• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень (заміна віконних та дверних блоків) адміністративної будівлі ГУНП в Сумській області, за адресою: м. Суми

Завершена

1 310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 100.00 UAH
Період уточнення: 01.05.2023 11:06 - 06.05.2023 00:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 3d83d5a28d724938a02f5ba1d55d9dfb
Дата опублікування: 05.05.2023 16:01
Опис: оплата буде проводитесь на підтаві кошториса КБ 2 та КБ3?
Відповідь: Оплата вартості наданих послуг з поточного ремонту здійснюється Замовником на підставі рахунків та Актів здачі-приймання наданих послуг шляхом перерахуванням коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 60 календарних днів від дати підписання Акту здачі-приймання наданих послуг, при умові надходження коштів на рахунок Замовника з коштів, що надходять з загального фонду державного бюджету призначених на ці цілі
Дата відповіді: 08.05.2023 08:17
Відповідь надана

!

Номер: 6b3c98954f674569b42ec7f06556ed08
Дата опублікування: 05.05.2023 15:55
Опис: Шановний замовник ,тим паче у ВАС є дефектний Акт де прописані всі роботи .Нащо Ви Вимагаєте щоб всі потенційні учасники ,робили заміри додатково до розкриття пропозицій?! Прииберіть вимогу про огляд об'єкту з підписаннням відповідного акту огляду -ЦЕ ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА.
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляемо Вам, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні Згідо п.6 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду послуг. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) відповідно до пункту 27 «У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)». Повідомляємо Вас про обов'язкове обстеження об'єкту із складанням акту обстеження, що прописано в тендерної документації, так як під час військової агресії, яку країна террорист росія проводить на території нашої держави, у замовника немає змоги викласти в тендерній документації більш детальну інформацію, щодо предмету закупівлі, таку як план будівлі, адресу проведення ремонтних робіт та інше, так як зазначена інформація може нести загрозу безпеці замовника. Крім того хочимо зазначти що віконні та дверні прорізи в будівлі мають нестандартні розміри (вікна форму), пересвідчитись про це учасник може тільки при відвіданні обєкту надання послуг, що може значно вплинути на цінову пропозицію учасника. Тому виходячи з цього - обстеження об'єкту є обов'язковою умовою, та не суперечить порушенню законодавства України, так як Замовник зацікавлений в тому що всі умови закупівлі будуть виконані належним чином та у встановленні строки, тому нами висунута така вимога як обстеження об'єкта та ознайомлення з вимогами Замовника.
Дата відповіді: 08.05.2023 08:45
Відповідь надана

!

Номер: e2e250ac98c148e5a41ecc880f8bf88e
Дата опублікування: 05.05.2023 15:51
Опис: Вимога ,щодо Акту огляду об'єкту до розкриття пропозицій -ДИСКРИМІНАЦІЙНА. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, з огляду на наступне: - відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. ЗАМОВНИК ПОВИНЕН ВСІ УМОВИ ТА ОБСЯГИ ОГОЛОСИТИ В ЗАКУПІВЛІ!!!!! Вимагаємо виключити дану вимогу з ТД, або ми будемо звертатися до Органу оскарження в особі АМКУ, а враховуючи практику рішень органу оскарження, ми впевнені що отримаємо позитивне для нас рішення. Приклади рішень АМКУ: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-22-003442-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-06-000306-c
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляемо Вам, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні Згідо п.6 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, тому дана вимога не є дискримінаційною, а встановлена з урахуванням норм Закону. Замовник самостійно формує вимоги документації з урахуванням норм чинного законодавства України з метою отримання якісних послуг від добросовісних Учасників. Також, звертаємо Вашу увагу, що жоден нормативний документ не містить виключного переліку документів, які Замовник має право вимагати для закупівлі даного виду послуг. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) відповідно до пункту 27 «У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)». Повідомляємо Вас про обов'язкове обстеження об'єкту із складанням акту обстеження, що прописано в тендерної документації, так як під час військової агресії, яку країна террорист росія проводить на території нашої держави, у замовника немає змоги викласти в тендерній документації більш детальну інформацію, щодо предмету закупівлі, таку як план будівлі, адресу проведення ремонтних робіт та інше, так як зазначена інформація може нести загрозу безпеці замовника. Крім того хочимо зазначти що віконні та дверні прорізи в будівлі мають нестандартні розміри (вікна форму), пересвідчитись про це учасник може тільки при відвіданні обєкту надання послуг, що може значно вплинути на цінову пропозицію учасника. Тому виходячи з цього - обстеження об'єкту є обов'язковою умовою, та не суперечить порушенню законодавства України, так як Замовник зацікавлений в тому що всі умови закупівлі будуть виконані належним чином та у встановленні строки, тому нами висунута така вимога як обстеження об'єкта та ознайомлення з вимогами Замовника.
Дата відповіді: 08.05.2023 08:44