• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт та часткове перепланування приміщень правого крила двосекційного 9-поверхового гуртожитку по проспекту Валерія Лобановського, 98 у Солом’янському районі в м. Києві»

Завершена

56 078 496.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 560 784.96 UAH
Період уточнення: 20.04.2023 15:59 - 19.05.2023 00:00
Відповідь надана

Уточнення по будівельним матеріалам та їх призначенню

Номер: 4b3fa34ad3394d5d85bf53dc1b2be18b
Дата опублікування: 15.05.2023 12:28
Опис: Технічним завданням (робочим проектом) по предмету закупівлі нами виявлено таку потребу як: встановлення ролетів на вікна з відповідним розмірами. Звідси питання: які саме мають бути ролети зовнішні чи внутрішні та їх цільове призначення??
Відповідь: Проектом передбачається встановлення внутрішніх сонцезахисних ролетів.
Дата відповіді: 15.05.2023 15:26
Відповідь надана

Необхідність коригування вимог щодо кваліфікації працівників по охороні праці.

Номер: 06530088c91d4d81b4301b365c4ab1fb
Дата опублікування: 02.05.2023 11:22
Опис: Додатком №3 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вами зокрема встановлено такі вимоги: 1) Згідно пункту 5 вказаного додатку, Учасник повинен мати та відобразити в складі своєї пропозиції наступні категорії працівників інженерно-технічного відділу, як: Директор; Головний інженер; Виконроб; Працівник виробничо-технічного відділу; Інженер з охорони праці. Поряд з тим, пункт 5.1. Додатку №3 до тендерної документації вимагає, що 5.1. Інженерно-технічні працівники, які зазначені в довідці (Директор; Головний інженер; Виконроб; Працівник виробничо-технічного відділу; Інженер з охорони праці) повинні пройти навчання з питань охорони праці мінімально за наступними напрямками (надати копії протоколів (витягів та діючих посвідчень), зокрема щодо ПОЖЕЖНО-ТЕХНІЧНОГО МІНІМУМУ (далі ПТМ). Варто наголосити, відповідно до статті 40 Кодексу цивільного захисту України та пункту 16 Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 червня 2013 року № 444, з метою встановлення вимог щодо організації навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб та працівників, підвищення їх рівня знань і обізнаності щодо забезпечення пожежної безпеки та зменшення кількості пожеж на об’єктах державної власності та суб’єктів господарювання видано наказ МВС України № 1021 від 05.12.2019 року «Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням» (далі - Порядок). Так ось, відповідно до пунктів 1,2 розділу ІІІ Порядку зазначено наступне: «1. ПОСАДОВІ ОСОБИ до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ. Навчання здійснюють суб’єкти, які навчають, за програмами навчання посадових осіб з питань пожежної безпеки. Загальна тривалість навчання не менше ніж 8 годин. 2. ОСОБИ, ЯКИХ ПРИЙМАЮТЬ НА РОБОТУ, ПОВ’ЯЗАНУ З ПІДВИЩЕНОЮ ПОЖЕЖНОЮ НЕБЕЗПЕКОЮ, ПОВИННІ ПОПЕРЕДНЬО ПРОЙТИ СПЕЦІАЛЬНЕ НАВЧАННЯ (ПОЖЕЖНО-ТЕХНІЧНИЙ МІНІМУМ). Навчання здійснюють суб’єкти, які навчають, за програмами спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум). Загальна тривалість навчання не менше ніж 16 годин. Таке навчання передбачає поглиблене вивчення питань, визначених пунктом 1 розділу II цього Порядку, специфіки проведення пожежонебезпечних робіт під час застосування обладнання і матеріалів, що використовуються на робочому місті, з практичним відпрацюванням навичок їх використання. Працівники підприємств, де немає можливості проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум), можуть проходити його на інших подібних за видом діяльності підприємствах за відповідними програмами. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки.». Таким чином, ми наголошуємо на тому, що програми навчання з «пожежної безпеки» та «ПТМ» є суттєво різні програми, котрі застосовуються до відповідних категорій працівників, а також включно з їхніми посадовими інструкціями. Тобто, наприклад якщо директор, котрий відноситься до категорії інженерно-технічних працівників не має безпосереднього контакту з обладнанням/механізмом що належить до об’єктів підвищеної пожежної небезпеки, то відповідно такий працівник не повинен проходити навчання по програмі «ПТМ», натомість директор, як посадова особа повинна один раз на три роки пройти навчання по програмі «пожежної безпеки». Відповідні обставини мають пряме відношення до усіх категорій працівників перелічених Вами за пунктом 5 додатку №3 до тендерної документації. Відтак, наголошуємо, що вимагати від учасника подання копії протоколів (витягів та діючих посвідчень), зокрема щодо ПОЖЕЖНО-ТЕХНІЧНОГО МІНІМУМУ на Директора; Головного інженера; Виконроба; Працівника виробничо-технічного відділу; Інженера з охорони праці – НЕКОРЕКТНО! Адже, дана категорія працівників не має безпосереднього контакту з об’єктами підвищеної пожежної небезпеки. Натомість, вірною позицією буде вимагати підтвердження на вказаних працівників, підтвердження проходження знань з охорони праці за програмою «пожежної безпеки» та/або «правила пожежної безпеки». Відтак, наполегливо рекомендуємо відкоригувати умови тендерної документації, котрі згадуються в нашому запитанні, задля уникнення не порозумінь та появи негативних наслідків для сторін закупівельного процесу. Повторно хочемо зосередити Вашу увагу, що доцільно прибрати некоректно встановлену вимогу щодо підтвердження проходження знань з охорони праці за програмою ПОЖЕЖНО-ТЕХНІЧНИЙ МІНІМУМ, адже навчальні центри не зможуть провести навчання тих працівників, які не мають відношення, згідно своїх посадових інструкцій, відповідно до такої програми. Сподіваємося на об’єктивність наведеної інформації.
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до Тендерної документації, а саме: абзац перший пункту 5.1. Додатку 3 Тендерної документації викласти в наступній редакції: «- Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників та проходження знань з охорони праці за програмою «пожежної безпеки» та/або «правила пожежної безпеки».
Дата відповіді: 04.05.2023 20:22
Відповідь надана

