• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

Торги відмінено

106 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 530.00 UAH
Період уточнення: 21.04.2023 22:50 - 29.04.2023 00:00
Відповідь надана

Рейтинг

Номер: d315bb8228ad44f8947b259189b0b5aa
Дата опублікування: 24.04.2023 22:33
Опис: Добрий вечір! В Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник має надати наступні документи: "Діюче свідоцтво (сертифікат) про присвоєння рейтингу фінансової стійкості (надійності) Страховика, виданого уповноваженим рейтинговим агентством Національною комісією з цінних паперів і фондового ринку про включення такого не нижчою за uaАА, що передбачено Національною рейтинговою шкалою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2007 року № 665. - Сканкопії документів, що підтверджують наявність кредитного рейтингу та рейтингу фінансової стійкості Учасника не нижче рівня uaAAА, підтверджений уповноваженим НКЦПФР рейтинговим агентством. Рейтинг повинен бути виданий, або підтверджений не пізніше ніж 01.01.2023р. та враховувати фінансові показники компанії за 4 кв 2022р." Шановний Замовнику, звертаємо увагу, що Ви в першому і другому абзацах двічі зазначили надати документ про присвоєння рейтингу фінансової стійкості, але з різним рівнем. Щодо рівня uaAAА, прийняти участь у процедурі закупівлі можуть тільки ті страховики, які мають зазначені рейтинги, що є дискримінаційним по відношенню до інших страхових компаній. При цьому, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Тендерній документації наведених умов. Крім того, абсолютна більшість страхових компаній України також не має зазначених рейтингів на рівні uaAAА, що фактично обмежує їх та Скаржника в можливості взяти участь в закупівлі. Наприклад, за відкритими даними: - за рейтингом Національного рейтингового агенства «Рюрік» (http://www.rurik.com.ua/credit-ratings3/insurer), рейтинги на рівні uaAAА має лише 4 (чотири) страхові компанії. - за рейтингом рейтингового агенства «ЕКСПЕРТ-РЕЙТИНГ» (http://www.expert-rating.com/rating-list_reiting-list/), рейтинги на рівні uaAAА не має жодна страхова компанія. - за рейтингом рейтингового агенства «КРЕДИТ-РЕЙТИНГ» (https://www.credit-rating.ua/ru/ratings/#results), рейтинги на рівні uaAAА не має жодна страхова компанія. Ні ЗУ «Про публічні закупівлі», ні Особливостями, ні ЗУ «Про страхування», ні Положенням про обов’язкові критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості, якості активів та ризиковості операцій страховика чи іншим нормативним документом, не передбачені вимоги до страхових компаній-резидентів мати будь-який рейтинг. При цьому згідно п. 1 розділу І Національної рейтингової шкали, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 26 квітня 2007 р. N 665, довгостроковий кредитний рейтинг (більше ніж один рік) на інвестиційному рівні uaAA означає, що позичальник або окремий борговий інструмент з рейтингом uaAA характеризується дуже високою кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими позичальниками або борговими інструментами. Відтак, встановлення Замовником в Тендерній документації вимоги щодо наявності в учасника закупівлі рейтингів на рівні uaAAА, є дискримінаційними і такими, що суперечать чинному законодавству України і обмежує право та законні інтереси на участь у процедурі закупівлі потенційних учасників. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують положення п. 4 ч. 1 ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з його неможливістю прийняти участь. Просимо врахувати зауваження та внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня, до тендерної документації буде внесено зміни
Дата відповіді: 26.04.2023 08:56