• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів

Код послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі:45233223-8 - Відновлення покриття проїжджої частини доріг.

Завершена

3 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 32 000.00 UAH
Період уточнення: 28.04.2023 16:21 - 05.05.2023 00:00
Відповідь надана

Уточнення по Додатку 2 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)

Номер: ca34d543ed0c4ceda51bea9204209bf2
Дата опублікування: 03.05.2023 15:04
Опис: п.8 Суміш асфальтобетонна - який тип і марка?
Відповідь: Тендерною документацією не передбачено якого типу і марки повинна бути суміш асфальтобетонна, тому Учасник може застосувати суміші асфальтобетонні гарячі і теплі (асфальтобетон щільний), (дорожні), (аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, типу А, Б, В, марки 1, 2, 3, щільність кам'яних матеріалів 2,5 – 2,9 т/м3.
Дата відповіді: 04.05.2023 11:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: a08fb59d440840c3879b0a6c06cc2f82
Дата опублікування: 03.05.2023 11:57
Опис: Шановний Замовнику. Згідно Додатку № 2 Технічна специфікація: «Учасники до кінцевого строку подання пропозицій повинні здійснити огляд об’єкту, про що складається відповідний акт огляду (датований не раніше дати оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, підписаний учасником та представником замовника, та подається серед документів пропозиції учасника. У разі відсутності в складі пропозиції учасників підписаного сторонами акту огляду, пропозиція такого учасника відхиляється у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації.» Повідомляємо Вас, що встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання Акту ошляду про відвідування та огляд об’єкта, за підписом уповноважених осіб Сторін (зокрема підписом Учасника та Замовника) є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати довідку про огляд об’єкта за підписом представника Замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведену вище довідку, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. В підтвердження вище написаного пропонуємо Вам ознайомитися із аналогічною практикою Антимонопольного комітету України щодо рішень уповноваженого органу про усунення Замовником дискримінаційної вимоги щодо акту обстеження об’єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. рішення від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішення від 13.10.2020 № 19212 і т.д. Враховуючи, що вимога щодо надання в тендерній пропозиції довідки про огляд об’єкту, за підписом сторони Учасника та Замовника об’єкта є абсолютно дискримінаційною просимо виключити вказану вимогу. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою та інші відповідні інстанції з висвітленням замовником торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Відповідь: Поняття «дискримінація» не визначено нормами Закону України «Про публічні закупівлі», проте пунктом 3 ст. 22 Закону чітко визначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Враховуючи те, що у кожному місті стан доріг суттєво відрізняється, а дороги міста Калуша та старостинський округів потребують ремонту: є багато тріщин та нерівностей на дорожньому полотні, з метою уникнення непорозумінь між Учасником/Виконавцем та Замовником після укладення договору, Замовник передбачив у Додатку 2 тендерної документації вимогу щодо здійснення огляду об’єкту та складання відповідного акту огляду. Це дасть можливість у період подання пропозиції Учаснику здійснити огляд доріг міста та старостинський округів, визначити реальний обсяг послуг, передбачений даною закупівлею та максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, дана вимога не порушує права Учасників, так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Закупівлі. Всі Учасники, які дійсно мають намір брати участь у закупівлі та надати Замовнику, послугу, відповідно до Технічної специфікації по закупівлі за кодом ДК 021:2015: (45230000-8) Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь «Поточний ремонт доріг міста та старостинських округів», UA-2023-04-28-009189-a мають достатньо часу для того, щоб здійснити огляд об’єкту та скласти відповідний акт, тому Замовник ніяким чином не обмежив права Учасників, адже звернутись до Замовника щодо акту обстеження об’єкту можуть всі зацікавлені.
Дата відповіді: 05.05.2023 08:27