-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-34990000-3: Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання – світлофори, дорожні контролери, пристрій звукового оповіщення (ПЗО)
Завершена
5 454 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 54 540.00 UAH
мін. крок: 1% або 54 540.00 UAH
Період уточнення:
12.05.2023 16:35 - 19.05.2023 00:00
Відповідь надана
погодження ТУ з МВС
Номер:
b630ec57167947299cdec181c2b4f186
Дата опублікування:
18.05.2023 15:10
Опис:
Шановний Замовнику!
На наше зауваження щодо неможливості погодження ТУ з МВС ви відповіли: "Учасники повинні надати погоджені технічні вимоги, для цього необхідно самостійно звернутися в МВС України та уточнити , який уповноважений орган має право погоджувати технічні вимоги виробників світлофорів". Так, ми зверталися до Головного сервісного центру МВС України, Департаменту патрульної поліції Національної поліції України та Державного науково-дослідного інституту МВС України з цього приводу і отримали офіційні відповіді, що погодження ТУ на дорожні контролери та світлофори не належить до їхньої компетенції. Саме тому вважаємо дану вимогу дискримінаційною і наполягаємо на її видаленні.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання В технічних вимогах вказано, що Світлофори повинні вироблятися згідно з технічними умовами або іншим аналогічним за змістом документом, передбаченим для країни виробника, в яких враховано всі обов’язкові вимоги діючих ДСТУ та які погоджено з Департаментом Державтоінспекції МВС України (вимога пункту 5.1.1 ДСТУ 4092-2002) або іншим уповноваженим органом, установою, організацією. В пункті 1.2 ДСТУ 4092-2022 вказано, що вимоги цього ДСТУ обов’язкові. Тому ми, як Замовники, не маємо права вилучати пункти з цього ДСТУ, тим більше, що світлофори забезпечують безпеку дорожнього руху. Державний стандарт України 4092-2022 затверджений наказом Держстандарту України. Тому, можливо, Вам необхідно звернутися ще до цього органу. А наших вимогах вказано, що не лише Департамент Державтоінспекції МВС України, а також може бути інший уповноважений орган, установа, організація. Згідно вимог п.1.4. проекту Договору (Додаток 1 Тендерної документації) вказано, що Постачальник підтверджує, що укладення та виконання ним цього Договору не суперечить нормам чинного в Україні законодавства та відповідає його вимогам (зокрема, щодо отримання усіх необхідних дозволів та погоджень),…. Тому учасник самостійно повинен вирішити це питання, а не вимагати у замовника порушувати діючий ДСТУ. Крім того така вимога не порушує норми конкуренції та антимонопольного законодавства. По інформації із відкритих джерел, чотири вітчизняних виробника, які виробляють світлофори, мають погоджені технічні умови на їх виробництво.
Дата відповіді:
21.05.2023 08:57
Відповідь надана
ISO
Номер:
48e20c696425492b819369b103ee2519
Дата опублікування:
18.05.2023 13:59
Опис:
Замовник вимагає наявність сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:215 IDT) та ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:215 IDT) у учасників. Даний сертифікат не є обов`язковим для виробництва даного виду обладнання в Україні. Наявність цієї вимоги є дискримінаційною та обмежує список учасників
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання. ДСТУ ISO 9001:2015 – це система управління якістю, сертифікація за якою гарантує, що підприємство може випускати продукцію на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати. Встановлені в цьому ДСТУ вимоги до управління якістю доповнюють вимоги до продукції. Дотримання виробниками продукції, що є предметом даної закупівлі вимог ДСТУ ISO 9001:2015 означає, що підприємство контролює якість на виробництві. Це мінімізує ризик Замовника отримання продукції невідповідної якості при серійному виробництві. Вимога Замовника про надання Сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (Системи екологічного управління) обумовлена необхідністю мати впевненість, що виробники продукції, що є предметом даної закупівлі дотримуються стандартизованих вимог до охорони та збереження стану довкілля, запобіганням або послабленням несприятливих впливів на нього виробничих процесів. Вказані вимоги повністю відповідають нормам Закону «Про публічні закупівлі», зокрема ч. 5 ст 23, згідно якої Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, робот чи послуг замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам
