-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Прилади теплового контролю та їх складові (Лот 1 - 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху; Лот 2 - 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху; Лот 3 - 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху)
Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Завершена
72 446 157.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 17 280.00 UAH
мін. крок: 0% або 17 280.00 UAH
Період уточнення:
10.05.2023 16:21 - 20.05.2023 00:00
Відповідь надана
щодо аналогічного договору
Номер:
d5e1d00b788941a6a325e3fb6a2aca7d
Дата опублікування:
18.05.2023 16:18
Опис:
Відповідно до Додатку 2 др ТД учасник повинен підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, а саме, під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, що наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). Просимо Замовника підтвердити, що договір за кодом ДК 021: 34630000-2 – Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху буде вважатись аналогічним, з метою уникнення непорозумінь та подання Скарг до АМКУ, що призведе до затягування процесу закупівлі.
Відповідь:
Шановний учасник. За практикою, що склалася у сфері публічних закупівель в Україні, аналогічність договору встановлюється переважним чином саме за кодом продукції. Так як предмет закупівлі має код ДК 021: 34630000-2, договір за зазначеним вами кодом вважатиметься аналогічним.
Дата відповіді:
18.05.2023 17:48
Відповідь надана
Щодо строку поставки ТОВАРУ
Номер:
67fa05dffbd3475d837eec75d065396f
Дата опублікування:
14.05.2023 13:10
Опис:
Наше підприємство є вітчизняним виробником Контейнерів для монтажу радіотехнічної апаратури. В період воєнного стану ми продовжуємо виробляти та постачати обладнання для потреб АТ «Укрзалізниця», але термін виготовлення обладнання збільшується у зв’язку з порушенням логістичних зв’язків на комплектуючі контейнера. В нинішніх умовах максимальний місячний обсяг контейнерів, який можемо поставити складає 2 штуки. Строк поставки 9 штук контейнерів – протягом 130 календарних днів. Просимо Вас збільшити термін поставки продукції та внести зміни в Дотаток №3 ТД Строк поставки продукції – протягом ______ календарних днів (але не більше 30 календарних днів).
Відповідь:
Відповідно до умов договору поставки, а саме п 4.2. «Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.
Строк поставки ТОВАРУ – протягом __ (________) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Місце поставки згідно рознарядки ПОКУПЦЯ.
Право власності на ТОВАР переходить до ПОКУПЦЯ з дати поставки ТОВАРУ».
Зазначаємо, що дана продукція є гостро необхідною та потребує максимально прискорених строків постачання у зв’язку з тривалим періодом виконання монтажних та пусконалагоджувальних робіт (тривалість - до трьох місяців після закінчення монтажних робіт), які повинні бути виконані в грудні 2023.
Дата відповіді:
17.05.2023 16:25
Відповідь надана
Щодо умов постачання
Номер:
088f6f62025f4541a67972b7b4804b97
Дата опублікування:
14.05.2023 11:55
Опис:
Наше підприємство є вітчизняним виробником Контейнерів для монтажу радіотехнічної апаратури. Розглянувши тендерну документацію, а саме Додаток №3 Умови поставки – ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ автомобільним або залізничним транспортом на умовах СРТ (Перевезення сплачено до...) пункт призначення – згідно рознарядки ПОКУПЦЯ відповідно до «ІНКОТЕРМС» у ред. 2020 р.)., та п.4.1. Додатка №8 ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ автомобільним або залізничним транспортом на умовах СРТ (Перевезення сплачено до...) пункт призначення – згідно рознарядки ПОКУПЦЯ відповідно до «ІНКОТЕРМС» у ред. 2020 р. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу, було виявлено відсутність пункту призначення поставки ТОВАРУ. Перевезення має питому вагу в вартості даного товару та впливає на суму комерційної пропозиції в залежності від відстані постачання. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію з урахуванням вищезазначених зауважень.
Відповідь:
З точки зору національної безпеки пункт(и) призначення поставки ТОВАРУ, з зазначенням адрес(и) наразі не можуть бути зазначені. Кінцевий(і) вантажоодержувач(і) буде(уть) зазначені в рознарядці ЗАМОВНИКА
Дата відповіді:
15.05.2023 15:49
Відповідь надана
Кінцевий термін подання пропозиції
Номер:
bcd8f7e1a18b43a2bb47b1ae42d27213
Дата опублікування:
12.05.2023 10:10
Опис:
Наше підприємство є вітчизняним виробником Контейнерів для монтажу радіотехнічної апаратури. В період воєнного стану ми продовжуємо виробляти та постачати обладнання для потреб АТ «Укрзалізниця». На даний час наше підприємство займається отриманням декількох необхідних документів для участі у торгах. У зв’язку з великим обсягом технічних документів, які необхідно ретельно підготувати для участі у торгах та з надзвичайно стислими термінами подання пропозиції, як для торгів такого рівня складності, просимо Вас перенести кінцевий термін подання пропозицій орієнтовно на один тиждень. Сподіваємося на розуміння!
Відповідь:
На даний час формуються зміни до тендерної документації, після внесення яких дата кінцевого строку подання тендерних пропозицій буде перенесена автоматично.
Дата відповіді:
15.05.2023 15:49