«КОД ДК 021:2015 79810000-5 - ДРУКАРСЬКІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ ЩОДО ВИДАВАННЯ ДРУКОВАНОЇ ПРОДУКЦІЇ (ДРУК ПОВІДОМЛЕНЬ ЗІ ЗМІННИМИ ДАНИМИ З НАНЕСЕННЯМ ІНФОРМАЦІЙНОГО (РЕКЛАМНОГО) МАТЕРІАЛУ))»
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти Замовника. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, місцезнаходження Замовника: 49001, м.Дніпро, вул.Троїцька, 21А, Категорія Замовника - юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, згідно п.4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій (у тому числі видані іншими установами, організаціями, підприємствами), повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, (у розумінні цієї документації автентичним перекладом на українську мову виконується наступним чином: бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача). Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги відмінено
1 958 379.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 583.79 UAH
Період уточнення:24.04.2023 13:33 - 29.04.2023 00:00
Відповідь надана
Формат документації
Номер:1a2abf3c1c63464a880d184100566ee5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:26.04.2023 12:54
Опис:Шановний замовнику, тендерною документацією вимагається надання учасниками заповненого проекту договору, тендерної пропозиції та інших документів. Тендерна документація надана вами у форматі pdf без можливості редагування Прохання надати документацію закупівлі у форматі, який може бути змінено/відредаговано учасником в рамках підготовки необхідних документів.
Відповідь:Відповідно до пункту 51 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від № 157 від 17.02.2023 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. З Вашого питання (вимоги) не зрозуміло щодо якого пункту тендерної документації необхідно надати роз’яснення та/або які необхідно усунути порушення. Відповідно до вищезазначеного, пропонуємо Вам підготувати звернення у відповідності до положень закупівельного законодавства та повторно звернутися до Замовника шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Дата відповіді:28.04.2023 19:27
Відповідь надана
Уточнення
Номер:506ad8d7e29a4572a640315d1490c85f
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:26.04.2023 12:31
Опис:Шановний замовнику, прохання уточнити наступне:
Песоналізація А-3: з одного боку чи з двох, чи з одного боку персо, з іншого реклама?
Як сортувати , в короба по індексам чи якось інакше?
На скільки частин ріжеться А-3 формат?
Чи можете надати зразки друку?
Відповідь:Песоналізація А-3: з одного боку, з іншого реклама.
Сортувати по адресам.
Ріжеться на А-4.
Дата відповіді:28.04.2023 19:27
Відповідь надана
кольоровість друку реклами
Номер:3716fb78d6064cea8e0680f55f4d0ff9
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:26.04.2023 11:12
Опис:Доброго дня, підкажіть будь ласка реклама друкується повноколірним друком чи чорнобілим?
вкажіть чи це 1+4, чи 1+1 ?
Відповідь:Добрий день. Реклама друкується чорно-білим друком, 1+4.