• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бланки проїзних та перевізних документів

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-04-21-002705-c 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 22820000-4 Бланки (Бланки проїзних та перевізних документів) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 22820000-4. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі 7 168 200,00 грн (сім мільйонів сто шістдесят вісім тисяч двісті гривень 00 копійок). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01.05.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 215 046,00 грн (двісті п'ятнадцять тисяч сорок шість гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

7 168 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 71 682.00 UAH
Період уточнення: 21.04.2023 15:54 - 05.05.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо надання роз’яснень до тендерної документації :

Номер: 456dd05eccad4bb3ab7caaed699fe392
Дата опублікування: 26.04.2023 13:33
Опис: 1) Пункт 2 розділу 20 тендерної документації передбачає відхилення тендерної пропозиції учасника якщо забезпечення тендерної пропозиції не відповідатиме умовам, що визначені замовником у тендерній документації. В той самий час, Замовник керується нормами Закону та Особливостей. Підстави для відхилення тендерних пропозицій передбачені пунктом 41 Особливостей, в якому відсутня така підстава для відхилення за невідповідність забезпечення тендерної пропозиції умовам тендерної документації, а лише за відсутність такого взагалі. Просимо внести зміни до тендерної документації у цій частині. 2) У вимогах до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (пункт 1 розділу 1 «перелік та кількість товару загальні вимоги» «вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі») вказана вимога щодо надання Декларації про відповідність, яка має бути складена відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006. Просимо роз’яснити яким органом мають бути видані документи перелічені в пункті 1.1.1? Це має бути сторонній сертифікований відповідно до законодавства орган, чи це може бути сам виробник, який має сертифікат ISO 14298 та міжнародні сертифікати системи управління менеджментом? 3) Підпункт 2.1. пункту 2 «Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію» розділу 1 «перелік та кількість товару загальні вимоги» «вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі». містить посилання на витяги, або повні копії: технічних умов, та/або технічного завдання, та/або іншого документу. У разі відсутності у виробника ТУ або ТЗ, що має являти собою інший документ? 4) Просимо роз’яснити процедуру надання Генеральним секретаріатом СІТ вихідних даних (тризначний код друкарні (ХХХ) та логотип підприємства) для друку продукції: • Порядок взаємодії виробника з Генеральним секретаріатом СІТ. • Терміни • Вартість • Періодичність Згідно вимог Пункту 3.2. «Основні технічні вимоги і якісні характеристики (додаток А), розділ 3. «Основні технічні вимоги та характеристики бланк «проїзний документ RST-2 EXSPRESS»". 5) Просимо розглянути питання щодо продовження строку надання пропозицій з урахуванням невідповдіностей тендерної документації та необхідних роз’яснень до неї.
Відповідь: «Шановний учаснику, Стосовно першого питання: тендерна документація Замовника сформована відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) та ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Усі вимоги до ТД є правомірними. Зокрема, дана вимога встановлена відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону, а саме: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. До того ж, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 41 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Стосовно другого питання: якщо учасник надає Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006, то Декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Якщо учасник надає сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів; або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності. То зазначені документи, мають бути видані органом з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Стосовно третього питання: відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 ТД учасник надає один або декілька документів виробника на підтвердження відповідності продукції вимогам замовника зазначеним в Розділі I Додатку А Тендерної документації Стосовно четвертого питання: АТ «Укрзалізниця» є членом СІТ (Міжнародний комітет залізничного транспорту) з 1998 року та повинна виконувати вимоги затвердженого в 2019 році Довідника щодо міжнародних залізничних квитків (MIRT). Даний довідник призначений лише для членів СІТ, тому на його основі були сформовані основні технічні вимоги та характеристики для бланку «проїзний документ RST-2 EXSPRESS». Оскільки, відповідно до Довідника щодо міжнародних залізничних квитків (MIRT) макет з захисним фоном СІТ 2012 року формується Генеральним секретаріатом СІТ та надається типографії в готовому для друку вигляді з вихідними даними (тризначний код друкарні (ХХХ)) та логотип підприємства, то процедура отримання оригіналу макету виглядає наступним чином: Після обрання переможця закупівлі та підписання договору замовником надаються контакти відповідальних осіб в Генеральному секретаріаті СІТ (м. Берн, Швейцарія) для надсилання заявки для отримання макету. Після її опрацювання Генеральний секретаріат СІТ направляє попередній макет з захисним фоном CIТ 2012 заявнику для проведення тестового друку. Заявник проводить тестовий друк та надсилає 2 примірники в Генеральний секретаріат СІТ (м. Берн, Швейцарія) для перевірки відповідності вимогам встановленим Довідником. Після перевірки та погодження тестового зразку Генеральний секретаріат СІТ направляє заявнику остаточно сформований захищений макет з захисним фоном CIТ 2012 для друку основного тиражу. Терміни цієї процедури залежать від поштового сполучення між країнами та термінами перевірки зразків (Довідником точні терміни не регламентовано). Вартість отримання макету безкоштовна. Періодичність при зміні макета чи основних даних. Стосовно п’ятого питання: Замовником внесено відповідні зміни до ТД. Дякуємо за звернення!».
Дата відповіді: 01.05.2023 16:12