• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021: 2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування охоронної, пожежної сигналізації (Дніпро))

Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі.

Торги не відбулися

150 000.03 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період уточнення: 08.05.2023 19:24 - 13.05.2023 00:00
Відповідь надана

дискримінація ISO

Номер: 2ff5fe4293e64033bc16c0635bcda92a
Дата опублікування: 12.05.2023 17:31
Опис: Вимога надати копію сертифікату Учасника (з Додатками) на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» з надання послуг: технічне обслуговування системи пожежогасіння, пожежної сигналізації» дискримінаційна та обмежує потенційне коло учасників. По-перше, поряд з ДСТУ ISO 9001:2015 діє ДСТУ ISO 9001:2018, тому вимагати сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 є дискримінацією по відношенню до тих учасників, які мають сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018. По-друге, зазначення сфери сертифікації технічне обслуговування системи пожежогасіння, пожежної сигналізації груба дискримінація по відношенню до тих учасників, які мають сертифікати у сфері, наприклад, електромонтажних робіт. Вказане підтверджується сталою практикою АМКУ, зокрема, рішеннями №614-р/пк-пз від 18.01.2023, № 7754-р/пк-пз від 13.04.2021, № 3928 -р/пк-пз від 02.03.2021. З огляду на це, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та передбачити надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, без зазначення конкретної сфери.
Відповідь: Згідно вимоги п. 1.3 до Додатку 6 Замовник просить Учасника підтвердити свою відповідність щодо стандартів якості, а саме: технічне обслуговування системи пожежогасіння, пожежної сигналізації, які є предметом даної закупівлі. Замовник жодним чином не обмежує коло Учасників, лише зазначає, яка сфера сертифікації згідно предмету закупівлі повинна бути в Учасника. Наданий Учасником сертифікат може містити посилання і на інші сфери (послуги), в тому числі і на «електромонтажні роботи».
Дата відповіді: 15.05.2023 17:21
Відповідь надана

витяг ПДВ

Номер: c7ddbf2cb15c4106bebf9ca8d6e3629d
Дата опублікування: 12.05.2023 17:11
Опис: Відповідно до додатку 2 розділу 1 п. 3.1. Копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість. Учасники юридичні особи можуть бути платниками єдиного податку. Внесіть зміни та передбачте надання документа про реєстрацію платником єдиного податку
Відповідь: Якщо Учасник не є платником ПДВ, то такий Учасник не надає копій документів, згідно вимоги п. 3.1 до Додатку 2 тендерної документації.
Дата відповіді: 15.05.2023 17:18
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 9c13035ca706475aaa0b1d1fc5c7e930
Дата опублікування: 11.05.2023 12:54
Опис: Вимога:Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання не менше двох аналогічних господарських договорів* (з зазначенням замовника-клієнта та фінансових показників) (повинно містити підпис та печатку Учасника). Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених Учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують надання послуг на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, акти виконаних робіт для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою Учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі. Чи правильно ми розуміємо вимогу про наяність аналогічного досвіду, в ТД вимагається наявність договору, який діяв протогом трьох років?
Відповідь: Вимогою Замовника передбачено, що наданий договір (копія) Учасника повинен бути укладений протягом останніх трьох років, тобто в 2020,2021,2022 роках.
Дата відповіді: 13.05.2023 19:03
Відповідь надана

В даній закупівлі вбачається корупційна складова, а дії Замовника свідчать про його бажання за допомогою дискримінаційних вимог обмежити кількість учасників та допустити до торгів і визнати переможцем «свого» виконавця.

