• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт даху та утеплення частини горища комунального закладу Острівський ліцей Великоберезовицької селищної ради за адресою: вул.Шкільна, 216 с.Острів Тернопільської області для реалізації "Програми енергоефективності та енергозбереження в комунальних закладах освіти, медицини, культури спорту та адміністративних будівлях Великоберезовицької територіальної громади на 2023-2025 роки"

на закупівлю робіт по предмету: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація «Капітальний ремонт даху та утеплення частини горища комунального закладу Острівський ліцей Великоберезовицької селищної ради за адресою: вул.Шкільна, 216 с.Острів Тернопільської області для реалізації "Програми енергоефективності та енергозбереження в комунальних закладах освіти, медицини, культури спорту та адміністративних будівлях Великоберезовицької територіальної громади на 2023-2025 роки"». Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Кабінет Міністрів України ухвалив зміни до постанови №1178, покликані забезпечити рівні права всіх учасників закупівель під час регулярних і тривалих відключень електроенергії. Тож від 3 січня, відкриті торги з особливостями тимчасово будуть проходити без аукціону. Відтак в усіх розділах та частинах тендерної документації де наявне посилання щодо аукціону закупівлі, необхідно розуміти, що аукціон закупівлі проводитись не буде згідно вище вказаних змін до Постанови про особливості.

Завершена

5 876 562.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 58 765.62 UAH
Період уточнення: 08.05.2023 14:46 - 13.05.2023 00:00
Відповідь надана

Обсяг річного доходу

Номер: 6da0d1f5fbd04c81ac0f3268c681ce3f
Дата опублікування: 09.05.2023 16:12
Опис: Добрий день, шановний Замовнику! В статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» п.3 вказано: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Відповідно даної вимоги Закону в тендерній документації вказано про вимогу про надання від учасників:- Учасник документально підтверджує наявність річного доходу (обороту) грошових коштів учасника за 2022 рік, який повинен бути не меншим ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання цієї вимоги учасник надає у складі тендерної пропозиції один із документів фінансової звітності В зв’язку з початком війни не усі учасники можуть виконати дану вимогу, так як деякими підприємствами з початком війни діяльність здійснювалася у меншому обсязі або була зовсім призупинена і тільки через певний час підприємства почали нарощувати свій виробничий процес. Прошу надати роз’яснення щодо можливості або неможливості участі учасників у даній закупівлі, якщо обсяг річного доходу (обороту) грошових коштів учасника за 2022 рік буде у меншому розмірі, ніж очікувана вартість предмета закупівлі згідно оголошення про проведення процедури відкритих торгів.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 16 п.3 вказано: У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Замовником не порушено Закону України «Про публічні закупівлі» в цій частині так як підтвердженням наявності річного доходу(обороту) грошових коштів учасника за 2022 рік, який повинен бути не меншим ніж 100% (не є більшим!) очікуваної вартості предмета закупівлі. На виконання цієї вимоги учасник надає у складі тендерної пропозиції один із документів фінансової звітності (Баланс підприємства, Звіт про фінансові результати, Звіт про рух грошових коштів, тощо). Тож вважаємо, що Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Дата відповіді: 11.05.2023 11:51
Відповідь надана

