-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
39830000-9 Продукція для чищення
Торги не відбулися
580 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Період уточнення:
21.04.2023 17:15 - 28.04.2023 00:00
Відповідь надана
Радіаційне обстеження
Номер:
4a01dda95d45410183b0e91356ec7d6f
Дата опублікування:
24.04.2023 17:42
Опис:
Доброго дня.
Просимо пояснити, навіщо згідно додатку 3 пункту 3 Ви вимагаєте Документ радіаційного обстеження приміщення в якому Учасник зберігає товар, який є предметом закупівлі, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, чинний на дату подання пропозиції. Зрозуміло, що це пряма дискрімінація.А якщо Учасник товар буде брати на пряму у імпортера, та не збирається зберігати його у себе на складі?Просимо Вас внести зміни в документацію.
Дякуємо
Відповідь:
1. Щодо встановлення власне вимог «Копії документу радіаційного обстеження приміщення в якому Учасник зберігає товар, який є предметом закупівлі, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, чинний на дату подання пропозиції. Для підтвердження акредитації органу з проведення досліджень у визначеній галузі надати копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію», повідомляємо, що частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Водночас, Закон не містить визначення дискримінація. А тому, як замовники, так і учасники скоріш усього за пошуком цього визначення звертаються до відповідних джерел. Для Замовника цієї закупівлі, таким джерелом серед інших, є численна та незмінна практика Антимонопольного комітету України, який визнає дискримінацію учасників публічних закупівель як обмеження прав когось із них шляхом встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Отож, встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі, уже виходячи тільки з вищенаведеного не є дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних документів радіаційного обстеження, а також встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання такого документу в чинному законодавстві не міститься. Окрім цього, Замовником серед іншого було враховано, в тому числі, й рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.09.2020 No16747-р/пк, згідно з цим рішенням прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Зважаючи на те, що на даний час рівень радіації дуже коливається, Замовник повинен бути впевнений, в тому, що запропонований товар зберігається у безпечному місці, в якому показники не перевищують допустимого рівня гамма-випромінювання, а висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи не містить інформацію про показник радіаційного контролю!!!
Поряд з наведеним, Замовником при встановленні тих чи інших вимог тендерної документації враховано переслідування законної мети. Звертаємо увагу потенційного Учасника, що товар постачається до закладів оздоровлення, і Замовник має бути впевненим, що постачальник/виробник, зберігає запропонований товар в безпечному місці, що підтверджуватиметься саме документом радіаційного обстеження. Окрім цього, як зазначалося вище, жоден з учасників не обмежений у праві отримати документа радіаційного обстеження. Останній може отримати будь-яка організація, що знаходиться на підконтрольній території України, а наявність зазначеного документу сприяє більш ретельному та всебічному вивченню матеріально-технічних можливостей учасника. Окрім наведеного, ч.5 ст. 23 Закону установлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Таким чином, надання учасниками документа радіаційного обстеження , гарантуватиме екологічно безпечне середовища для життя і здоров'я людей. Наша позиція поряд з вищенаведеною метою та вимогами Закону, ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 04.09.2020 No16747-р/пк, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації, у зв’язку з чим у Колегії відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.» Стосовно постачання продукції на пряму від імпортера/виробника - Замовнику, то це суперечить нормам чинного Законодавства! Учасник повинен мати ТТН, яка підтверджує, що товар постачається з власного/орендованого складу, тому це питання зовсім недоречне. Якщо Учасник зберігає товар на різних власних/орендованих складах, то він повинен надати документ радіаційного обстеження всіх приміщень, в яких зберігається товар!
З урахуванням усього вищенаведеного, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Дата відповіді:
25.04.2023 16:24
Відповідь надана
Дискрімінація
Номер:
d618a02411ad4fb0822d534ef159bc22
Дата опублікування:
24.04.2023 17:35
Опис:
Шановний замовнику,згідно додатку 3 пункту 2 Ви вимагаєте надати ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, діючий на момент розкриття пропозицій, виданий на ім’я Учасника закупівлі.Не зовсім зрозуміло навішо в цій закуплі дана вимога? Згідно визначенню ISO 50001 це- ISO 50001 («Energy management systems – Requirements with guidance for use[1]») — міжнародний стандарт, створений Міжнародною організацією зі стандартизації для управління енергосистемами, який визначає вимоги для встановлення, впровадження, супроводу та покращення системи енергоменеджменту, метою якої є дозволити організації слідувати системному підходу у досягненні послідовного покращення енергосистеми, включаючи енергоефективність, енергобезпеку та енергоспоживання.
Стандарт ISO 50001 забезпечує будь-яку організацію, незалежно від її розміру, територіального або географічного положення, повноцінною стратегією дій у менеджерській та технічних областях з метою підвищення ефективності енергосистеми організації.
Тому просимо пояснити, як це стосується закупівлі продукції для чищення?
Очевидно, що ні як не стосується, тому просимо прибрати цю вимогу, як дискрімінаційну.
Дякуємо.
Відповідь:
1. Щодо встановлення власне вимоги «Документ, який підтверджує впровадження системи енергетичного менеджменту, яка забезпечує постійне покращення у сфері якості, безпеки та охорони навколишнього середовище, а саме сертифікат ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту або інший аналогічний сертифікат, виданий органом сертифікації, діючий на момент розкриття пропозицій» Замовник повідомляє наступне:
Системи енергетичного менеджменту запроваджуються з метою забезпечення в на підприємстві впровадження систем енергетичного менеджменту:
1) ефективного споживання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг;
2) раціонального використання коштів на оплату енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг, впровадження заходів з енергоефективності та інших витрат;
3) підвищення рівня енергетичної ефективності у будівлях та зменшення викидів CO2;
4) створення та функціонування механізмів матеріального стимулювання працівників до ефективного використання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг; Все вищевикладене вприває на ціноутворення, товару, тому Замовник, вимагає надання надати стандарт ISO 50001 у складі пропозиції.
Наголошуємо, що надати стандарт ISO 50001 повинно бути надано на Учасника торгів, який може не бути виробником. Отримати сертифікат може кожен бажаючий, без перешкод, тому жодної дискримінаційної складової в цій вимозі не має.
Також, Скаржник не довів, що замовник у вимогах тендерної документації вимагає сертифікат ISO, який не має жодного відношення до закупівлі. Скаржник звертає увагу, що саме він не має сертифікат ISO 50001. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови тендерної документації та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині. Замовник керується практикою рішень АМКУ, а саме: Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c та Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c
З урахуванням усього вищенаведеного, вважаємо Вашу вимогу безпідставною, необґрунтованою та такою, що підлягає відхиленню.
Дата відповіді:
25.04.2023 16:28