-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт і реставрація» ДСТУ Б.Д.1.1 – 2013 Код ДК 021:2015 – 4545000- (капітальний ремонт покрівлі лікувального корпусу)
Торги відмінено
3 575 865.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 879.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 879.32 UAH
Період уточнення:
10.05.2023 15:19 - 19.05.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо приведення тендерної документації у відповідність до чинних НПА
Номер:
08b209bf4a704bbfa22c678e9abad6ee
Дата опублікування:
18.05.2023 17:16
Опис:
Наказом Мінрозвитку від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" введено в дію Настанову з визначення вартості будівництва, та одночасно скасовано дію ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва".
Тендерною документацією передбачено застосування давно не чинних кошторисних норм при розрахунку вартості ціннової пропозиції та розробки кошториса, що є грубим порушенням зі сторони Замовника.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до чинних норм українського законодавства.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Закупівля буде відмінена
Дата відповіді:
19.05.2023 12:31
Відповідь надана
Щодо підписання акту ознайомлення з об'єктом
Номер:
996bf9fd89a6440a8d9b2d13342cd03d
Дата опублікування:
17.05.2023 15:45
Опис:
Тендерною документацією передбачена вимога:
«З метою забезпечення повноцінного та якісного надання послуг пропонуємо Учасникам здійснити попередній огляд обладнання (в тому числі з визначенням стану обладнання, яке підлягає ремонту та технічному обслуговуванню) за адресою: м. Київ, вул. Українського відродження,11/ Бударіна, з наданням у складі тендерної пропозиції АКТУ щодо попереднього огляду об’єкта (Додаток7)».
Встановлюючи таку вимогу, замовник порушує право учасників на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акт ознайомлення з об’єктом за підписом уповноваженої особи замовника (представника об’єкта).
Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту ознайомлення з об’єктом є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання замовник може не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення тендерної пропозиції.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт ознайомлення з об’єктом, підписаний представниками об’єкту та підрядної організації (учасника та замовника), що є дискримінаційним щодо інших учасників.
З незалежних від учасника підстав представники об’єкту (замовника) можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій учасників.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідна антимонопольна практика міститься у Рішенні АМКУ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-22-003442-a.
Просимо виключити із тендерної документації вимогу «З метою забезпечення повноцінного та якісного надання послуг пропонуємо Учасникам здійснити попередній огляд обладнання (в тому числі з визначенням стану обладнання, яке підлягає ремонту та технічному обслуговуванню) за адресою: м. Київ, вул. Українського відродження,11/ Бударіна, з наданням у складі тендерної пропозиції АКТУ щодо попереднього огляду об’єкта (Додаток7)».
Відповідь:
Дякуємо учаснику за запитання та надаємо відповідь.
Вимога щодо наявності вказаного акту була вказана на підставі п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану», яким встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Зважаючи на специфіку нашого закладу, проживання підопічних вразливих верств населення, а саме: особи з інвалідністю, люди похилого віку, які за станом здоров’я потребують постійного соціального та медичного піклування, а також внутрішньо переміщені особи та евакуйовані особи з зони бойових дій, більшість з яких складає ліжково-хворі та люди з обмеженими можливостями, важливою умовою виконання робіт обладнання і механізмів, є ужиття невідкладних заходів щодо максимального обмеження проникнення шуму та будівельного пилу в прилеглі приміщення, в яких постійно перебувають люди.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з цього, зміст Акту обстеження (огляду) об’єкта на якому планується виконати роботи, який складається в довільній формі повинен відображати факт ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою, а документ «Акт огляду», містить тільки: назву «Капітальний ремонт покрівлі лікувального корпусу Київського геріатричного пансіонату»
Дата відповіді:
19.05.2023 12:29
Відповідь надана
Щодо посвідчень та протоколів з охорони праці
Номер:
eaa4bc6721e04a0894dfa35d5480a8e0
Дата опублікування:
15.05.2023 14:33
Опис:
Умовами тендерної документації встановлена вимога: "На працівників, інформація про яких наведена в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідно надати видані уповноваженою організацією протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці з : - «Правила безпечної роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)» «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15)» «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)» - «Навчальний центр з пожежної безпеки» або «Навчання та перевірка знань з питань пожежної безпеки (пожежно-технічного мінімуму)».