Номер: cf3f9fcd61144bea97c7217d73adf6c3
Дата опублікування: 10.05.2023 20:57
Опис: Вивчивши аналогічні закупівлі замовника (які випадковим збігом виграє ФОП Черепанський) та відповіді на аналогічні запитання щодо вартості робіт за аналогічними договорами і кваліфікації прцівників (цитуємо ваші відповіді) :"Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених Учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують надання послуг на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, акти виконаних робіт для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою Учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі. В тексті Замовника відсутня вимога щодо суми аналогічних договорів Учасника. Вимога стосується надання інформації щодо назви контрагентів аналогічних договорів Учасника за предметом закупівлі та Їх фінансових показників. Фактом виконання договорів є копії податкових накладних (для учасників платників податку на додану вартість) та акти виконаних робіт (для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість). " та " Вимога тендерної документації Замовника, що міститься у п.1.2 (4.2;7.2) до Додатку № 2 (в залежності від організаційно-правової форми Учасника), а саме: довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід є документальним підтвердження інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, закріплених ч. 2 ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Тобто, Законом України "Про публічні закупівлі" передбачений цей кваліфікаційний критерій. У відповідності до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації." Тобто, ми так зрозуміли, що вимоги щодо копії податкових накладних /актів виконаних робіт на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі та п'ятирічної кваліфікації працівників є вашою принциповою позицією. Добре. Зрозуміло. Оскаржимо.
Відповідь: Відсутнє запитання Учасника.
Дата відповіді: 13.05.2023 19:00
Відповідь надана

досвід щодо технічного обслуговування охоронної та пожежної сигналізації не менше 5 років

Номер: 51899e174e8a4c47947b18291b355987
Дата опублікування: 10.05.2023 20:39
Опис: "Працівники, які мають необхідні знання та досвід щодо технічного обслуговування охоронної та пожежної сигналізації не менше 5 років." Дана вимога щодо п'ятирічного досвіду є дискримінаційною і не підтверджується нормативними документами, що регламентують надання послуг з предмету закупівлі. Виключіть дану вимогу, в іншому разі ми звернемось в АМКУ.
Відповідь: У відповідності до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 13.05.2023 18:59
Відповідь надана

аналогічні договорів на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі

Номер: f78f6016a2ce4c7b8a270d7ca5d3384d
Дата опублікування: 10.05.2023 20:37
Опис: Копії зазначених аналогічних договорів на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі. Законом України "Про публічні закупівлі" не встановлено критерій щодо загальної суми аналогічних договорів. Виключіть дану вимогу, оскільки вона є дискримінаційною.
Відповідь: відповідно до вимоги п. 1.1. (4.1,7.1) ) до Додатку № 2 (в залежності від організаційно-правової форми Учасника) тендерної документації Замовник просить Учасника надати довідку в довільній формі, для підтвердження наявність досвіду роботи на ринку. Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічних договорів (не менше одного), укладених Учасником процедури закупівлі, та документи, що підтверджують надання послуг на протязі останніх трьох років, а саме копії податкових накладних для учасників платників податку на додану вартість, акти виконаних робіт для контрагентів, що не є платниками податку на додану вартість за цим договором, завірені печаткою Учасника (за наявності) на загальну суму не менше третини від вартості предмету закупівлі. В вимозі Замовника відсутній будь-який критерій щодо суми аналогічних договорів Учасника.
Дата відповіді: 13.05.2023 18:58
Відповідь надана

Прибуття Виконавця (технічного обслуговування) на адресу Замовника

Номер: eebc84624cd5464494b2e49d6ede5a4c
Дата опублікування: 10.05.2023 20:35
Опис: "Прибуття Виконавця (технічного обслуговування) на адресу Замовника протягом 2 (двох) годин з надання заявки Замовником." Відповідно до наказу МВС №349 від 30.03.2015 (зі змінами наказ №111 від 13.02.2017) розділ VI пункт 4 - .... Час прибуття ремонтної групи з моменту виклику не повинен перевищувати: 12 годин для міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів, 24 години- для інших населених пунктів. Внесіть зміни та приведіть вимоги ТД у відповідності до нормативних документів України.
Відповідь: Шановний Учаснику, Дякуємо за запитання! Назва предмету закупівлі оголошена Замовником ДК 021 : 2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Послуги з технічного обслуговування охоронної, пожежної сигналізації), тобто закупівля не передбачає ремонту. У відповідності до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 13.05.2023 18:56