-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100
Завершена
4 495 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 44 952.00 UAH
мін. крок: 1% або 44 952.00 UAH
Період уточнення:
28.04.2023 00:01 - 15.05.2023 00:00
Відповідь надана
Шановний представник потенційного Учасника, Замовником в тендерній документації чітко визначено, що предметом закупівлі є "Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100" за ДК 021:2015 (CPV) – 09111100-1- Вугілля.
Номер:
fbee3bdae44f4845a56d2df03c573448
Дата опублікування:
13.05.2023 18:22
Опис:
Так це не законно, Замовнку!
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Отже аналогічний договір може бути товар - вугілля камчне будь-якої марки та фракції.
Подивиться практику АМКУ з цього питання.
Вона є однозначною.
Відповідь:
Шановний представник потенційного Учасника, Замовником вивчено Ваше запитання стосовно предмету закупівлі та проаналізовано поставлене раніше Вами запитання стосовно цього запитання та відповідь, яку було надано з допущенням помилки при її формулюванні. Оголошення закупівлі Державною установою "Вознесенська виправна колонія (№ 72)" здійснено за предметом закупівлі "Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100" за ДК 021:2015 (CPV) – 09111100-1- Вугілля. Предмет закупівлі товарів і послуг, згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказ Міністерстварозвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі Порядок № 708), визначається замовником згідно з п. 21 і 34 частини першої ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів». Пунктом 3 Порядку № 708 встановлено, що предмет закупівлі товарів визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. В той же час п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 року № 1082 «Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 Порядку, та інформація щодо: 1) назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; 2) коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. В контексті даної закупівлі обрано код згідно ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля, так як для забезпечення опалювального сезону 2023/2024 в установі є потреба в закупівлі саме вугілля, а не бурого вугілля, торфу чи коксу. По усій тендерній документації відсутнє посилання на предмет закупівлі такий як "Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100", що говорить про відсутність порушення нормативно-правових актів у сфері закупівель в частині порядку визначення предмету закупівлі. Закупівля здійснюється за ДК 021:2015 (CPV) – 09111100-1- Вугілля. Дякуємо за увагу.
Дата відповіді:
14.05.2023 22:45
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
9baa17c240b04275b1263a4478b30420
Дата опублікування:
12.05.2023 15:35
Опис:
У нас, як потенційного Учасника, є досвід виконання аналогічних договорів, однак не на вугілля марки ДГ 13-100.
Предмет закупівлі визначається за кодом ДК, а це 09111100-1 - Вугілля.
У зв'язку із цим Замовник не може обмежити предмет аналогічного договору виключно маркою ДГ 13-100.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вимоги, щодо надання аналогічного договору саме Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси
Учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Ознайомтесь з подібними питаннями та рішенням АМКУ №6065 -р/пк-пз від 08.05.2023, UA-2023-04-24-008599-a
Та видаліть дискримінаційну вимогу
Відповідь:
Шановний представник потенційного Учасника, Замовником вивчено Ваше запитання та посиланням на конкретне рішення Антимонопольного комітету №6065 -р/пк-пз від 08.05.2023 по закупівлі UA-2023-04-24-008599-a щодо розгляду скарги ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "НАФТОАГРОСЕРВІС". Дякуємо!
За результатами вивчення запитання інформуємо про наступне: Оголошення закупівлі Державною установою "Вознесенська виправна колонія (№ 72)" здійснено за предметом закупівлі "Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100" за ДК 021:2015 (CPV) – 09111100-1- Вугілля.
Предмет закупівлі товарів і послуг, згідно Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказ Міністерстварозвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі Порядок № 708), визначається замовником згідно з п. 21 і 34 частини першої ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до п. 34 ч. 1 ст. 1 Закону «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів». Пунктом 3 Порядку № 708 встановлено, що предмет закупівлі товарів визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. В той же час п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11.06.2020 року № 1082 «Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 Порядку, та інформація щодо: 1) назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; 2) коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. В контексті даної закупівлі обрано код згідно ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля, так як для забезпечення опалювального сезону 2023/2024 в установі є потреба в закупівлі саме вугілля, а не бурого вугілля, торфу чи коксу, а п. 11 Додатку 4 Тендерної документації зазначено, що "Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі".
