• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з заправки та відновлення картриджів

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-05-05-003103-c 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50310000-1. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 129 469,92 грн (три мільйони сто двадцять дев’ять тисяч чотириста шістдесят дев’ять гривень дев’яносто дві копійки). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.05.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН

Торги відмінено

3 129 469.92 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 294.70 UAH
Період уточнення: 05.05.2023 16:05 - 14.05.2023 00:00
Відповідь надана

Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі

Номер: c31fe1d612b64beb9cb334ad094e0fb8
Дата опублікування: 11.05.2023 13:29
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до пункту 1.3 розділу ІІ Додатку 1 до Тендерної документації замовник вимагає надання "Сертифікат про власне сертифіковане виробництво по заправці та відновленню картриджів відповідно до вимог системи екологічного управління ДСТУ ISO 9001:2018". ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) не має відношення до вимог системи екологічного управління. Враховуючи вищенаведене, учасники не зможуть виконати встановлену Замовником вимогу та прийняти участь у закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації в частині пункту 1.3 розділу ІІ Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до предмету закупівлі, ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки та відновлення картриджів) для отримання якісного виконання послуги ми вимагаємо, щоб у Учасника був необхідний досвід, достатня кількість кваліфікованих працівників, обладнання. Для цього ми вимагаємо, щоб Учасник мав все необхідне (знання, досвід, персонал, обладнання, контроль якості послуги тощо) необхідне для заправки та відновленню картриджів. Підтвердженням цьому є надання сертифікатів відповідно до вимог системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 та системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (надаються сертифікати в сканованому вигляді) Дякуємо за звернення
Дата відповіді: 12.05.2023 16:02