• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуга з виготовлення проєктно-кошторисної документації по проєкту "Поточний ремонт триповерхового Учбового корпусу літера "А" інвентарний номер 101310001 з встановленням пожежної сигналізації за адресою просп. Миру, 15, м. Ізмаїл, Ізмаїльський район, Одеська область" та проходження експертизи проєкту (71310000-4 - Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)

Торги відмінено

174 818.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 1 223.73 UAH
Період уточнення: 01.05.2023 22:15 - 02.06.2023 00:00
Відповідь надана

ВТРАТА ЧИННОСТІ

Номер: 29c72e3b3a084de69b8f883945b66842
Дата опублікування: 09.05.2023 11:47
Опис: ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! Згідно п. 2.2.ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ: "Вартість проектних послуг визначається із застосуванням ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 та включає вартість робіт, визначених Договором, податки, збори." ПОВІДОМЛЯЄМО ВАС, що ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 втратив чинність згідно з Наказом від 01.11.2021 № 281. ПРИВЕДІТЬ У ВІДПОВІДІСТЬ ПОЛОЖЕННЯ ТД
Відповідь: Вітаю шановнй Учаснику! Замовник внесе зміни до тендерної документації. Дякую за запитання!
Дата відповіді: 11.05.2023 16:38
Відповідь надана

ВТРАТА ЧИННОСТІ

Номер: ad303dc5d6724d299e9684c8beeb9fa0
Дата опублікування: 09.05.2023 11:44
Опис: Згідно п.19 «Вимоги до звітної документації, що видається замовнику» Додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено, що: «Документація повинна відповідати наступним нормативним документам, зокрема: • ДСТУ Б В.2.6-23:2009 «Конструкції будинків і споруд. Блоки віконні та дверні. Загальні технічні вимоги»;» ПОВІДОМЛЯЄМО ВАС, що ДСТУ Б В.2.6-23:2009 «Конструкції будинків і споруд. Блоки віконні та дверні. Загальні технічні вимоги» ВТРАТИВ ЧИННІСТЬ. Чинність документа скасована з 01.02.2021 згідно з наказом від 01.07.2020 № 145. ПРИВЕДІТЬ У ВІДПОВІДНІСТЬ ПОЛОЖЕННЯ ТД
Відповідь: Вітаю шановнй Учаснику! Замовник внесе зміни до тендерної документації. Дякую за запитання!
Дата відповіді: 11.05.2023 16:37
Відповідь надана

НЕВІДПОВІДНІСТЬ

Номер: a6ee4202132143e198b3bf4a8292ddc4
Дата опублікування: 09.05.2023 11:39
Опис: ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИКУ! Згідно п.1.2. ДОДАТКУ 1 ТД ВИ вимагаєте: "Гарантійний лист про те, що учасник зобов’язується поставити ТОВАР вчасно, а саме до 15 червня 2023 року включно." ПОВІДОМЛЯЄМО, що ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ є ПОСЛУГИ, а не ТОВАР. Згідно умов закупівлі строк надання послуг до 20 липня 2023, а не до 15 червня! ПРИВЕДІТЬ У ВІДПОВІДНІСТЬ ПОЛОЖЕННЯ ТД!
Відповідь: Вітаю шановнй Учаснику! Замовник внесе зміни до тендерної документації. Дякую за запитання!
Дата відповіді: 11.05.2023 16:40
Відповідь надана

НЕЗАКОННА ВИМОГА

Номер: 3af2171857924630a620b7d8adb49a74
Дата опублікування: 09.05.2023 11:36
Опис: Шановний Замовнику! Згідно вимог п.20 ДОДАТКУ №3 до тендерної документації: Вами встановлена вимога про надання Учасником: довідка з податкового органу про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету. ВИМОГА Є НЕЗАКОННОЮ та суперечить п. 44 Постанови 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", згідно якої зазначено: Замовник НЕ повинен вимагати інформацію про відсутність податкової заборгованості. Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (КРІМ пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності. Таким чином, ваша вимога щодо надання довідки з податкового органу про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету є незаконною. Просимо виключити її з тд, в іншому випадку буде подана скарга до АМКУ. Крім того, Вами в одній із відповідей на питання було зазначено, що : "Довідка з податкового органу про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету" буде замінена на довідку у довільній формі тобто самостійне декларування відсутності підстав для відхилення Замовником учасника процедури закупівлі", але ЗМІН У ЦІЙ ЧАСТИНІ ВАМИ НЕ БУЛО ЗРОБЛЕНО. Приведіть ТД у відповідність із вимогами діючого законодавства!
Відповідь: Вітаю шановнй Учаснику! Замовник внесе зміни до тендерної документації. Дякую за запитання!
Дата відповіді: 11.05.2023 16:39
Відповідь надана

