-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями (септональ 1л, стериліум класік пур)
Завершена
132 953.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 664.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 664.76 UAH
Період уточнення:
20.02.2018 10:57 - 23.02.2018 13:30
Відповідь надана
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації (не зазначення еквіваленту або аналогів)
Номер:
c7811ffa67fd43a3a767339d5eba7301
Дата опублікування:
22.02.2018 12:33
Опис:
Звернення до Замовника за роз'ясненнями
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації (не зазначення еквіваленту або аналогів)
Керуючись положеннями ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом – Закон), просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме:
1. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
2. Згідно п. 6.4. «Порядку проведення допорогових закупівель», що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною та обмежує потенційних учасників, які пропонують дезінфікуючі засоби еквівалентні та рівнозначні за сферою застосування і антимікробною дією.
Отже, виходячи з наведеного вище медико-технічні вимоги Дезінфекційні засоби встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, включивши вираз «або еквівалент» до опису предмету закупівлі. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Відповідь:
У відповідь на звернення повідомляємо наступне.
По-перше, відповідно до п. 6.4. Порядку, «…Замовник має право у вимогах до предмет Закупівлі… може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників…». Звертаємо Вашу увагу на термін «має право». Отже, Замовник має право, а не «зобов’язан” вказувати про можливість заміни на аналог та/або еквівалент.
По-друге, у зв`язку з тим , що ця закупка не відповідає вимогам частини 1 аб.1 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) - сума закупівлі є меншою ніж 200 тисяч грн., то Замовник спирається на абзац 3 частини 1 ст. 2 Закону "...Під час здійснення закупівлі товарів...замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом ...". Ці принципи викладені у ст.3 цього Закону. Отже ст.22 не містить переліку принципів, які можна застосовувати на допорогових закупівлях.
Використання електронного майданчика на допорогових закупівлях дозволяє замовнику здійснити закупівлю чітко визначеного товару, який 100% задовольняє його та знайти оптимального постачальника саме цього товару у разі запропонованої найменшої ціни.
Дата відповіді:
22.02.2018 14:14