Забезпечення виконання договору

Номер: 78e5927417224affbbee8a418e025925
Дата опублікування: 27.04.2023 20:00
Опис: Уточнення щодо розміру забезпечення виконання договору. Згідно оголошення про початок проведення процедури закупівлі Вами вказано, що розмір забезпечення виконання договору має складати 1 % від вартості самого договору про закупівлю. Однак, пунктом 6 розділу VI тендерної документації вказано, що розмір забезпечення виконання договору має становити 3% від вартості договору. Звідси прохання прояснити, яка інформація є вихідною?
Відповідь: Забезпечення виконання договору Замовником визначений у розмірі - 1 %. Таким чином, будуть внесені зміни до пункту 6 розділу VI тендерної документації.
Дата відповіді: 28.04.2023 18:46
Відповідь надана

Уточнення по виду небезпечних робіт

Номер: 51bebd8cf27d4f62a1955e9bb994ad0c
Дата опублікування: 27.04.2023 19:59
Опис: Згідно пункту 6 Додатку №3 до тендерної документації встановлено, що учасники повинні надати копію дозволу/декларації Державної служби України з питань праці на проведення робіт підвищеної небезпеки на виконання робіт з підвищеною небезпекою, зокрема на ВИКОНАННЯ РОБІТ НА ВИСОТІ, ЩО ВИКОНУЮТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕХАНІЧНИХ ПІДІЙМАЧІВ ТА БУДІВЕЛЬНИХ ПІДЙОМНИКІВ АБО РИШТУВАНЬ. Дійсним інформуємо Вас про таке, Постанова КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» зі змінами не передбачає вказаного Вами небезпечного виду робіт ані в групі А, ані в групі Б. Відтак, просимо уточнити, часом не помилково Вами визначено такий вид небезпечних робіт, як РОБОТИ НА ВИСОТІ, ЩО ВИКОНУЮТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕХАНІЧНИХ ПІДІЙМАЧІВ ТА БУДІВЕЛЬНИХ ПІДЙОМНИКІВ АБО РИШТУВАНЬ. Адже не можливо отримати дозвільний документ на те чого не існує.
Відповідь: Щодо пункту 6 Додатку No3 до тендерної документації Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.04.2023 18:45
Відповідь надана