Дата відповіді:
21.05.2023 08:57
Відповідь надана
Контролер
Номер:
768b46c3b92a4a41832546d292a934a3
Дата опублікування:
18.05.2023 13:59
Опис:
Після внесення змін в ТД в п. 10 Технічних вимог прибрано наявність ЦПК, але вимога GPRS-зв'язку залишена. Питання – навіщо потрібен цей зв'язок? WEB-інтерфейс може бути організований через Ethernet-зв'язок. Наявність цієї вимоги є дискримінаційною та обмежує список учасників.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання, у відповідності п.4 ст. 23 Закону «Про публічні закупівлі» вказано, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Вказана Вами вимога щодо обладнання GPRS зв'язку не порушує цієї норми. В м. Миколаєві для майбутнього АСКДР не планується створювати мережу з використанням Ethernet-зв'язку. В розробленому проекті Центру керування автоматизованої системи керування дорожнім рухом визначено основним каналом зв’язку GPRS-зв'язок. Тому дорожні контролери закупляються з таким обладнанням. Крім того така вимога не порушує норми конкуренції та антимонопольного законодавства, тому що на ринку України присутні більше, ніж один учасник (виробник), який може надати обладнання з блоком GPRS зв'язку. Це такі виробники:
1. ТОВ «Росток Елеком» ;
2. ТОВ «Комкон Трафік»;
3. ТОВ « Світлофор Сервіс»;
4. Команія СЕА;
5. ТОВ «СВАРКО УКРАЇНА
Дата відповіді:
21.05.2023 08:55
Відповідь надана
Контролер
Номер:
9bda03c599a643f082cdf94d9f6e57b6
Дата опублікування:
18.05.2023 13:57
Опис:
В пункті 9 Технічних вимог необхідно реалізувати контролер з урахуванням промислового комп'ютера. Ця вимога є дискримінаційною та обмежує список учасників, оскільки функціональність контролера не пов'язана з особливостями його апаратної реалізації.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання, у відповідності п.4 ст. 23 Закону «Про публічні закупівлі» вказано, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Вказана Вами вимога щодо промислового комп’ютера не порушує цієї норми. В технічних вимогах чітко вказано, чим обгрунтована ця вимога: «ядром контролера повинен бути промисловий комп’ютер серійного виробництва для забезпечення подальшого нарощення можливостей щодо світлофорного регулювання без залежності від апаратної частини дорожнього контролера.» Тобто ця вимога надає можливість замовнику в подальшому не бути залежним від одного виробника дорожнього контролера в питаннях технічної експлуатації та перспектив розвитку дорожніх контролерів та АСКДР в цілому. Крім того така вимога не порушує норми конкуренції та антимонопольного законодавства, тому що на ринку України присутні більше, ніж один учасник (виробник), який може надати такі дорожні контролери, це:
1. ТОВ « Світлофор Сервіс»;
2. Команія СЕА;
3. ТОВ «СВАРКО УКРАЇНА
Дата відповіді:
21.05.2023 08:55
Відповідь надана
Зв'язок
Номер:
3c9483585f804dbe9ebeb1d8acd71c3e
Дата опублікування:
15.05.2023 15:09
Опис:
Добрий день.
У вимогах зазначено «Контролер повинен комплектуватись обладнанням, яке повинно забезпечити GPRS зв'язок центрального пункту керування Замовника та контролера». Але щоб забезпечити такий зв’язок обладнанням Учасника, необхідна додаткова інформація (надання протоколу зв’язку між ДК та ЦПК, який буде застосований у Замовника, назва АСКДР, в складі якої ДК буде застосований).
