• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з вогнезахисного обробляння дерев'яних конструкцій на об'єктах вогнезахисту, що розташовано за адресою: м. Одеса, Французький бульвар буд. 40

Завершена

1 583 361.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 11.05.2023 16:10 - 03.06.2023 00:00
Відповідь надана

Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*, в якій зазначається інформація про замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення, його адреса, контактна особа замовника, телефон, предмет договору за формою Додатку 3 тендерної документації

Номер: 1747bab56aef41999db1ec0f06ffe317
Дата опублікування: 15.05.2023 00:54
Опис: "Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*, в якій зазначається інформація про замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення, його адреса, контактна особа замовника, телефон, предмет договору за формою Додатку 3 тендерної документації". Додатком 3 встановлена форма довідки про працівників. Може, ви мали на увазі Додаток 4?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що Додатком 4 визначена форма довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Дата відповіді: 15.05.2023 20:59
Відповідь надана

ДОВІДКА про кваліфікацію та досвід працівників

Номер: da20a572dae242aba86ed6d9cc848968
Дата опублікування: 15.05.2023 00:53
Опис: "Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації". Разом з тим, додатком 3 до ТД встановлена форма довідки про кваліфікацію та досвід працівників.То за якою ж формою учасники повинні надати зазначену довідку - довільної форми чи відповідно до Додатку3?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що Додатком 3 визначена форма довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата відповіді: 15.05.2023 20:59
Відповідь надана

п.п. 14-15, п.п. 22-23 постанови 852 не мають жодного відношення до предмету закупівлі

Номер: adf49812be584e5f883c8c8b1649bf3c
Дата опублікування: 15.05.2023 00:47
Опис: "Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (склад та кількість відповідно до Постанови КМУ № 852 від 23.11.2016 (п.п. 14-15, п.п. 22-23)". Пункт14 - це Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень; пункт 15 - електромонтер та налагоджувальник (Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам). Пункт 22 - це Керівник робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту; пункт 23- інженер, диспетчери, електромонтери. Жоден із зазначених працівників не має відношення до предмету закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вас про помилково зазначені пункти Постанови КМУ від 23.11.2016 року № 852
Дата відповіді: 15.05.2023 20:58
Відповідь надана

п. 16 та п. 24 Постанови КМУ від 23.11.2016 року № 852 не мають відношення до предмету закупівлі

Номер: 680074858ac047abb9accb81635b2059
Дата опублікування: 15.05.2023 00:42
Опис: "Учасник повинен забезпечити згідно п. 16 та п. 24 Постанови КМУ від 23.11.2016 року № 852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»." Пункт 16 Постанови 852 відноситься до виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень; пункт 24 відноситься до виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту. А те, що ви хотіли написати, це п.31 Постанови. Внесіть зміни, оскільки ви встановили вимоги до робіт, які не мають жодного відношення до предмету закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вас про помилково зазначені пункти Постанови КМУ від 23.11.2016 року № 852
Дата відповіді: 15.05.2023 20:58
Відповідь надана

Додатково, з метою підтвердження достовірності інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасник надає лист(и)-згоду(и) на використання та розміщення в системі Prozorro будь-яких документів виданих сторонніми організаціями, установами, підприємствами тощо, крім органів державної влади та місцевого самоврядування, з посиланням на дану процедуру закупівлі за підписом уповноваженої особи (керівника) вищезазначеної організації/установи/підприємства

Номер: e52a60a71c9649faace17a538fafa4eb
Дата опублікування: 15.05.2023 00:31
Опис: "Додатково, з метою підтвердження достовірності інформації наданої у складі тендерної пропозиції учасник надає лист(и)-згоду(и) на використання та розміщення в системі Prozorro будь-яких документів виданих сторонніми організаціями, установами, підприємствами тощо, крім органів державної влади та місцевого самоврядування, з посиланням на дану процедуру закупівлі за підписом уповноваженої особи (керівника) вищезазначеної організації/установи/підприємства." Тобто, ми надаємо документ про техогляд автомобіля і повинні надати лист-згоду від керівника організації, яка цей техогляд проводила? Ми надаємо диплом працівника і повинні надати лист-згоду від ректора інститута? Ви впевнені, що цю вимогу виконає навіть ваш учасник, під якого прописаний тендер? Здається, ми принципово приймемо участь в цьому тендері, щоб у нас була можливість після оголошення переможцем вашого учасника подати скаргу в АМКУ і дискваліфікувати його (оскільки впевнені, що таку кількість листів-згод він не назбирає).
Відповідь: Шановний учаснику! Зверніть увагу на те, що зазначено у ст.1 та ст. 5 Закону України «Про захист персональних даних», а саме: «персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. Не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень». Тобто вся інформація надана у складі тендерної пропозиції, яка походить від фізичних осіб та за допомогою, якої можна її ідентифікувати, повинна містити згоду цієї особи на їі персональні дані. І звісно, якщо лікар в лікарні або фахівець з Держпраці, тощо, підписує документ, то він є уповноваженою особою та представляє інтереси держави або громади, тому на них не потрібно надавати згоди.
Дата відповіді: 15.05.2023 20:57
Відповідь надана

