-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
63710000-9. Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Житомирської області протяжністю 631,1 км)
Завершена
700 735 523.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
05.05.2023 16:45 - 02.06.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо надання роз’яснення
Номер:
c837d3043fe94c368d6bb7b085810fbd
Дата опублікування:
11.05.2023 22:26
Опис:
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації у закупівлі за предметом ДК 021:2015: 63710000-9 Послуги з обслуговування наземних видів транспорту, ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-05-012616-a, просимо НАДАТИ РОЗ’ЯСНЕННЯ стосовно наступних питань: ВІДПОВІДНО ДО П.П. 3.8.3, П. 8 РОЗДІЛУ 3 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: «У випадку, якщо учасник має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону, Учасник процедури закупівлі повинен надати у тендерній пропозиції інформаційну довідку, яка виконана згідно Додатку № 4 тендерної документації, у якій зазначити інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядників/співвиконавців, із зазначенням видів робіт/послуг, які доручаються такому субпідряднику/співвиконавцю.». ВІДПОВІДНО ДО П.П. 5.6.2, РОЗДІЛУ 5 ДОДАТКУ №5 (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ) ЗАМОВНИК ЗАЗНАЧАЄ: «5.6.2. Співвиконавці, що залучаються до надання послуг, повинні відповідати таким вимогам: - наявність ліцензії (дозволу) на надання послуг у випадках, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на цей вид діяльності передбачено законодавством, або інших дозвільних / погоджувальних документів, необхідних для надання послуг; - наявність ресурсів (матеріальних, технічних, фінансових), які забезпечують якісне та своєчасне виконання підрядних договорів; - наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Перевірку Співвиконавців на відповідність зазначеним вимогам здійснює Виконавець та несе за це персональну відповідальність. У зверненнях, стосовно погодження Співвиконавців, Виконавець обов’язково зазначає інформацію щодо виду та вартості послуг, які плануються доручити Співвиконавцям.». ВІДПОВІДНО ДО П.4.2. РОЗДІЛУ 4 ДОДАТКУ №5 (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ) ЗАМОВНИК ЗАЗНАЧАЄ: «4.2. Розрахунки за надані послуги здійснюються в межах договірної ціни відповідно до п. 3.1. цього Договору та виділених коштів на оплату послуг згідно з Планом фінансування (Додаток № 3), по мірі надходження коштів на рахунок Замовника з державного бюджету від головного(-их) розпорядника(-ів) та інших джерел фінансування.» РОЗГЛЯНЕМО ДЕТАЛЬНО ЗМІСТ П.3.1. РОЗДІЛУ 3 ДОДАТКУ №5 (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ), В ЯКОМУ ЗАМОВНИК ЗАЗНАЧАЄ: «3.1. Ціна цього Договору визначена відповідно до Відомості обсягів робіт (ВоQ) (Додаток № 4) і Технічної специфікації (Додаток №5) та відповідно до переліку послуг згідно з «Методикою визначення обсягу фінансування будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг» (зі змінами), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України та Міністерства фінансів України від 21 вересня 2012 року № 573/1019 (із змінами і доповненнями) та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України від 16 жовтня 2012 року за № 1734/22046…”. ВІДПОВІДНО ДО П.4.13. РОЗДІЛУ 4 ДОДАТКУ №5 (ПРОЄКТ ДОГОВОРУ) ЗАМОВНИК ЗАЗНАЧАЄ: «4.13. Оплата послуг, виконаних Співвиконавцями, проводиться на підставі складених та підписаних Виконавцем «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма №КБ-2в (УПВ)) та «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3), і може проводитись Замовником безпосередньо Співвиконавцям на рахунки, за письмовим зверненням Виконавця». У зазначених вище пунктах – Замовником надано повну та чітку інформацію стосовно процедури залучення Субпідрядників/Співвиконавців. Але, разом з тим, не висвітлено та не уточнено яким чином: 1. В Договірній ціні за УПВ, а згодом і в «Актах приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма №КБ-2в (УПВ)) відображати вартість робіт Співвиконавця/Субпідрядника, адже це індивідуальна господарська діяльність кожного підприємства і не може бути усередненою? 2. Чи може Генпідрядник в складі своєї договірної ціни окремим розділом відобразити вид і вартість послуг які плануються доручити Співвиконавцям? Просимо Вас надати роз’яснення та, у разі необхідності, внести відповідні зміни до Тендерної документації, щоб потенційні Учасники могли прийняти участь у даній процедурі закупівлі, а саме: 1. Яким чином в Договірній ціні за УПВ, а згодом і в «Актах приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма №КБ-2в (УПВ)) відображати вартість робіт Співвиконавця/Субпідрядника, адже це індивідуальна господарська діяльність кожного підприємства і не може бути усередненою. 2. Чи може Генпідрядник в складі своєї договірної ціни окремим розділом відобразити вид і вартість послуг які плануються доручити Співвиконавцям? Повторно наголошуємо, що зі сторони Замовника очікуємо на надання РОЗГОРНУТОЇ ВІДПОВІДІ ЩОДО ЗАЗНАЧЕНИХ ВИЩЕ ПИТАНЬ та, у разі необхідності, внесення відповідних змін до Тендерної документації. Дякуємо за розуміння та очікуємо на Ваше рішення. Разом з тим, повідомляємо, що в разі, якщо Замовником не буде надано роз’яснень щодо запитань Учасника чи залишено їх без розгляду, матимемо підстави для звернення до Антимонопольного комітету України щодо захисту своїх прав та інтересів.
Відповідь:
Шановний Учасник, Замовником торгів розглянуто Ваш запит та буде внесено відповідні зміни до тендерної документації. Станом на 12.05.2023 процедура закупівлі заблокована. Згідно пункту 64 Особливостей, Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення паорушень, зазначених у скарзі.
Дата відповіді:
12.05.2023 10:06