Дискримінація учасника

Номер: 000994f960c14227b574f3a360b81bed
Дата опублікування: 09.05.2023 14:16
Опис: Доброго дня! В пункті 3 додатка 4 до тендерної документації містяться такі вимоги: 1.«На підтвердження надати оригінали 2х аналогічних договорів (що виконувалися виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором вважається договір предмет договору якого відповідає предмету протягом останніх 2 років), інформацію щодо якого вказано у довідці про закупівлі, а саме: капітальний ремонт об’єктів будівництва або реконструкція об’єктів будівництва або будівництво об’єктів будівництва.» та 2.«Учасники повинні підтвердити досвід виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) одним договором або сумарно, а саме:- Установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань. Висота риштувань до 16м.; - Нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матерiалу на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцій; - Ущільнення грунту щебенем; - Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів». Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Шановний Замовнику, чому ви створює перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували аналогічні договори протягом останніх 3-4 років, тим учасникам, які вище наведені роботи виконали в поточному ремонті, а не як капітальний ремонт об’єктів будівництва або реконструкція об’єктів будівництва або будівництво об’єктів будівництва. В додатку 1 до тендерної документації подано 133 види робіт, поясніть чому досвід виконання робіт потрібно підтвердити саме 4 вище переліченими роботами? Вказана вимога фактично покликана штучно обмежити конкуренцію, так як учасник може підтвердити свій досвід іншими роботами з переліку зазначеному в додатку 1. Враховуючи вище сказане, просимо внести зміни в дану вимогу Тендерної документації.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Щодо вимоги наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору(дого-ворів): - Інформаційна довідка про виконання аналогічного (их) договору(ів) згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку (зразок довідки додається у таблиці «г») . - На підтвердження надати оригінали 2х аналогічних договорів (що виконувалися виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором вважається договір предмет договору якого відповідає предмету протягом останніх 2 років), інформацію щодо якого вказано у довідці про закупівлі, а саме: капітальний ремонт об’єктів будівництва або реконструкція об’єктів будівництва або будівництво об’єктів будівництва. - Договір(ори) повинен(ні) бути укладений із замовником (відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі») будівництва та виконаний (ні) повністю. - Учасники повинні підтвердити досвід виконання робіт зазначених у технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) одним договором абосумарно, а саме: - Установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань. Висота риштувань до 16м.; - Нанесення вручну в один шар покриття з вогнезахисного матерiалу на горизонтальнi iвертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцій; - Ущільнення грунту щебенем; - Навішування водостічних труб, колін, відливів і лійок з готових елементів; Аналогічний договір має бути завершений. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів, оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (таблиці «г») та копії актів та довідок форми КБ2в та КБ-3 до кожного договору зазначеного у довідці (таблиці «г») *. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників та на усі договори, які вказані в довідці (таблиці «г»). Тож вважаємо, що Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі.
Дата відповіді: 11.05.2023 11:51
Відповідь надана

Усунення невідповідностей

Номер: a380a2b1e3f240108a7c71ce20a2dfe9
Дата опублікування: 09.05.2023 11:26
Опис: Добрий день! Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні надати у складі пропозиції чинний на кінцеву дату подання пропозиції сертифікат Учасника закупівлі на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020. Якщо з дати видачі сертифікату на систему енергетичного менеджменту ISO 50001:2020 на дату подачі пропозиції пройшло часу до одного року, то надається копія рішення, лист-підтвердження або інший документ, що підтверджує проведення первинного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Якщо з дати видачі сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ISO 50001:2020 на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення, лист-підтвердження або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом. Шановний Замовнику, в чому полягає необхідність встановлення вимоги надання вище зазначеного сертифіката? Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн. та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який може бути необов’язковим у його сфері діяльності. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 7 днів з моменту оголошення закупівлі. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально. Дана вимога про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації порушує вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, якими передбачена недискримінація учасників та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України. Шановний Замовнику, вимагаємо усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Повідомляємо, що згідно рішень АМКУ № 18186-р/пк-пз від 09.08.2021 року та № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021 року, Сертифікати ISO не є формою дискримінації учасника/ Вказаний документ видається необмеженою кількістю спеціалізованих та акредитованих організацій за умови відповідності діяльності суб’єкта господарювання вимогам Стандарту. Отже вказана вимога стосується усіх без винятку учасників процедури закупівлі та можливість оформлення якої не є проблемою для спеціалізованого суб’єкта господарювання. Учасником не надано доказів та не доведено, що ним, подавались звернення до відповідних акредитованих організацій, що проводять перевірку суб’єктів господарювання ISO 50001:2020 «Систему енергетичного менеджменту» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства. Учасник також не надає доказів, що на підставі наданих звернень або заявок від органу оцінки відповідності щодо можливості оформлення сертифікату ISO 50001:2020 «систему енергетичного менеджменту» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства чинності сертифіката (ів) Учаснику надано відмову в оформленні запитуваного документу або надано роз’яснення стосовно відсутності потреби заявнику оформлювати зазначений документ. Не надаючи доказів неможливості оформлення запитуваного документу, оскарження вказаної вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру. Саме тому, вважаємо, що Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання вимоги за тендерною документацією саме в тій редакції, яка сформована Замовником закупівлі. Окрім цього, Замовник не втручається в порядок ведення своєї діяльності учасниками процедур закупівлі. Кожен учасник закупівлі повинен налагодити свою господарську діяльність таким чином, щоб забезпечити договірні відносини з метою підтвердження законності їх діяльності як суб’єктів господарювання. У відповідності зі статтею 42 Конституції України «кожний має право на підприємницьку діяльність, не заборонену законом». Тому підприємства мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, яка не суперечить чинному законодавству. Держава не має права втручатись у порядок ведення господарської діяльності суб’єктами господарювання, зокрема в частині обмеження вимог щодо свободи укладання договорів із контрагентами та проведення ними взаєморозрахунків. Відтак процедура оформлення ISO лежить виключно у сфері компетенції учасників закупівлі.
Дата відповіді: 11.05.2023 11:50