• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах території міста Любомль»

Завершена

225 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 6 750.00 UAH
Період уточнення: 12.05.2023 12:36 - 17.05.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо технічного завдання

Номер: a2231a6744bf495b926a0353a67860a4
Дата опублікування: 16.05.2023 11:49
Опис: Добрий день! Шановний Замовнику, просимо надати перелік земельних ділянок щодо яких необхідно надати послуги з виготовлення тех. документації з нормативної грошової оцнки, та орієнтовну площу земельних ділянок. Ці відомості не вказані в Технічному завданні. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день, потрібно надати послуги з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцнки меж населеного пукту м.Любомль, площа земельної ділянки 1198,60 га.
Дата відповіді: 16.05.2023 12:53
Відповідь надана

Кваліфікаційні

Номер: e498a3ecb1a3473585d754c690e7b262
Дата опублікування: 15.05.2023 12:12
Опис: Доброго дня. Згідно методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 року № 1147 {Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 753 від 01.07.2022}; закону України “Про оцінку земель”. Інформаційною базою для нормативної грошової оцінки земель є межі території територіальної громади, а також межі населених пунктів (сіл, селищ, міст), що входять до складу територій територіальних громад, використовуються на підставі відомостей Державного земельного кадастру, а у разі, коли відомості про такі межі не внесені до Державного земельного кадастру, - на підставі проектів формування території і встановлення меж сільських, селищних рад або інших матеріалів, за якими відповідно до законодавства, яке діяло на момент їх затвердження, здійснювалося встановлення (зміна) їх меж. У разі відсутності таких матеріалів і до моменту внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі сіл, селищ, міст відомостями про такі межі, а також межі території територіальної громади (сільської, селищної, міської) ради вважаються дані, що збігаються з межами, відображеними на індексних кадастрових картах (планах) сіл, селищ, міст, районів згідно з відомостями Державного земельного кадастру, а межами територіальної громади вважаються дані згідно із зовнішніми межами юрисдикції ради територіальної громади (населених пунктів), що увійшли до її складу. Тому, послуги по розробленню технічної документації з нормативно грошової оцінки земель в межах населених пунктів не потребують використання геодезичного обладнання для здійснення візуального обстеження території. Просимо виключити з додатку №1 до оголошення пункту 1.1 таблиці абзац: - GPS приймач (як мінімум один), надати підтверджуючий документ про правові підстави володіння чи користуваня ним. - Учасник в складі пропозиції повинен також надати свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Зазначене свідоцтво повинно надаватись на GPS приймач чи GPS приймачі, які учасник зазначить в Довідці про наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Повірка GPS приймача повинна діяти як мінімум до 30.08 2023 року. - Лідар – не менше 1 (однієї) одиниці; - Квадрокоптер – не менше 1 (однієї) одиниці - Електронний тахеометр – не менше 1 (однієї) одиниці, надати підтверджуючий документ про правові підстави володіння чи користуваня ним. В складі пропозиції повинен також надати оригінал свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Зазначене свідоцтво повинно надаватись на тахеометр чи тахеометри, які учасник зазначить в Довідці про наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Повірка тахеометра повинна діяти як мінімум до 30.08 2023 року. Просимо Замовника внести відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо наявності у Учасника геодезичних приладів, як такої яка є дискримінаційною та порушує права учасників закупівлі.
Відповідь: Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також, згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації передбачена вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, зокрема GPS-приймач, квадрокоптер, лідар та електронний тахеометр, які обумовлені значною площею, великим об`ємом робіт та стислими термінами їх виконання. Також, на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, визначеної у пунктах 1.3 та 1.2. цього пункту, учасники повинні надати документи, що підтверджують правові підстави володіння чи користування (наприклад: інвентаризаційна відомість та/або договір оренди та/або договір надання послуг та/або договір лізингу та/або накладна на поставку та/або розрахункові документи та/або ліцензію та або інші документи, складені у відповідності до вимог чинного законодавства) обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями залученими для надання послуги, передбаченою даною закупівлею. Отже, для надання послуг учасники, які бажають приймати участь у даній закупівлі, можуть залучати як власне обладнання так і на підставі користування. Таким чином, при формуванні даної документації замовником дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та не встановлював вимоги, які можуть призвести до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 16.05.2023 10:19