Прошу надати необхідну інформацію.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання, в тендерну документацію буде внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
16.05.2023 19:27
Відповідь надана
вимога надати зразки товару
Номер:
5fa48e92a6c64c669c4d82c6572e04d1
Дата опублікування:
15.05.2023 14:48
Опис:
У тендерній документації є вимога до учасника закупівлі в строк, що не перевищує двох робочих днів з дати початку кваліфікації, надати Замовнику зразки світлофору Т 1.3 з ТВЧ – 1 шт., дорожній контролер з GSM каналом звязку та їз системою точного часу GPS (на 24 силових виходів) поштою або особисто на адресу. АМКУ вже неодноразово наголошував, що вимога надання зразків товару у тендерній документації є дискримінаційною. Наприклад, у своєму рішенні № 11545-р/пк-пз від 11.06.2020 до закупівлі UA-2020-05-12-004116-b, колегія АМКУ вкотре зазначила, що вимога надати зразок порушує права учасників та є дискримінаційною, а ненадання зразків не може бути підставою для відхилення пропозиції. Вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, в тендерній документації не вказано, що взірці є критерієм оцінки тендерної документації учасників і не вказано, що не виконання цієї вимоги є підставою про відхилення тендерної пропозиції учасника. В тендерній документації вказано, що у разі появи сумнівів у замовника щодо наявності можливих розбіжностей у якісних характеристиках наданих підтверджуючих документів із наданим зразком продукції, Замовник має право звернутись за дослідженням у відповідні акредитовані інстанції (із правом проведення досліджень і надання відповідних експертних висновків) на предмет відповідності запропонованого товару усім характеристикам зазначеним учасником в тендерній пропозиції та документації замовника. Таке дослідження проводиться за рахунок Замовника, і, у разі, якщо сумніви Замовника підтвердяться, то він має повне право затребувати від такого Учасника - Переможця відшкодування затрат на дослідження, та відмовитись від укладання договору. Вказана норма визначена на підставі вимог частини 1 статті 268 Господарського кодексу України, про що будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
16.05.2023 19:26
Відповідь надана
технічні вимоги до контролерів
Номер:
997cccce7cb7445fb6e3d468f7a4fb07
Дата опублікування:
15.05.2023 14:41
Опис:
У технічних вимогах до контролерів дорожніх є вимога надати лист-відгук від експлуатуючих організацій про досвід використання контролера учасника в містах із населенням не менше ніж 500 000 мешканців. В Україні є лише 8 міст з населенням більше 500 тисяч мешканців. Ця вимога є відверто дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників. Вимагаємо прибрати її з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання, в тендерну документацію буде внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
16.05.2023 19:21
Відповідь надана
лінза Френеля
Номер:
5cf3084d153042cf94d608e2d1c44f91
Дата опублікування:
15.05.2023 14:31
Опис:
Поясніть, будь ласка, чим обумовлена вимога, що конструкція транспортних світлофорів повинна передбачати вмонтовану в оптичну систему лінзу Френеля? Чому не матричне виконання світлофорних матриць, яке є більш надійним, як показує практика? Надайте обґрунтування з посиланням на державні стандарти.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання, в тендерну документацію буде внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
16.05.2023 19:20
Відповідь надана
погодження ТУ з МВС
Номер:
77ad942a903d45acb531365cc6b5e367
Дата опублікування:
15.05.2023 14:27
Опис:
Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ України було ліквідовано 18.11.2015 року. З того часу в Україні не існує органу, уповноваженого здійснювати розгляд та погодження технічних умов на дорожні контролери та світлофори. Просимо прибрати цю вимогу, як відверто дискримінаційну.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, в технічних вимогах вказано, що світлофори повинні вироблятися згідно з технічними умовами або іншим аналогічним за змістом документом, передбаченим для країни виробника, в яких враховано всі обов’язкові вимоги діючих ДСТУ та які погоджено з Департаментом Державтоінспекції МВС України (вимога пункту 5.1.1 ДСТУ 4092-2002) або іншим уповноваженим органом, установою, організацією. Так як ДСТУ 4092-2002 діючий без виключень, тому учасники повинні надати погоджені технічні вимоги, для цього необхідно самостійно звернутися в МВС України та уточнити , який уповноважений орган має право погоджувати технічні вимоги виробників світлофорів. По інформації із відкритих джерел, чотири виробника, які постачають світлофори, мають погоджені технічні вимоги
Дата відповіді:
16.05.2023 18:59
Відповідь надана
інтерфейс RS-485
Номер:
ad80f7db3146415e9c8d23979981d585
Дата опублікування:
15.05.2023 14:23
Опис:
У технічних вимогах до світлофорів Т1.3 зазначено, що "ТВЧ повинні забезпечувати роботу в автоматичному режимі (координованого керування), в режимі виклику пішохідної фази від табло виклику пішохідного (ТВП) та та в режимі безпосереднього керування дорожнім контролером індикацією ТВЧ світлофорів на світлофорному об’єкті з застосуванням інтерфейсу RS-485". Але до інших світлофорів таких вимог немає. Чи розуміє Замовник, що таке безпосереднє керування дорожнім контролером індикацією ТВЧ світлофорів із застосуванням інтерфейсу RS-485? Не можуть одночасно різні світлофори на одному світлофорному об'єкті працювати під різним керуванням. Просимо надати пояснення, чому така вимога у тендерній документації стосується лише світлофорів Т1.3. А також просимо надати посилання на державні стандарти, якими така вимога обумовлена.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику, дякуємо за запитання, в тендерну документацію буде внесено відповідні зміни
Дата відповіді:
16.05.2023 18:58