виконаці робіт повинні мати робітничу кваліфікацію, яка підтверджується відповідними документами, а саме: дипломами, свідоцтвами, посвідченями та іншими документами про присвоєння робітничої кваліфікації. Законодавством не передбачено обов’язку проходження виконавцями робіт у виробника відповідного навчання щодо використання обладнання. Просимо видалити дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Добрий день. Вашу вимогу буде задовільнено та до ТД будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 17.05.2023 15:38
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: c2e398085d4b40cd98b167309cbbe22b
Дата опублікування: 17.05.2023 15:19
Опис: Вимога:надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів), або диллера, або представника, або імпортера протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прилад приймально - контрольний, сповіщувачі, гучномовці ), в якому виробник (-и) або імпортер (-ри)) або диллер, або представник якого/яких уповноважено виробником, гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною. Виробники продукції (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам гарантійні листи, іншим ж учасникам відмовляти в їх наданні, або зволікаючи час – не надавати. Не зрозуміло також у разі надання даного листа, яким чинном Ви будете виріщувати чи мають можливість вони виконати свою гарантію? Також не зрозуміло, що Вам надасть цей лист? Договор у Вас буде з учасником, тому юридична відповідальність буде направлена на Учасника, а не на виробника(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора. Окрім цього, не зрозуміла сама правова природа та поняття "гарантійного листа". Ні Закон, ні Цивільний та Господарський кодекси України не містять такого поняття як "гарнатійний лист". Відповідно і відсутня юридична визначеність такого листа та його правові наслідки. Також зазначаємо, що виробник (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником можуть не надати гарантійні листи такого змісту, та подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником не мають змоги або бажання надати гарантійні листи саме з таким формулюванням як встановлює Замовник. Просимо видалити дану вимогу.
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлі, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», а також нормами чинного законодавства України. Законодавством не визначено, що при формуванні умов тендерної документації на закупівлю протипожежних робіт, Замовник повинен керуватися виключно Ліцензійними вимогами згідно Постанови №852, та не може вимагати інших документів, крім тих, що передбачені такою Постановою. Гарантійний лист — це один із видів службових листів.Його складають, щоб підтвердити фінансово-розрахункові зобов’язання або певні угоди, умови. Найчастіше гарантійні листи оформлюють, щоб підтвердити оплату, рідше — щоб гарантувати, що своєчасно та якісно виконають роботи, нададуть послуги, доставлять товари.Гарантійний лист – документ, який відноситься до службового листування і є одним з видів сучасного ділового циклу, в якому адресант дає гарантію щодо виконання певних умов або вчинення деяких дій в інтересах конкретної персони.По суті це гарантія виконання зобов’язань, зафіксована на папері. Враховуючи, що кошти на виконання робіт (послуг) у закупівлі є бюджетними,вимога щодо надання гарантійних листів від виробників щодо поставки обладнання встановлена з метою отримання якісних послуг від Учасника. Наявність таких листів у Учасників, надає гарантію для Замовника у здійсненні закупівлі, та мінімізує ризик зриву торгів, через неможливість поставки Учасником обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі.
Дата відповіді: 17.05.2023 16:14
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 00ece17f7e3a49f8a82262b87e25c823
Дата опублікування: 17.05.2023 15:17
Опис: вимога:До приймання передачі наданих послуг залучаються представники інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державний центр сертифікації ДСНС України або інша організація, яка має відповідні законні повноваження. Замовник планує здійснювати таку перевірку в обов’язковому порядку. Учасник надає гарантійний лист, у якому учасник гарантуватиме можливість проведення перевірки відповідності систем протипожежного захисту відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» з залученням інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державного центру сертифікації ДСНС України або іншої організації, яка має відповідні законні повноваження. На підтвердження Учасник повинен надати письмову згоду Державного центру сертифікації ДСНС України, або іншої організації, яка має відповідні законні повноваження, на проведення робіт з інспектування по об’єкту, де будуть надаватися послуги з монтажу.Зазначена вимога керується ДБН.В.2.5.-56:2014 в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт може бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані. Видаліть дану вимогу як дискримінаційну. В іншому випадку будемо змушені звернутися до органу АМКУ для захисту свої прав на участь у данній закупівлі.
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до вимог п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовником згідно вимог Додатку 2 до тендерної документації передбачено до приймання передачі наданих послуг залучаються представники інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державний центр сертифікації ДСНС України або інша організація, яка має відповідні законні повноваженняласті про включення до складу комісії по огляду наданих послуг/робіт з встановлення автоматичної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, згідно з предмеом закупівлі, представників контролючого органу для прийому в експлуатацію даних послуг/робіт. Згідно з ДСТУ ISO/ІЕС 17020 передбачається можливість залучення представників третьої сторони, як інспекційного органу. Залучення третьої сторони (інспекційного органу) - це право Замовника. Враховуючи, що кошти на виконання робіт (послуг) у закупівлі є бюджетними, то Замовник вимагає підтвердження того, що буде залучений інспекційний орган. І у разі виявлення недоліків, вони будуть усунуті силами за рахунок Учасника.
Дата відповіді: 17.05.2023 16:39
Відповідь надана