уточнення

Номер: 48bcf38d51944c81a2a4363b094c890c
Дата опублікування: 04.05.2023 11:18
Опис: Згідно Додатку №1 до тд Вами встановлено наступну вимогу: "Для виконання робіт за предметом закупівлі в учасника має бути наявне ліцензійне програмне забезпечення". Чи необхідно учаснику надавати підтверджуючі документи стосовно наявності ліцензії? Яке саме ліцензійне забезпечення потрібно мати Учаснику?
Відповідь: Вітаю шановнй Учаснику! Дивіться Додаток 3 до ТД п.19 вимоги до звітної документації, що видається замовнику: Кошторис повиненбути виконаний відповідно до актуальних цін Мінрегіонбуду в ліцензійному програмному комплексі АВК або внших ліцензійних програм Дякую за запитання!
Дата відповіді: 05.05.2023 09:27
Відповідь надана

НЕЗАКОННА ВИМОГА

Номер: 5d7134afa123497bb58e767eea6ad117
Дата опублікування: 03.05.2023 18:26
Опис: Шановний Замовнику! Згідно вимог п.3 Додатку 1 тд та п.20 Додатку 3 тд Вами встановлено НЕЗАКОННУ ВИМОГУ: "Наявність досвіду виконання аналогічного договору – виконання послуг з ПКД для учбового бюджетного закладу протягом строку змін наказу Мінрегіону № 281 від 01.11.2021." Таким чином, розраховувати на перемогу зможуть тільки ті учасники, аналогічні договори яких в точності відповідатимуть вимогам замовника, а їх предмети будуть зазначені чітко до тендерної документації. Отже, взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які підтвердять наявність аналогічного договору саме з виконання послуг з ПКД для учбового бюджетного закладу протягом строку змін наказу Мінрегіону № 281 від 01.11.2021", що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми бажаємо взяти участь у даній процедурі закупівлі та маємо аналогічні договори на виконання аналогічних робіт, однак вони не відповідають одночасно усім дискримінаційним вимогам Замовника, встановленим щодо аналогічного договору, що позбавляє нас, як потенційного учасника, можливості належним чином підготувати свою тендерну пропозицію та прийняти участь у даній закупівлі. Просимо надати можливість надати аналогічні договори не лише на послуги, але також і на роботи з виготовлення ПКД. Також просимо виключити вимогу про те, що виконання послуг з ПКД має бути саме для учбового бюджетного закладу протягом строку змін наказу Мінрегіону № 281 від 01.11.2021. Ці вимоги є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ. У разі невнесення змін та в разі невиключення цих вимог нами буде подана скарга до АМКУ.
Відповідь: Вітаю шановнй потенційний Учаснику, а не скаржнику! Вимога Вимога , яка зазначена в п.3 Додатку 1 тд та п.20 Додатку 3 тендерної документації з приводу виконання аналогічного договору саме учбового бюджетного закладу є аргументованим. Приміщення "3656565" літера "А" має свою функціональну приналежність й при проектуванні має свої особливості , на яких Замовник акцентує увагу майбутнього переможця , т.к мають бути враховані всі будівельні норми . Тому Замовнику не підходить аналогічні договори такі як наприклад : проектування приватного будинку або виробничо-промислового призначення. Досвід роботи з бюджетними закладами (організаціями) продиктований формою господарювання нашого закладу так як має специфіку розрахунків передбачених в Бюджетному Кодексі України. Відповідно до ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" основними ринципами здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників є прозорість, відкритість, неупередженність, тому ми є максимально відвертими у відповідях на ваші запитання! Дана вимога - не обмеження чи виключення, а тим більше дискримінація, а функціональна особливість приміщення та специфіка форми господарювання. Дякую за запитання!
Дата відповіді: 05.05.2023 13:58
Відповідь надана

