• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне)

Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (із змінами). Згідно пункту 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилась вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому функціонал майданчика зобов'язує при заповненні форми оголошення зазначати будь-який крок пониження ціни. Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає Замовнику забезпечення виконання договору. Способом забезпеченням виконання договору про закупівлю є банківська гарантія, гарантом за якою виступає банківська установа. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія, яка видана банком, в якому обслуговується Учасник-переможець та в якому має відкритий розрахунковий рахунок. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % від вартості договору. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати разом із банківською гарантією до моменту підписання договору підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія, а саме довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. До уваги учасників, інформація щодо банківських реквізитів Замовника буде надаватись після обрання переможця процедури закупівлі. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна серед іншого містити такі суттєві умови: - обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму забезпечення виконання договору про закупівлю (гарантована сума) протягом 5 робочих днів з моменту подання першої письмової вимоги Замовником (бенефіціаром), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - невиконання або неналежне виконання учасником-переможцем прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю (в тому числі, якщо таке невиконання призвело до розірвання договору з учасником-переможцем); - відмова учасника-переможця від виконання прийнятих на себе зобов’язань відповідно до договору про закупівлю; - дії учасника-переможця призвели до неможливості подальшого виконання договору про закупівлю. Текст банківської гарантії не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); - умов про ускладнення процедури виплати банком-гарантом гарантійної суми (додаткового підтвердження повноважень підписанта бенефіціара, отримання будь-яких підтверджень настання гарантійного випадку, умови щодо подання вимоги не до безпосередньо банку-гаранта, а через банк бенефіціара, тощо); - інших умов, які не відповідають вимогам тендерної документації та чинного законодавства. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником (учасником-переможцем) зобов'язання (тобто договору за результатами процедури закупівлі), забезпеченого гарантією, бенефіціар (Замовник) має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом (учасником-переможцем) зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.

Завершена

1 744 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 721.00 UAH
Період уточнення: 11.05.2023 23:21 - 03.06.2023 00:00
Відповідь надана

Неправомірні вимоги

Номер: 9216356f24694e03be88ae2161d11e4d
Дата опублікування: 16.05.2023 16:55
Опис: На підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Замовником встановлюється вимога надання сертифікатів про відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO ...... Орган сертифікації, який видав сертифікат, повинен бути внесений в реєстр акредитованих чи нотифікованих органів, що Учасники підтверджують поданням у складі пропозиції свідоцтвом чи атестатом чи іншим документом. По-перше: Замовник може подивитись реестр на офіційному сайті НААУ. По-друге: на території України ISO 28000 - є добровольчі сертифікати, немає органів з акредитацією на ці стандарти. По-третє: вимоги тендерної документації повинні стосуватись саме учасника торгів, а ні компаній з якими співпрацюють (чи користується їх послугами) учасники. Також зазначимо, що абзацом другим пункту 29 Особливостей передбачено, що для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Для вугілля кам'яного передбачені наступні національні стандарти: - ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" (надалі - ДСТУ 7146:2010). - ДСТУ 3472:2015 "Вугілля буре, кам'яне та антрацит. Класифікація" (надалі - ДСТУ 3472:2015). В цих стандартах відсутні вимоги, щодо подання у складі пропозиції свідоцтво чи атестат чи іншим документ Органу сертифікації. Вимога є незаконною та повинна бути усунена! Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" мета процедури закупівлі полягає в забезпеченні рівних та недискримінаційних умов для кожного потенційного учасника, а також досягнення найбільшої економічної ефективності та економії витрачання державних коштів.
Відповідь: Шановний учаснику З приводу вашої вимоги будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 19.05.2023 23:36
Відповідь надана

Незаконна вимога

Номер: 11eb5a231d354f14ad007f08698a8549
Дата опублікування: 15.05.2023 21:26
Опис: Шановний Замовник, відповідно до п. 29 Постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Національними стандартами у вугільній сфер є наступні - ДСТУ 7146:2010. Нормами ДСТУ передбачено лише надання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, як документу, що підтверджує якість вугілля. Такого документу як копія договору про утилізацію відходів, який є чинним на весь період дії договору про закупівлю, норми ДСТУ 7146:2010 не передбачають. У зв’язку з цим, дана вимога встановлена всупереч вимогам ДСТУ 7146:2010. Також зазначимо, що згідно з п. 29 постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються! Приберіть незаконну та дискримінаційну вимогу!
Відповідь: Шановний учаснику З приводу вашої вимоги будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 18.05.2023 23:28
Відповідь надана

Щодо МТБ

Номер: 569c9d65372941119a241cef35c1119e
Дата опублікування: 12.05.2023 11:01
Опис: Доброго дня. Згідно змін у законодавстві, ви неможете вимагати від учасника у складі своєї тендерної пропозиції 1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, вагового обладнання, транспортних засобів, які будуть використовуватися учасником при поставці вугілля кам’яного, яке є предметом закупівлі за даними торгами 1.2. Документи, що підтверджують наявність транспортних засобів (далі по тексту - ТЗ) для перевезення вугілля, а саме (подається на всі ТЗ, які зазначені у довідці): Якщо учасник являється власником ТЗ, подається: - документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт/ або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу/ або договір купівлі-продажу/ або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими володіє учасник). Якщо учасник не являється власником ТЗ, подається: - договір оренди / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник). - технічний паспорт/ або свідоцтво про реєстрацію ТЗ (подається на весь перелік ТЗ згідно довідки та згідно поданих договорів). 1.3. Документи, що підтверджують наявність сертифікованої ваги для зважування вугілля, а саме (подається на вагове обладнання, яке зазначено у довідці): Якщо учасник являється власником вагового обладнання, подається: - технічний паспорт/або свідоцтво про повірку чи інший документу, із зазначенням власника ваги та дати останньої сертифікації (повірки) ваги (документи мають бути чинними на момент розкриття). Якщо учасник не являється власником вагового обладнання, подається: - договір оренди, укладеного із власником ваги, чи інший документ, що підтверджує право користування вагою; - технічний паспорт чи інший документ, із зазначенням власника ваги та дати останньої сертифікації (повірки) ваги (документи мають бути чинними на момент розкриття).
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу вашого питання повідомляємо, що будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 12.05.2023 18:19