Враховуючи вищевикладене просимо конкретизувати в якій саме частині умови Тендерної документації містять дискримінаційну вимогу.
Дата відповіді:
12.05.2023 17:35
Відповідь надана
Відгук від замовника
Номер:
04e52d2f68834bde8f6f23d98638cc0c
Дата опублікування:
12.05.2023 14:49
Опис:
Ви не надали відповідь : Надайте уточнення, лист-відгук повинен містити індикатор закупівлі чи це не є обов'язковим?
Замовником зазначено таку вимогу для можливості перевірити достовірність інформації через електронну систему закупівель - та для цього не обов'язково щоб ідентифікатор був вказан у листі-відгуку. Чи достатньо надати ідентифікатор у довідці з інформацією про аналогічний (і) за предметом закупівлі договору (ів) ?
Відповідь:
Шановний представник потенційного Учасника, Замовник інформує про необхідність зазначення індикатора закупівлі у відгуку від замовника по аналогічному (-их) договору (-ах) за предметом закупівлі, якщо замовник, який підписав аналогічний (-ні) договір (-ри) є бюджетна установа. У разі, якщо замовник не є бюджетною установою (не здійснює закупівлю товарів, робі та послуг через електронну систему публічних закупівель Prozorro) і в учасника наявні для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договір (-ри), укладені виключно з небюджетними установами, то в такому випадку учасник для виконання вимог п. 11 додатку 4 Тендерної документації Державної установи "Вознесенська виправна колонія (№ 72)" за предметом закупівлі "Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100" за ДК 021:2015 (CPV) – 09111100-1- Вугілля зазначає в довідці довільної форми разом із параметрами договору інформацію про відсутність досвіду роботи з бюджетними установам (це передбачено умовами Тендерної документації) і зазначає усі необхідні запитувані параметри виконаних договорів за якими має досвід виконання аналогічних договорів у приватному секторі.
Дата відповіді:
12.05.2023 18:12
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
9d4cfbd9e2244fab9c94c052931a9543
Дата опублікування:
12.05.2023 13:58
Опис:
Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі.
Надайте уточнення щодо цього.
Класифікація за ДК 021:2015: 09111100-1 - Вугілля, тобто аналогічним вважається договір на поставку вугілля будь-якої марки?
Відповідь:
Шановний представник потенційного Учасника, Замовником в тендерній документації чітко визначено, що предметом закупівлі є "Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100" за ДК 021:2015 (CPV) – 09111100-1- Вугілля.
Дата відповіді:
12.05.2023 14:40
Відповідь надана
Відгук від замовника
Номер:
2f722bb9e09b4cfa8e1d38bda0037f10
Дата опублікування:
12.05.2023 13:51
Опис:
Надайте уточнення, лист-відгук повинен містити індикатор закупівлі? Навіщо, якщо лист-відгук містить реквізити договору? А якщо аналогічний договір був укладений не через систему Рrozorro? Це дискримінація Учасників, які бажають брати участь у закупівлі!
Приберіть дискримінаційні вимоги!
Відповідь:
Шановний представник потенційного Учасника, Замовником зазначено таку вимогу для можливості перевірити достовірність інформації через електронну систему закупівель. У разі неможливості Учасником вказати індикатор закупівлі у зв'язку з відсутністю замовників державного сектору - Учасник у складі тендерної пропозиції надає в довідці з інформацією про аналогічний (і) за предметом закупівлі договору (ів) пояснення про таку обставину, що автоматично виключає потребу в прописуванні індикатора закупівлі в передбачених тендерною документацією документах. Умовами тендерної документації передбачено можливість надати лист-пояснення про ненадання документу.
