-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт відмостки Жуківцівської гімназії Української міської ради Обухівського району Київської області)
Завершена
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період уточнення:
02.05.2023 12:01 - 10.05.2023 00:00
Відповідь надана
План фінансування робіт
Номер:
ae45a32e064e411b961048d9b6f8fd9b
Дата опублікування:
05.05.2023 14:24
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
Додатком № 3 ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) встановлено вимогу потенційним учасникам надати у складі пропозиції план фінансування робіт.
Ця вимога є дискримінаційною і суперечит законодавству.
Статтею четвертою Закону України «Про публічні закупівлі» (Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель) встановлено, цитуємо:
1. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
2. У річному плані повинна міститися така інформація:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі;
4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);
5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення».
Виходячи із норм Закону, обов’язок складання плану фінансування робіт покладено на Замовника, а не учасника. Учасник не впливає на план фінансування. Цей план відомий лише Замовнику.
Просимо внести зміни у ТД і оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу план фінансування робіт, або зняти цю вимогу до потенційних учасників.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь:
Доброго дня!
Дякуємо за звернення.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
08.05.2023 08:55
Відповідь надана
Технічне завдання на проєктування.
Номер:
6bc82ac4ebaa4425b0f889e97f8c640f
Дата опублікування:
05.05.2023 14:22
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
Додатком № 3 ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) встановлено вимогу потенційним учасникам надати у складі пропозиції Технічне завдання на проєктування.
Ця вимога є дискримінаційною і суперечит законодавству.
Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником у тендерній документації зазначаються такі відомості, цитуємо: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону».
Відповіцдно до чатини першої статті 23 Закону, цитуємо: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)».
Виходячи із норм Закону, технічне завдання повинен давати Замовник, а не учасник.
Просимо внести зміни у ТД і оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу Технічне завдання на проєктування, враховуючи, що Ви маєте дефектний Акт, або зняти цю вимогу до потенційних учасників.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь:
Доброго дня!
Дякуємо за звернення.
Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
08.05.2023 08:55
Відповідь надана
ISO
Номер:
0bc10dbdf05c4469ad3e131a5aeeb867
Дата опублікування:
05.05.2023 10:18
Опис:
Доброго дня, шановний замовнику!
П. 4.6. Додатка № 1 до тендерної документації містить вимогу надати копії сертифіката «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) ; копії сертифіката на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Таким чином, документи які не є обов’язковими на території України не можуть бути підставою для дискваліфікації учасника. При цьому необхідно звернути увагу, що ст. 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації, а не її обов’язковості. Такої ж думки притримується і НААУ у своїх основних принципах діяльності (офіційний сайт). Крім того, виходячи зі змісту ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права установлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, не призводячи своїми діями до умисного або штучного обмеження кола учасників. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»). Листом від 12.01.2018 року за № 3433-06/1382-07 Мінекономрозвитку звернув увагу, що в зв’язку із втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 року за № 46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію», з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з цього часу відсутні правові підстави провадження органами сертифікації діяльності із сертифікації, як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги, як дискримінаційної та не є обов’язковою в силу Закону. Тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» (ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Заздалегіль вдячні.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
05.05.2023 10:51
Відповідь надана
Про працівників ЦПД
Номер:
9720e4172d234e2eb31f5303e72758d8
Дата опублікування:
05.05.2023 10:03
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
Додатком № 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та інші документи) пунктом 2 передбачено (цитуємо): «Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 6 (шести) працівників робітничих спеціальностей, в тому числі не менше 2 (двох) покрівельників у штаті учасника».
Чи не буде відхилена пропозиція потенційного учасника, якщо ним у складі пропозиції буде надано документи про покрівельників, які працюють за цивільно-правовими договорами, що дозволено чинним законодавством? Оскільки вимога наявності окремих працівників у штаті учасника є дискримінаційною.
Зазделегідь вдячні.
Відповідь:
Дякую за запитання!
Ні ,не буде відхилина пропозиця слід зауважити, що договори цивільно-правового характеру повинні бути дійсними на момент подання пропозиції.
Дата відповіді:
05.05.2023 10:23