• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

(Щебінь) Код ДК 021:2015:14210000-6 – Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Завершена

2 065 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 325.00 UAH
Період уточнення: 25.04.2023 11:17 - 30.04.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо вимоги надати діючий сертифікат відповідності на товар згідно ДСТУ які втратили чинність у 2023 році

Номер: 82f3290c56ca4060b9c7ceb1b6f9892b
Дата опублікування: 28.04.2023 13:17
Опис: просимо розяснити причину формулювання неправомірної вимоги яка втратила юридичну силу - надати діючий сертифікат(-и) відповідності згідно ДСТУ Б В.2.7-75-98, адже ці стандарти на такий товар /продукцію втратили чинність у 2023 році
Відповідь: Відповідно до положень пунту 3 додатку 5 Якісні характеристики предмета закупівлі: за походженням матеріалу – щебінь не може бути із гравійного (річкового), колотого річкового та вапнякового каменю, а повинен бути із природного каменю гірських порід. Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції надає діючий сертифікат(-и) відповідності ДСТУ Б В.2.7-75-98. Інформуємо Вас, що товари які будуть відповідти стандартам прийнятим на заміну стандарту ДСТУ Б В.2.7-75-98 замовнком будуть рахуватися такими, що відповідають встновленим вимогам.
Дата відповіді: 01.05.2023 15:47
Відповідь надана

Щодо дискримінаційної вимоги надання спеціальних довідок які не мають відношення до товару

