-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Меблі в асортименті
Меблі в асортименті (детально в додатку №3 Технічна специфікація). Відповідно до постанови КМУ від 30.12. 2022 №1495 відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливістю зазначений у зв'язку із технічною реалізацією електронного майданчика «SmartTender.biz».
Завершена
989 781.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 948.91 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 948.91 UAH
Період уточнення:
28.04.2023 10:33 - 14.05.2023 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
13cf35c98ca14654b7646ae1d588c724
Дата опублікування:
08.05.2023 16:39
Опис:
Шановний замовнику! У ТД закупівлі у Додатку №3 графа "назва,тип" та" Технічна характеристика" є розбіжності а саме:№пп 15 зазначено "Стіл комп'ютерний з лівою тумбою" у характеристиці "Стіл кутовий лівий",аналогічно в № п/п16,,крім того у № п/п 51 "Шафа для одягу 880х380х1900" зазначено глибину шафи 380мм, яка не відповідає стандарту .Просимо уточнити.
Відповідь:
Шановний учаснику! Стосовно Вашого запитання уточнюємо, що в позиції № 15,16,51 додатку 3 – «Технічна специфікація» до ТД будуть внесені зміни найближчим часом.
Дата відповіді:
10.05.2023 16:12
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
d42bf1e5eda04863998aa27a7b2ada58
Дата опублікування:
05.05.2023 11:30
Опис:
Шановний замовнику! У тендерній документації у Додатку №3 "Технічна специфікація" в позиціях за №п/п 5 "стелаж для документів 1300х400х2200м "а також у шафах за №№ п/п 6,13,30,31,32,33,34,35,36,50,51,52 зазначено " матеріал виробу ЛДСП " тобто виріб виготовяється повністю з ЛДСП, ,чи можливо задня стінка шаф має бути виготовлена з ДВП. Просимо уточнити.
Відповідь:
Шановний учаснику! Стосовно Вашого запитання уточнюємо, що матеріал задньої стінки в позиції № 5 "стелаж для документів 1300х400х2200м " та шафах за № 6, 13, 30, 31, 32, 33, 34,35,36,50,51,52 може бути виготовлений з ДВП. Зміни в додаток 3 - технічна специфікація до ТД будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді:
08.05.2023 10:37
Відповідь надана
Щодо розрахунків ??
Номер:
f899c2bd786c418086d8a34a9ecb81a3
Дата опублікування:
01.05.2023 10:28
Опис:
В умовах оплати :
Оплату за поставлений Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 60 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії».
ВИ ДОТРИМУЄТЕСЬ ЦИХ СТРОКІВ ??
ВІДГУКИ ПРО ВАС ДУЖЕ НЕГАТИВНІ ,ЩО ВИ РОКАМИ НЕ РОЗРАХОВУЄТЕСЬ.
Відповідь:
Шановний учаснику! Відповідно до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.» Поставлене Вами запитання не стосується роз’яснення змісту цієї тендерної документації і не є зверненням з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Дата відповіді:
03.05.2023 15:12