Дата відповіді:
12.05.2023 14:15
Відповідь надана
уточнення
Номер:
2badc184fcc941bb979f1688b30e1f01
Дата опублікування:
09.05.2023 12:20
Опис:
Учасник повинен перед кожною поставкою замовленої марки вугілля надати документи щодо якості та зразки даного вугілля для орієнтування представником замовника та звірянням зразків з раніше поставленим в пункт призначення вугіллям (для поставок слідуючих після першої поставки).
Яким нормативно-правовм актом передбачено це?
хто оплачує зразки? їх доставку?
Зразок це скільки? яка адреса? як часто?
Надайте вичерпану відповідь, щоб усі учасники могли сформувати свою ціну, а контролюючі органи розуміли підстави встановлення даної вимоги, при проведенні перевірки даних торгів.
Відповідь:
Шановний представник потенційного Учасника, Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
12.05.2023 08:02
Відповідь надана
уточнення підстав
Номер:
5efbdb6de6a24afdb0ee29865a1fd9e5
Дата опублікування:
09.05.2023 12:17
Опис:
Лист від виробника вугілля або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля, оригінал або нотаріально засвідчену копію договору з яким надано у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації, адресований замовнику, в якому зазначено, що особа, яка надає лист в змозі поставити відповідну кількість вугілля учаснику для потреб замовника. Лист повинен бути не більше двадцяти денної давнини відносно дати закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Яким нормативно-правовим актом ви керувались при встановлені даної вимоги?
Зазначимо, що дана інформація необхідна нам для реалізації свого права на оскарження, так як жодний НПА України не вимагає такого дкументу від учасника. Як і не передбачено надання договору з постачальником.
Відповідь:
Шановний представник потенційного Учасника, Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
12.05.2023 08:02
Відповідь надана
вимога, що суперечить особливостям
Номер:
299f3e6ae0b446ed8f9ee342bc0e2be2
Дата опублікування:
09.05.2023 12:15
Опис:
Учасник повинен надати гарантійний лист, про згоду з відхиленням своєї тендерної пропозиції, у разі якщо замовник встановить невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником
Замовнику, по-перше, дана вимога не узгоджується з нормами закону і особливостей. Так як при виявлені невідповідностей (крім технічних характеристик та ненадання забеспечення) ви повинні надати 24 години на виправлення недоліків. А НЕ ВІДХИЛЯТИ.
А по-друге, у учасника завжди є право на оскарження.
Приберіть незаконну вимогу.
Відповідь:
Шановний представник потенційного Учасника, Замовником внесено зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
12.05.2023 08:02
Відповідь надана
невизначена вимога
Номер:
59ca16ee657347ec8144305e4101a3e6
Дата опублікування:
09.05.2023 12:11
Опис:
Якщо у замовника виникнуть сумніви щодо якості продукції при поставці кожної окремої партії вугілля, то замовникмає право вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних та технічних показників вугілля та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки проб вугілля до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження вугілля щодо технічних та якісних показників. Відповідно до чого, у складі пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист.
Замовнику, у якій лабораторії? яка адреса лабораторії? яка вартість випробування? які показники у випробуванні? як часто? які умови оплати?
Через невизначену вимогу учасники не можуть сформувати вартість. Дуже багато невизначеності у цій вимозі.
Внестіть зміни
Відповідь:
Шановний представник потенційного Учасника, Замовником зазначено, що до лабораторії надсилатимуться проби твердого палива лише "Якщо у замовника виникнуть сумніви щодо якості продукції.....", що говорить про неможливість здійснення розрахунку даних витрат наперед, так як це не є твердженням про неодміне направлення зразків на досліження при кожній доставці.
Дата відповіді:
11.05.2023 22:34
Відповідь надана
Невідповідніть тендерної документації чинному законодавству
Номер:
3098fa04387c40ac87e54fcb520af9a5
Дата опублікування:
05.05.2023 23:48
Опис:
Приведіть тендерну документацію у відповідність з урахуванням Особливостей
Відповідь:
Шановний представник потенційного Учасника, Замовник проаналізував Вищевикладені зауваження та прийняв рішення щодо усунення недоліків шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Дата відповіді:
08.05.2023 16:01