Номер: 91e88805a75f4b80bd2f157ff3a2d669
Дата опублікування: 28.04.2023 12:54
Опис: Просимо надати розяснення та відповістина усі питання згідно яких нормативних документів Вами була визначена дискримінаційна вимога у тендерній документації, щоб учасники які постачатимуть Вам щебневу продукцію надали на автомобілі та спецтехніку листи або довідки від ТЦК та СП про те, що автомобілі та спецтехніка не перебувають у користуванні ЗСУ, іншими військовими формуваннями...? адже такої дискримінаційної вимоги немає навіть на інших багатомільйонних закупівлях з виконання будівельних робіт, а у Вашій закупівлі невідомо для чого є. і на Вашу думку де гарантія, що на наступний день після отримання такої специфічної Довідки автомобілі чи спецтехніку можуть не забрати до ЗСУ? і крім того де така умова тоді у Вашому проєкті Договору? як ця вимога на тендері вплине на процес виконання Договору якщо у ньому немає такої вимоги ? Ви прописали дискримінаційну, некомпетентну вимогу. Цим ТЦК та СП більше робити нема чого під час дії військогового стану як роздавати на тендер довідки які підтверджують місцезнаходження техніки лише у певнеий день видання такої Довідки . Нагадуємо Вам, що Ви як Замовник повинні діяти у межах своїх повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Нагадуємо Вам, що Кабінет Міністрів України уповноважено затверджувати спрощені особливі умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування не для того щоб Ви вигадували такі додаткові дискримінаційні вимоги які не впливають на виконання Договору. Просимо видалити вищезазначену дискримінаційну вимогу .
Відповідь: На Вашу вимогу від 28 квітня 2023р. далі повідомляємо наступне. Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Уповноваженого органу, замовником оголошено та проводиться публічна закупівля за правилами, визначеними постановою №1178 від 12.10.2022 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості). Відповідно до положень пунтку 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації обов’язково зазначаються зокрема один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Положеннями частини другої статті 16 Закону, зокрема визначають кваліфікаційим критерієим наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Разом з тим, виходячи з розяснень наданими Мінекономіки у листі «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасуванн», визначено особливий підхід до встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасника та НАДАНО ПРАВО ЗАМОВНИКУ самостійно визначати потребу в необхідності їх застосування у випадку придбання товару (крім передбачених пунктом 29 Особливостей). Враховуючи той факт, що замовником здійснюється закупівля саме товарів – «(Щебінь) Код ДК 021:2015:14210000-6 – Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі» а здійснення поставки товару відбувається партіями, автомобільним транспортом саме Постачальника та за його рахунок, вважаємо аргументованою кваліфікаційну вимогу, що стосується наявності автомобілів та спецтехніки (не менше) необхідних для здійснення навантаження та перевезення предмету закупівлі. Разом з тим, Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» на всій території України введено правовий режим воєнного стану. За таких умов виникає необхідність забезпечити Збройних Сил України, інші військові формування необхідними транспортними засобами і технікою для виконання завдань із захисту держави. Відповідно до пункту 3 статті 8 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 69 «Про загальну мобілізацію» місцеві органи виконавчої влади у взаємодії з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки (далі - ТЦК та СП), за участю органів місцевого самоврядування та із залученням підприємств, установ та організацій усіх форм власності, фізичних осіб - підприємців мають організувати та забезпечити в установленому порядку виділення тимчасово будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів, надання послуг Збройним Силам України, Національній гвардії України, Службі безпеки України, Державній прикордонній службі України, Державній спеціальній службі транспорту, Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України та іншим військовим формуванням України відповідно до мобілізаційних планів. Також, статтею 21 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» передбачено, що підприємства, установи та організації, зокрема зобов’язані надавати під час мобілізації будівлі, споруди, транспортні та інші матеріально-технічні засоби Збройним Силам України, іншим військовим формуванням, Оперативно-рятувальній службі цивільного захисту згідно з мобілізаційними планами з наступним відшкодуванням їх вартості в порядку, встановленому законом. Завдання з підготовки до передачі та передачі транспортних засобів і техніки військовим формуванням під час мобілізації встановлюються розпорядженнями місцевих держадміністрацій за поданням ТЦК та СП та доводяться до відома через відповідні ТЦК та СП до керівників підприємств, установ та організацій шляхом вручення відповідних часткових нарядів та громадян - власників транспортних засобів у разі введення правового режиму воєнного стану шляхом вручення часткових нарядів (пункт 10 Положення). Для державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів у територіальних органах з надання сервісних послуг МВС (крім транспортних засобів, власниками яких є громадяни), крім документів, необхідних для реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку, представником підприємства, установи чи організації, транспортні засоби яких підлягають реєстрації (перереєстрації), зняттю з обліку, подається довідка, форма якої визначається Міноборони, з відміткою керівника ТЦК та СП про постановку транспортного засобу на військовий облік або зняття з такого обліку. У разі зміни найменування підприємства, установи та організації або форми власності, відправки транспортних засобів і техніки в інші регіони або за межі території України на тривалий час, передачі права власності на транспортні засоби і техніку іншим юридичним особам або громадянам, в довгострокову оренду (лізинг), а також якщо транспортний засіб або техніка є предметом застави як виконання зобов’язання за договорами про надання кредиту та гарантії перед банківською установою, та в інших випадках, коли унеможливлюється передача транспортних засобів і техніки військовим формуванням, керівники підприємств, установ та організацій зобов’язані у семиденний строк повідомити про це ТЦК та СП, на військовому обліку яких перебувають транспортні засоби і техніка (пункт 16 Положення). У випадку реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення), ліквідації або банкрутства підприємства, установи та організації, транспортні засоби і техніка яких призначені для задоволення потреб військових формувань на особливий період, місцеві держадміністрації (виконавчі органи сільських, селищних, міських рад) повідомляють про це ТЦК та СП з поданням пропозиції щодо покладення завдання з підготовки та передачі транспортних засобів і техніки військовим формуванням на правонаступників або на інші підприємства, установи та організації, які розташовані на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Визначена техніка підлягають не частіше одного разу на рік, але не рідше трьох разів на п’ять років в мирний час перевірці їх мобілізаційної готовності представниками ТЦК та СП. Наголошуємо на тому, що встановленими положеннями (з очевидних причин) не визначено порядку ведення відомотей, щодо технікни, яка пербуває у користуванні Збройними Силами України, іншими військовими формуванням, Оперативно-рятувальною службою цивільного захисту згідно з мобілізаційними планами у відритих реєстрах. Натомість, враховуючи приведені обставини, замовник не вбачає жодних омбежень для потенціних учасників закупівлі у одержені встновленої пунтком 1 додатку 1 відомостей - довідки, що має фактично підтверджувати, що залучені учасником автомобілі та спецтехніка (має бути приведена інформація, що марки, моделі, державних номерних знаків, тощо) не перебувають у користуванні Збройними Силами України, іншими військовими формуванням, Оперативно-рятувальною службою цивільного захисту згідно з мобілізаційними планами. Відповідно до положень абз.2 та 3 п.39 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 44 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення резуьтатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Таким чином, Замовник може самостійно перевірити надану учасником інормацію, звернувшися з відповідним запитом до органу, що надав необхідні лист, або довідку, або будь-який інший документ чи інформацію, що вимагається положенням Документації.
Дата відповіді: 01.05.2023 15:47