• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Поточний ремонт даху Жуківцівської гімназії Української міської ради Обухівського району Київської області)

Завершена

2 772 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 863.50 UAH
Період уточнення: 02.05.2023 09:10 - 10.05.2023 00:00
Відповідь надана

Технічне завдання на проєктування.

Номер: 404a58cdfa8e4483b4e295a66786ed48
Дата опублікування: 05.05.2023 14:26
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Додатком № 3 ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) встановлено вимогу потенційним учасникам надати у складі пропозиції Технічне завдання на проєктування. Ця вимога є дискримінаційною і суперечит законодавству. Відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником у тендерній документації зазначаються такі відомості, цитуємо: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону». Відповіцдно до чатини першої статті 23 Закону, цитуємо: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)». Виходячи із норм Закону, технічне завдання повинен давати Замовник, а не учасник. Просимо внести зміни у ТД і оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу Технічне завдання на проєктування, враховуючи, що Ви маєте дефектний Акт, або зняти цю вимогу до потенційних учасників. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 08.05.2023 08:56
Відповідь надана

План фінансування робіт

Номер: bf2922e72239475e9f62ebeb94a664c7
Дата опублікування: 05.05.2023 14:25
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Додатком № 3 ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) встановлено вимогу потенційним учасникам надати у складі пропозиції план фінансування робіт. Ця вимога є дискримінаційною і суперечит законодавству. Статтею четвертою Закону України «Про публічні закупівлі» (Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель) встановлено, цитуємо: 1. Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. 2. У річному плані повинна міститися така інформація: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі; 4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів); 5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення». Виходячи із норм Закону, обов’язок складання плану фінансування робіт покладено на Замовника, а не учасника. Учасник не впливає на план фінансування. Цей план відомий лише Замовнику. Просимо внести зміни у ТД і оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу план фінансування робіт, або зняти цю вимогу до потенційних учасників. Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 08.05.2023 08:55
Відповідь надана

Уточнення до Тендерної документації

Номер: 0626fe46f05d41518b319e24a30e2aa0
Дата опублікування: 04.05.2023 15:05
Опис: Доброго дня! Відповідно до вимог ТД учасник надає копію документу, що надає покрівельникам дозвіл працювати на висоті понад 1,3 метри. Цей документ повинен бути виданий на підприємство чи на кожного покрівельника окремо?
Відповідь: Дякую за запитання! Цей документ повинен бути виданий на кожного покрівельника особисто (працівника), який має медичний огляд і спеціальне навчання з безпечних прийомів праці.
Дата відповіді: 05.05.2023 10:08
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 23af393e9e2d4d45a02be3931c7e8ff5
Дата опублікування: 04.05.2023 14:27
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Чи буде вважатися аналогічним договір щодо надання послуг з поточного чи капітального ремонту покрівлі (даху) нежитлових будиків (м’якої покрівлі)? Заздалегідь вдячні.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Так, буде вважатися аналогічним договір щодо надання послуг з поточного чи капітального ремонту покрівлі (даху) нежитлових будиків (м’якої покрівлі).
Дата відповіді: 04.05.2023 14:33
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: a6302aad0b0e4858bb5e851be5cb65fa
Дата опублікування: 03.05.2023 12:50
Опис: Доброго дня. Чи буде вважатися аналогічним договір з капітального ремонту покрівлі (даху) нежитлового будинку (будівлі)?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. Так, буде вважатися аналогічним договір з капітального ремонту покрівлі (даху) нежитлового будинку (будівлі). Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 04.05.2023 10:08
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: a9a3992c1b98488aadce61815d9c1a20
Дата опублікування: 03.05.2023 12:47
Опис: Будівлі, віднесені до житлового фонду, поділяються на такі типи: - житлові будинки - будівлі капітального типу, споруджені з дотриманням вимог закону та інших нормативно-правових актів, що призначені для постійного проживання. Житлові будинки поділяються на житлові будинки садибного типу та житлові будинки квартирного типу різної поверховості. Житловий будинок садибного типу - житловий будинок, розташований на окремій земельній ділянці, який складається із житлових та допоміжних (нежитлових) приміщень; - прибудови до житлових будинків - частини будинку, розташовані поза контуром його капітальних зовнішніх стін, які мають з основною частиною будинку одну (або більше) спільних капітальних стін; - квартири - ізольовані помешкання в житловому будинку, призначені та придатні для постійного проживання; - котеджі - одно або півтораповерхові будинки невеликої житлової площі для постійного чи тимчасового проживання з присадибною ділянкою; - кімнати у багатосімейних (комунальних) квартирах - ізольовані помешкання в квартирі, де мешкають двоє або більше квартиронаймачів. Дачні будинки - житлові будинки для використання протягом року з метою позаміського відпочинку. Садові будинки - це будинки для літнього (сезонного) використання, які не відповідають нормативам, установленим для житлових будинків щодо нормування площі забудови, зовнішніх конструкцій та інженерного обладнання. Відповідно до Додатка № 1 учасник повинен надати аналогічний договір з поточного ремонту житлового будинку. Гімназія не є в розумінні чинного законодавства житловим будинком, а тому вимога щодо поточного ремонту житлового будинку не відповідає вимогам предмету закупівлі. Просимо внести зміни до ТД, надавши можливість надати аналогічний договір з нежитлового приміщення.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 04.05.2023 10:07
Відповідь надана