невідповідність

Номер: 3810e323e45f4978a8f35825eec19b48
Дата опублікування: 03.05.2023 16:34
Опис: шановний Замовнику! У положеннях Додатку 4 тд, а саме у табличці міститься інформація про товар, в той час коли предметом закупівлі є ПОСЛУГИ! Приведіть у відповідність вимоги тд!
Відповідь: Вітаю шановнй Учаснику! Замовником була зроблена технічна помилка, дякую за увагу. Замовник зробить зміни до тендерної документації. Дякую за запитання!
Дата відповіді: 05.05.2023 12:56
Відповідь надана

НЕЗАКОННА ВИМОГА

Номер: 7248cc5620f245d4b6e81b15dd36fd6c
Дата опублікування: 03.05.2023 16:31
Опис: Згідно п.20 Додатку 3 тд Ви вимагаєте від Учасника надати: • довідка з податкового органу про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету. Повідомляємо ВАС, що згідно п. 44 Постанови 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зазначено: Замовник НЕ повинен вимагати інформацію про відсутність податкової заборгованості. Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі в разі, коли наявні підстави, визначені статтею 17 Закону (КРІМ пункту 13 частини першої статті 17 Закону). Замовник не перевіряє переможця процедури закупівлі на відповідність підстави, визначеної пунктом 13 частини першої статті 17 Закону, та не вимагає від учасника процедури закупівлі/переможця процедури закупівлі підтвердження її відсутності. Таким чином, ваша вимога щодо надання довідки з податкового органу про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету є незаконною. Просимо виключити її з тд, в іншому випадку буде подана скарга до АМКУ
Відповідь: Вітаю шановнй Учаснику! Довідка з податкового органу про відсутність заборгованості по обов’язковим платежам до бюджету" буде замінена на довідку у довільній формі тобто самостійне декларування відсутності підстав для відхилення Замовником учасника процедури закупівлі відповідно до абзацу четвертого пункту 44 Постанови 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” від 12.10.2022 р. Дякую за запитання!
Дата відповіді: 05.05.2023 14:03
Відповідь надана

уточнення

Номер: 8d17044426994b1f92433b595d5aa444
Дата опублікування: 03.05.2023 16:25
Опис: Згідно п.20 Додатку 3 тд Ви вимагаєте від Учасника надати: кваліфікаційний документ на виготовлення ПКД. Що це за документ? Чинне законодавство України не містить такого поняття як "кваліфікаційний документ на виготовлення ПКД". Приберіть дану вимогу з ТД
Відповідь: Вітаю шановнй Учаснику! Під висловом кваліфікаційні вимоги мається на увазі - кваліфікаційний сертифікат та діючий сертифікат інженера проєктувальника. Дякую за запитання!
Дата відповіді: 05.05.2023 08:47
Відповідь надана

НЕВІДПОВІДНОСТІ

Номер: daf02ff817a04b35a86effa560b20faa
Дата опублікування: 03.05.2023 16:14
Опис: Шановний Замовнику! В електронній системі закупівель Вами оприлюднено ДВІ тендерні документації, положення яких ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ одна від одної. А саме згідно вимог Додатку 3 ТД: 18. Термін виконання послуг Відповідно до умов договору, 45 календарних днів з дати підписання договору. В іншій ТД 55 кал. днів. ПРИВЕДІТЬ У ВІДПОВІДНІСТЬ положення тендерних документацій. Яку з тендерних документацій слід вважати правильною, якщо вони завантажені однією датою та в один і той же час? ЗАВАНТАЖТЕ ОДНУ Тендерну документацію, щоб після розкриття тендерних пропозицій не виникало проблем щодо кваліфікації учасників.
Відповідь: Вітаю шановнй Учаснику! Замовником була зроблена технічна помилка, дякую за увагу. Замовник зробить зміни до тендерної документації. Дякую за запитання!
Дата відповіді: 05.05.2023 08:43