загальне питання

Номер: 14dd2cec3fa74036876a3ab7dc8ba22a
Дата опублікування: 17.05.2023 10:15
Опис: "Технічне завдання встановлюється у відповідності до положень ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням положень ч. 5 даної статті в частині сертифікатів, тобто сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, в будь-якому випадку необхідні підтвердження визначені в умовах цієї тендерної документації. " Не зовсім зрозуміло викладена дана вимога, а саме:"необхідні підтвердження визначені в умовах цієї тендерної документації". Які саме підвердження повинні надати учасники? Довідки довільної форми буде достатньо?
Відповідь: Добрий день. Зг.ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі з урахуванням положень ч. 5 даної статті в частині сертифікатів, тобто сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, в будь-якому випадку необхідні підтвердження не визначені в умовах цієї тендерної документації. Внесено зміни до ТД додатку 2 від 17.05.2023р.
Дата відповіді: 17.05.2023 15:32
Відповідь надана

документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання та оповіщення

Номер: 4bb5a01c70e849b4a6b82607a4bcef41
Дата опублікування: 17.05.2023 10:12
Опис: "Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання та оповіщення від виробника (-ів), або офіційного диллера, або представника виробника, або імпортера запланованого протипожежного обладнання (прилад приймально - контрольний, сповіщувачі, комплекс мовленнєвого оповіщення, гучномовці) щонайменше двох штатних працівників учасника." Дана вимога є дискримінаційно, що неодноразово підтверджено рішеннями АМКУ. Вимоги до кваліфікації виконавців викладені в Постанові 852 і вони є ВИЧЕРПНИМИ. Приберіть дану вимогу.
Відповідь: Добрий день.Звертаємо Вашу увагу, що Замовник самостійно формує умови оголошення про закупівлі, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», а також нормами чинного законодавства України. Законодавством не визначено, що при формуванні умов тендерної документації на закупівлю робіт з встановлення пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей , Замовник повинен керуватися виключно Ліцензійними вимогами згідно Постанови №852, та не може вимагати інших документів, крім тих, що передбачені такою Постановою. Вимога щодо надання документального підтвердження від виробників щодо поставки обладнання встановлена з метою отримання якісних послуг від Учасника. Наявність таких підтверджень у Учасників, надає гарантію для Замовника у здійсненні закупівлі, та мінімізує ризик зриву торгів, через неможливість поставки Учасником обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Вимога щодо надання документального підтвердження , щодо навчання працівників, гарантує Замовнику надання послуг кваліфікованими працівниками, які мають спеціальні знання щодо роботи з конкретним обладнання. Таке підтвердження може надавати не лише виробник, а ширше коло суб’єктів. Тому дана вимога не обмежує коло потенційних Учасників і не є дискримінаційною. Щодо вимоги про те, що це мають бути не менше двох штатних працівників учасника, вносимо зміни до ТД (додаток2) від 17.05.2023
Дата відповіді: 17.05.2023 15:31