-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарба, грунтовка (код за ДК 021:2015 44810000-1 Фарби)
Завершена
28 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 280.00 UAH
мін. крок: 1% або 280.00 UAH
Період уточнення:
09.05.2023 13:54 - 17.05.2023 00:00
Відповідь надана
Кількість заявок
Номер:
bf411341d7cc483f8494518fd4f8b2f5
Дата опублікування:
16.05.2023 13:04
Опис:
Доброго дня, Шановний Замовник, прошу вказати яку кількість партій поставки планує Ваше підприємство?
Заздалегідь дякую.
Відповідь:
Доброго дня! Поставка товару буде здійснюватися згідно п. 8 Додатку № 2 до Тендерної документації.
Дата відповіді:
16.05.2023 14:52
Відповідь надана
військова агресія рф проти України
Номер:
ac9b4302a64f4524a241ae0330916fc1
Дата опублікування:
12.05.2023 22:59
Опис:
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Просимо включити до договору п. Сторони підтверджують та визнають обставинами непереборної сили (форс-мажором) збройну агресію рф проти України та (або) її наслідки, що настали після укладання договору та безпосередньо впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором: ракетні, артилерійські інші обстріли, бомбардування, пошкодження логістичних шляхів, критичної інфраструктури, активні бойові дії за місцезнаходженням Сторін чи на шляху слідування товару, тощо. Доведення причинно-наслідкового зв'язку між обставинами непереборної сили наведеними в цьому пункті та неможливістю виконання /вчасного чи належного виконання зобов'язань за договором покладається на ту сторону, яка посилається на такі обставини, в порядку, визначеному цим Договором.
Відповідь:
Доброго дня! Зважаючи, що Договір підписується в умовах воєнного стану, а територія України знаходиться під ракетними, артилерійськими обстрілами, бомбардуваннями, пошкодженими логістичними шляхами тому фактично дані обставини діють і посилання на них після підписання договору є неможливими.
Дата відповіді:
15.05.2023 10:24
Відповідь надана
щодо договору
Номер:
19281ec839f649ebb8e382e57ae977a2
Дата опублікування:
12.05.2023 22:58
Опис:
Пунктом 10.8. передбачено :Постачальник підтверджує, що на нього не поширюється мораторій, встановлений Постановою КМУ від 03.03.2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації» (далі – ПКМУ № 187). Сторони договору є рівними у своїх правах. Зазначена постанова у своїй редакції стосується обох сторін договору. Відповідно прошу додати чи змінити пункт 10.8., щоб підвердити відсутність підстав передбачених у постанові як для Покупця так і для Постачальника. Пропоную викласти у наступній редакції:
10.8.Сторони підтверджують, що на них не поширюється мораторій, встановлений Постановою КМУ від 03.03.2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією російської федерації» (далі – ПКМУ № 187).
Відповідь:
Доброго дня! Замовник являється Комунальним некомерційним підприємством заснованим на власності територіальної громади і в апріорі не може підпадати під дію КМУ №187. Вимоги до постачання передбачені пунктами 10.8 та 10.9 Проекту договору.
Дата відповіді:
15.05.2023 10:24
Відповідь надана
щодо договору
Номер:
f6ecbcf476584b78be0d8e6920abe20e
Дата опублікування:
12.05.2023 22:57
Опис:
Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, а саме: Фарба, грунтовка (код за ДК 021:2015 44810000-1 Фарби) У пункті 1.1. проєкту договору вказан інший предмет закупівлі, а саме: Постачальник зобов’язується поставити та передати у власність Змішувачі, сидіння для унітазу (код за ДК 021:2015 44410000-7 Вироби для ванної кімнати та кухні). Прошу внести відповідні зміни у проєкт договору.
Відповідь:
Доброго дня! Дякую! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
15.05.2023 10:24
Відповідь надана
фінансування предмету закупівлі
Номер:
3f538812caa54c4aa1ed398ff271fec0
Дата опублікування:
12.05.2023 22:56
Опис:
Пунктом 3.1. зазначено: розрахунок за поставлений товар здійснюється згідно накладної на умовах відстрочки платежу до 10-ти банківських днів. У разі затримки надходження коштів на рахунок Покупця за надані медичні послуги за договором з НСЗУ про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем коштів від НСЗУ на свій розрахунковий рахунок.
Враховуючи вище викладене, прошу підвередити наявність фінансування для проведення оголошеної закупівлі на придбання лакофарбових матеріалів
Відповідь:
Доброго дня! Видатки на дану закупівлю затверджені - занесені в уставному порядку та внесені до фінансового плану підприємства, фактична наявність коштів на розрахунковому рахунку підприємства буде розглядатися виключно по укладеному договору за результатами виконання/постачання умов договору поставки товару по накладній. На сьогоднішній день неможливо спрогнозувати наявність чи буде достатньо коштів на розрахунковому рахунку в "майбутньому".
Дата відповіді:
15.05.2023 10:24