• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації (50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів)

Завершена

253 334.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 266.67 UAH
Період уточнення: 05.05.2023 17:08 - 10.05.2023 00:00
Відповідь надана

Розбіжності у тендерній документації

Номер: eb5d3ae31bc647d6853ea445dd81994b
Дата опублікування: 08.05.2023 16:20
Опис: У пункті 3.11. розділу 3 тендерної документації зазначено вимоги, щодо надання інформації про субпідрядника. А в п 1.2. проекту договору зазначено, що Виконавець здійснює технічне обслуговування власними силами. Пршу усунути розбіжності у тендерній документації.
Відповідь: Добрий день, шановний учасник! Згідно із ч.4 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції учасника. Таким чином, у разі якщо у тендерній пропозиції учасник надасть інформацію про залучення субпідрядника і в подальшому буде прийнято рішення про укладення договору з таким учасником, то до договору про закупівлю будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 11.05.2023 15:06
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 42d5bc029fef4ec989dfe60c4ec91a67
Дата опублікування: 08.05.2023 15:41
Опис: Пунктом 2.9. встановлено вимогу "Надати в складі пропозиції скановані оригінали або копії протоколів/витягів з протоколів засідання комісії та скановані оригінали або копії посвідчень з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) на працівників, які будуть безпосередньо виконувати роботи на об’єкті, (не менше двох працівників). Зазаначаємо, що відповідно до пункту 1.2. Типового Положення про навчання, інструктаж і перевірку знань працівників з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України по нагляду за охороною праці від 4 квітня 1994 року N 30, усі працівники, які приймаються на роботу, в процесі роботи проходять на підприємстві навчання, інструктаж з питань охорони праці, подання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, про правила поведінки при виникненні аварій. А відповідно до ст. 18 Закону України «Про охорону праці» Проведення навчання та перевірка знань здійснюється відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15. У додатку 4 Типового положення затверджено ТИПОВИЙ ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН І ПРОГРАМА навчання з питань охорони праці посадових осіб, у якому Тема 6: «Гігієна праці. Медичні огляди. Профілактика професійних отруєнь і захворювань» та Тема 7: «Надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку». Отже особи, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці і отримали посвідчення, мають навики з надання першої домедичної допомоги потерпілим. Жоден нормативний документ не зобов’язує роботодавця проводити додаткове навчання для працівників з правил надання першої долікарської медичної допомоги. А тому, для підтвердження володіння навиками з надання першої домедичної допомоги учасник може надати посвідчення та протокол з проходження навчання з охорони праці. Щодо вимоги Замовника про зазначення в протоколі та посвідченні відмітки про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19 зазначаємо, що відповідно до пункту 16 Постанови КМУ від 26 червня 2013 р. № 444 «Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях», особи, у разі прийняття на роботу, та працівники щороку за місцем роботи проходять саме ІНСТРУКТАЖ з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях. А, відповідно, до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Держкомітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15 за результатами інструктажу робиться запис в журналі реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці чи у журналі реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці, в залежності від типу інструктажу, що проводився. Окрім того, Додатком 1 Типового положення про навчання, інструктаж та перевірку знань працівників з питань охорони праці затверджено форму протоколу засідання комісії по перевірці знань з охорони праці, де комісія зазначає найменування нормативних актів про охорону праці, за якими проводилася перевірка, а не ставить «відмітки» про інструктаж. Тому для підтвердження проходження інструктажу, учасник може надати витяг з журналу реєстрації інструктажів. А отже вимога з надання витягу з протоколу та скан-копії посвідчення про перевірку знань з правил надання першої долікарської медичної допомоги (з відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) є незаконною, і тому ВИМАГАЄМО видалити зазначену вимогу з тендерної документації. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ.
Відповідь: Добрий день, шановний учасник! Відповідно до ч.3 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога жодним чином не обмежує коло потенційних учасників та не носить дискримінаційного характеру. Однак, в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Дата відповіді: 11.05.2023 15:05
Відповідь надана

спеціальне навчання працівників

Номер: 2d395bdb58b9450592c080f5195edbdb
Дата опублікування: 08.05.2023 15:29
Опис: В пункті 2.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу "Надати скaновaні оригінали чи копії відповідних документів згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджують відповідну квaліфікaцію прaцівників тa проходження спеціaльного нaвчaння". Відповідно до розділу 1 НПАОП 0.00-4.12-05, спеціальне навчання — щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт з підвищеною небезпекою або там, де є потреба в професійному доборі, вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці. Відповідно до п. 2.3, 2.6 та 2.7 пункту 2 розділу 1 додатку 1 замовником встановлено перелік документів, для підтвердження спеціального навчання для працівників. Просимо уточнити шляхом внесення змін до тендерної документації, які ще документи про проходження спеціального навчання має надати учасник для підвердження кваліфікації відповідно до пункту 2.1 ?
Відповідь: Добрий день, шановний учасник! Учасник для підтвердження відповідної кваліфікації працівників згідно п.2.1, надає скaновaні оригінали чи копії відповідних документів згідно чинного зaконодaвствa, що підтверджують відповідну квaліфікaцію прaцівників, а саме: Кваліфікація електромонтера підтверджується копією посвідчення та протоколу або витягом з протоколу засідання комісії з перевірки знань відповідного працівника, Кваліфікація налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів та автоматики підтверджується протоколом або витягом з протоколу засідання відповідної комісії та копією свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня робітничої професії налагоджувальника. Даних документів буде достатньо для підтвердження кваліфікації працівників відповідно до пункту 2.1.
Дата відповіді: 11.05.2023 15:08
Відповідь надана