Квалфікаційні критерії

Номер: 9009925481514a4ba861838ec988a9c4
Дата опублікування: 03.05.2023 12:38
Опис: П. 4.6. Додатка № 1 до тендерної документації містить вимогу надати копії сертифіката «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) ; копії сертифіката на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для:суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами;учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти;виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Таким чином, документи які не є обов’язковими на території України не можуть бути підставою для дискваліфікації учасника. При цьому необхідно звернути увагу, що ст. 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації, а не її обов’язковості. Такої ж думки притримується і НААУ у своїх основних принципах діяльності (офіційний сайт). Крім того, виходячи зі змісту ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права установлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, не призводячи своїми діями до умисного або штучного обмеження кола учасників. Підтвердженням дискримінаційності подібних вимог щодо стандартів ISO є практика рішень АМКУ - рішення № 866-Р/ПК-СК від 27.08.2012р. (розглядалось у відповідності до Закону України «Про здійснення державних закупівель», але суть дискримінаційності вимог не змінилась і з введенням в дію Закону України «Про публічні закупівлі»). Листом від 12.01.2018 року за № 3433-06/1382-07 Мінекономрозвитку звернув увагу, що в зв’язку із втратою чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 року за № 46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію», з 01.01.2018 року державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з цього часу відсутні правові підстави провадження органами сертифікації діяльності із сертифікації, як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги, як дискримінаційної та не є обов’язковою в силу Закону. Тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників» (ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 04.05.2023 10:06
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: ba78613d758d42188b05bb537ad88564
Дата опублікування: 03.05.2023 12:25
Опис: Відповідно до ст. 24 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», а також ст. 5 визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, щоб не звужувати конкуренцію. Тендерна документація містить вимогу надати в підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору протягом періоду у декілька років, а саме діючого в період 2021-2022 р.р. Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які мають не менше одного виконаного аналогічного договору діючого в період 2021-2022 р.р. І це є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема тих, які мають відмінно виконані аналогічні договори до 2021 року. Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення даної вимоги, як дискримінаційної та такої, що обмежує період набуття досвіду (Висновок АМКУ в закупівлі UA-2020-12-18-015905-c.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 04.05.2023 10:05
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: b8eab69c5af843579e451dbe200112ca
Дата опублікування: 03.05.2023 12:16
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Додаток № 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та інші документи) пунктом 3.1. передбачено (цитуємо): «Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією в 2021-2022 роках. Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з поточного ремонту покрівлі (даху) житлових будинків». Ця вимога є дискримінаційною, звужує коло потенційни учасників, унеможливлює економію бюджетних коштів в умовах воєнного стану. Ми маємо досвід виконання договорів за подібними видами робіт у попередні роки, зокрема капітального ремонту даху житлового будинку у 2020 році. Але дискримінаційна вимога Замовника не дає можливості взяти участь у цій закупівлі. Просимо внести зміни у ТД, або дати відповідь, чи не буде відхилена пропозиція потенційного учасника, який надасть виконаний договір за 2020 рік з капітального ремонту даху житлового будинку. Зазделегідь вдячні.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Ваші зауваження враховані та будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді: 04.05.2023 10:05
Відповідь надана

Про працівників ЦПД

Номер: c44cb29d3b004539a9272f6e68a9f591
Дата опублікування: 03.05.2023 12:15
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Додатком № 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії та інші документи) пунктом 2 передбачено (цитуємо): «Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 6 (шести) працівників робітничих спеціальностей, в тому числі не менше 2 (двох) покрівельників у штаті учасника». Чи не буде відхилена пропозиція потенційного учасника, якщо ним у складі пропозиції буде надано документи про покрівельників, які працюють за цивільно-правовими договорами, що дозволено чинним законодавством? Оскільки вимога наявності окремих працівників у штаті учасника є дискримінаційною. Зазделегідь вдячні.
Відповідь: Дякую за запитання! Ні ,не буде відхилина пропозиця слід зауважити, що договори цивільно-правового характеру повинні бути дійсними на момент подання пропозиції.
Дата відповіді: 04.05.2023 10:02