Враховуючи чинні нормативно-правові акти з охорони праці, на підприємстві може бути створена комісія з трьох осіб, які пройшли навчання з охорони праці в компетентних установах та мають належні посвідчення та протоколи. Така комісія може проводити навчання, інструктаж та перевіряти знання інших працівників з охорони праці на підприємстві. Чи можуть учасники надати посвідчення та протоколи з перевірки знань з охорони праці працівників на підприємстві, якщо таке навчання та перевірку знань проведенно на підприємстві у встановлений чинними нормативно-правовими актами спосіб?
Відповідь:
Можуть
Дата відповіді:
16.05.2023 09:16
Відповідь надана
Формування ціни пропозиції
Номер:
26892c15841f4505a48c0b777c2ee8b0
Дата опублікування:
11.05.2023 17:55
Опис:
Звертаємось до Замовника з проханням поінформувати учасників тендеру, відповідно до якого кошторисного документу формувати ціну пропозиції учасника - договірної ціни чи зведеного кошторисного розрахунку?
Відповідь:
Формувати ціну пропозиції учасника відповідно зведеного кошторисного розрахунку
Дата відповіді:
12.05.2023 10:59
Відповідь надана
Огляд обєкту
Номер:
dd75a3b1b76a4e8b93e104e6f661de80
Дата опублікування:
11.05.2023 16:16
Опис:
Згідно Додатку 3 до ТД вказано : "З метою забезпечення повноцінного та якісного надання послуг пропонуємо Учасникам здійснити попередній огляд обладнання (в тому числі з визначенням стану обладнання, яке підлягає ремонту та технічному обслуговуванню) за адресою: м. Київ, вул. Українського відродження,11/ Бударіна, з наданням у складі тендерної пропозиції АКТУ щодо попереднього огляду об’єкта (Додаток7)."
Чи є дана пропозиція Замовника обов'язковою для Учасника або ж вона виконується за бажанням Учасника і не є обов'язковою?
Відповідь:
Акт огляду об'єкта є обов'язковим
Дата відповіді:
12.05.2023 10:57
Відповідь надана
Дозвіл
Номер:
371299d5e3424f9a9b35dc3ce9e986bd
Дата опублікування:
11.05.2023 15:38
Опис:
Тендерною документацією передбачена вимога надати - Скан.копію ДОЗВОЛУ на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування. Роботи на підставі Дозволу (групи А) затвердженого постановою КМУ №77 від 3 дютого 2021 р. :
- монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин;
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів.
(Додаток 1, п.2, п.п. 2.1)
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 6 жовтня 2011 р. № 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки установлено, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, ВИКОНУЮТЬСЯ НА ПІДСТАВІ ДЕКЛАРАЦІЇ відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Відповідно до вищезазначеного, просимо внести зміни до ТД та викласти дану вимогу в наступній редакції: Скан.копію дозволу підвищеної небезпеки зареєстрованого відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ №77 від 3 дютого 2021 р. АБО ДЕКЛАРАЦІЇ ВІДПОВІДНОСТІ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ.
Відповідь:
Надавати пропозиції згідно тендерної документації
Дата відповіді:
12.05.2023 10:53
Відповідь надана
щодо посвідчень з ОП
Номер:
5fe3a82b3c4542b5a32ad9c4c88a709c
Дата опублікування:
11.05.2023 12:58
Опис:
Встановлена вимога:
На працівників, інформація про яких наведена в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідно надати видані уповноваженою організацією протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці з : - «Правила безпечної роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13)» «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15)» «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07)» - «Навчальний центр з пожежної безпеки» або «Навчання та перевірка знань з питань пожежної безпеки (пожежно-технічного мінімуму)».
Чи потрібно надавати вказані посвідчення на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації?
Відповідь:
Ні, непотрібно
Дата відповіді:
11.05.2023 15:07
Відповідь надана
щодо Дощволу
Номер:
f536d716d0a647aa84e0965ec8dea1ae
Дата опублікування:
10.05.2023 23:11
Опис:
Які роботи підвищеної небезпеки повинні бути у дозволі підвищеної небезпеки?? також зауважимо, що в основному роботи підвищеної небезпеки, які виконуються на подібних об"єктах виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що видано Держпрацею.
Відповідь:
В тендерну документацію будуть внесені зміни
Дата відповіді:
11.05.2023 10:29