Обмеження кола учаників

Номер: ae4f6fe330244e5cace34db923497a05
Дата опублікування: 08.05.2023 15:06
Опис: В тендерній документації вказана вимога з обов’язкової наявності електромонтера/ів не нижче 3-ого розряду, кваліфікація якого/их підтверджується посвідченням та протоколом/витягом з протоколу комісії з перевірки знань на відповідного працівника. Зазначаємо, що працівники можуть здобувати освіту електромонтера у навчальних закладах з отриманням диплому та присвоєнням кваліфікації електромонтера та його розряду, що зазначається в додатку до диплому. В такому разі, учасник не зможе надати посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань на відповідного працівника, адже навчальні заклади не надають протоколи комісії з перевірки знань. Таким чином вимога з надання посвідчення та протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань суттєво обмежує коло потенційних учасників, та дискримінує нас, як потенційного учасника, оскільки ми маємо працівників відповідної кваліфікації, що отримали диплом про здобуття професії електромонтера, проте не маємо протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань. Вимагаємо доповнити перелік документів, щодо підтвердження кваліфікації з можливістю надання диплому про освіту зі здобуття професії електромонтера з присвоєнням розряду. В іншому випадку будемо змушені звертатися зі скаргою до АМКУ.
Відповідь: Добрий день, шановний учасник! Щодо посвідчення, - Порядок навчання і видачі посвідчення регулюється, зокрема, Правилами технічної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 р. № 258, та Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими наказом Держнаглядохоронпраці України від 09.01.1998 р. № 4 . Зі змісту цих Правил висновуємо, що посвідчення дає право обслуговування й експлуатації електроустановок у конкретного споживача (роботодавця), і за зміни посади (а відтак і місця роботи) він має пройти навчання (отримати групу допуску) знову. Зокрема, у пп. 2.1.3 Правил № 4 сказано, що посвідчення про перевірку знань працівника — це документ, який підтверджує право на самостійну роботу в електроустановках на зазначеній посаді за фахом. Відтак, щоб підтвердити наявність саме в учасника працівника відповідного фаху та з наявними знаннями та дозвільними документами, документацією передбачено надання саме свідоцтво/посвідчення, що свідчить про можливість допуску працівників учасника до здійснення відповідних робіт. Водночас звертаємо Вашу увагу, що в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. У разі, якщо обґрунтування не міститиме законодавчого обґрунтування , пропозиція учасника буде відхилена.
Дата відповіді: 11.05.2023 15:10
Відповідь надана

Незаконна вимога з обстеження об"єкту в період подачі пропозиції

Номер: 1fa73aa23dba428fa33d8a0053a19d46
Дата опублікування: 08.05.2023 14:30
Опис: Шановний замовнику, зазначаємо, що вимога п.4 додатку 2 до тендерної документації «Учасник відповідно до ДСТУ 9047:2020 розділу 6 ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ пункту 6.3 Оцінка відповідності СПЗ/ІСтаТО на етапі «власне експлуатування»: проводить оцінку відповідності СПЗ/ІСтаТО перед взяттям на технічне обслуговування, за результатами оцінки відповідності складають акт технічного обстеження СПЗ/ІСтаТО (форма А.4), що повинен включати всі об’єкти згідно ТЗ. Зазначений документ подається у складі тендерної пропозиції» є незаконною, оскільки відповідно до абзацу 2 п. 6.1 ДСТУ 9047:2020 оцінка відповідності проводиться органом інспектування, який відповідає типу «А», згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020, що має бути акредитована в національному органі України, або організацією, що виконує підтримання експлуатаційної придатності системи. Оскільки учасник на момент подачі пропозиції не є органом інспектування чи організацією, що виконує підтримання експлуатаційної придатності СПЗ на об’єктах, що передбачені технічним завданням, тому не має права проводити оцінку відповідності та складати Акт технічного обстеження СПЗ/ІСтаТО (за формою А.4). Окрім того нагадуємо замовнику, що вимога тендерної документації про відвідування об’єкту під час періоду подачі пропозиції є такою, що грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель і недискримінацію учасників, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та НЕОДНОРАЗОВО була визнана, як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Додатково інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати акт обстеження, то у закупівлі прийме участь лише один учасник, з максимальною ціною. А тому дії Уповноваженої особи можна кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням) Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з надання акту технічного обстеження в складі пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ, до Держаудитслужби, а також до правоохоронних органів.
Відповідь: Добрий день, шановний учасник! «Оскільки учасник на момент подачі пропозиції не є органом інспектування чи організацією, що виконує підтримання експлуатаційної придатності СПЗ на об’єктах, що передбачені технічним завданням, тому не має права проводити оцінку відповідності та складати Акт технічного обстеження СПЗ/ІСтаТО (за формою А.4)». Але учасник може на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам звернутися до Органу з оцінки відповідності, та залучити до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між учасником і таким органом (ст. 24 розділу VI ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»). Додатково інформуємо, що сам договір не вимагаються у складі тендерної пропозиції. На Ваше звернення, повідомляємо, що Замовник зацікавлений у такому огляді, що прямо впливатиме на якісне у майбутньому надання послуг, що є неможливим без ознайомлення виконавця з реальними обсягами, об’ємами та умовами робіт при наданні послуги згідно даної закупівлі. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком, а також дозволяє Учаснику на місці визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію та кошторис і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення. Учасник за бажанням може узгодити попередньо дату та час виїзду на об’єкт Замовника.
Дата відповіді: 11.05.2023 15:13