ст. 17 Закону

Номер: 8ddfa7f312814c1ead7beaecb54fd130
Дата опублікування: 15.05.2023 00:22
Опис: "Для вищезазначеного учасник надає лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону." Закупівля проводиться з урахуванням Особливостей, тому замість ст.17 Закону повинно бути зазначено п.44 Особливостей
Відповідь: Шановний учаснику! Інформуємо, що на підставі п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Отже,всі вимоги тендерної документації повністю відповідають вимогам Закону та Особливостей.
Дата відповіді: 15.05.2023 20:57
Відповідь надана

На всі документи видані на ім’я учасника необхідно надати листи-дозволи на використання документів від власника документів.

Номер: 019c788ae3be4d33906d1a9800ba8512
Дата опублікування: 15.05.2023 00:11
Опис: "На всі документи видані на ім’я учасника необхідно надати листи-дозволи на використання документів від власника документів. " Якщо документ виданий на ім'я учасника, то власником є сам учасник (наприклад, Держпраці видало нам дозвіл на наше ім'я і ми подаємо його в складі пропозиції). Держпраці не є власником даного документу, власник -наше підприємство. Аналогічно- сертифікати ISO, витяг ПДВ та інші документи. Про який лист-дозвіл від власника йде мова? Самі собі, чи що?
Відповідь: Шановний учаснику! Зверніть увагу на те, що зазначено у ст.1 та ст. 5 Закону України «Про захист персональних даних», а саме: «персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. Не є конфіденційною інформацією персональні дані, що стосуються здійснення особою, уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, посадових або службових повноважень». Тобто вся інформація надана у складі тендерної пропозиції, яка походить від фізичних осіб та за допомогою, якої можна її ідентифікувати, повинна містити згоду цієї особи на їі персональні дані. І звісно, якщо лікар в лікарні або фахівець з Держпраці, тощо, підписує документ, то він є уповноваженою особою та представляє інтереси держави або громади, тому на них не потрібно надавати згоди.
Дата відповіді: 15.05.2023 20:56
Відповідь надана

Вартість тендерної пропозиції включає вартість всіх робіт передбачених додатком 5 тендерної документації.

Номер: 8c464174290c4e3aadc9fb4984a1129b
Дата опублікування: 14.05.2023 18:22
Опис: "Вартість тендерної пропозиції включає вартість всіх робіт передбачених додатком 5 тендерної документації." Це не помилка? Не додатком 6?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо, що Додатком 6 визначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Дата відповіді: 15.05.2023 20:56
Відповідь надана

загальне питання

Номер: 3a01455b82434eb4ae5880928e87d569
Дата опублікування: 14.05.2023 18:18
Опис: "Копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість****** (для платників податку на додану варість). Копія витягу з реєстру платників єдиного податку****** (для платників єдиного податку). ****** Дата видачі документів повинна бути не ранішою дати виходу оголошення про проведення відкритих торгів." Приберіть примітку щодо дати видачі зазначених документів.
Відповідь: Шановний учаснику! У зв’язку з військовою агресією РФ були відключені деякі державні реєстри, а ті, що не відключені також можуть бути недоступними у строк розгляду тендерних пропозицій. Під час перевірки тендерних пропозицій можуть не працювати державні реєстри та актуальна інформація про учасників не буде доступна для розгляду, тому у тендерній документації зазначена ця вимога. Крім цього, ми всі знаходимося в умовах воєнного стану, які спричиняють для всіх сторін певні незручності. Також слід зазначити, що при перевірки тендерних пропозицій та визначення переможця відповідальність за проведення публічних закупівель є тільки у Замовника торгів, а це напряму залежить від роботи реєстрів та актуальної інформації.
Дата відповіді: 15.05.2023 20:55
Відповідь надана

загальне питання

Номер: 6505a3f0aa8040c9b720e8f19a8f1aab
Дата опублікування: 14.05.2023 18:03
Опис: В примітках Додатку 1 зазначено:" *** У разі, якщо сертифікат виданий ранішне п’ятирічної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій, надати документи, які підтверджують проходження підвищення кваліфікації." Про який сертифікат йде мова до якого пункту додатку 1 відноситься ця примітка?
Відповідь: Шановний учаснику! Повідомляємо Вас про помилково зазначений пункт Додатку 1 тендерній документації, а саме:*** У разі, якщо сертифікат виданий ранішне п’ятирічної давнини відносно кінцевого строку подання пропозицій, надати документи, які підтверджують проходження підвищення кваліфікації."
Дата відповіді: 15.05.2023 20:55