Питання щодо кількості працівників

Номер: 5c1de684509848528c89d8b81bea6438
Дата опублікування: 27.04.2023 19:58
Опис: Умовами тендерної документації визначено, що строк та термін виконання робіт передбачається на 2023-2024 роки. При цьому не зафіксовано чіткий перелік видів робіт, що має бути виконаний в кожному календарному році з визначеного строку окремо. А також згідно Додатку №3 до тендерної документації встановлено, що кількість робітників повинна відповідати показнику загальної кошторисної трудомісткості 136,33556 тис.люд/год, орієнтовно 40 робітників, без інженерно-технічного персоналу. По нашим попереднім розрахункам з відповідною кількістю працівників, роботи що становлять предмет закупівлі можливо виконати в орієнтовний строк 150 робочих днів, що є значно меншим в порівнянні з визначеним Вами строком виконання робіт, по 2023-2024 календарних роках. Звідси просимо уточнити необхідну чисельність працівників, що повинна бути підтверджена учасником в складі його тендерної пропозиції? Або надайте пояснення як слід трактувати поняття «орієнтовно», чи це може бути менше? Наперед дякуємо за надання вчасної відповіді.
Відповідь: Щодо графіку виконання робіт, Замовник тендерною документацією визначив суму асигнувань державного бюджету, яку заплановано на 2023 рік. Разом з цим, Учасник торгів, у відповідності до свого розрахунку вартості робіт, повинен скласти детальний календарний графік, в якому визначити види робіт які він планує виконати у 2023 році виходячи з запланованої суми. Стосовно строків виконання робіт, тендерною документацією визначений термін виконання робіт, який влаштовує Замовника. При цьому, Учасник має право розробити графік з меншим терміном виконання робіт, що передбачено п 3.3. проекту договору (додаток 4 до тендерної документації). Щодо наявності персоналу відповідної кваліфікації, які залучатимуться до безпосереднього виконання робіт, Замовник орієнтовно визначив необхідну кількість працівників виходячи з кошторисної трудомісткості за умови шести денного восьми годинного робочого дня. Разом з цим, Учасник розраховує необхідну кількість працівників виходячи з розробленого графіку виконання робіт. Щодо графіку виконання робіт, Замовник тендерною документацією визначив суму асигнувань державного бюджету, яку заплановано на 2023 рік. Разом з цим, Учасник торгів, у відповідності до свого розрахунку вартості робіт, повинен скласти детальний календарний графік, в якому визначити види робіт які він планує виконати у 2023 році виходячи з запланованої суми. Стосовно строків виконання робіт, тендерною документацією визначений термін виконання робіт, який влаштовує Замовника. При цьому, Учасник має право розробити графік з меншим терміном виконання робіт, що передбачено п 3.3. проекту договору (додаток 4 до тендерної документації). Щодо наявності персоналу відповідної кваліфікації, які залучатимуться до безпосереднього виконання робіт, Замовник орієнтовно визначив необхідну кількість працівників виходячи з кошторисної трудомісткості за умови шести денного восьми годинного робочого дня. Разом з цим, Учасник розраховує необхідну кількість працівників виходячи з розробленого графіку виконання робіт.
Дата відповіді: 28.04.2023 18:44
Відповідь надана

Необхідність інформаційної моделі

Номер: 62663e20a1c942aaaaabae8ab2dd628c
Дата опублікування: 25.04.2023 10:30
Опис: Просимо Вас за можливості викласти інформаційну модель, у будь якому форматі, наданого інвесторського кошторису, оскільки це суттєво скороте час на підготовку комерційної пропозиції
Відповідь: Відповідно до п. 5.6. Договору на виконання проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт та часткового перепланування приміщень правого крила двосекційного 9-поверхового гуртожитку по проспекту Валерія Лобановського, 98 у Солом’янському районі в м. Києві» Виконавець передає Замовнику проект у 4 (чотирьох) примірниках на паперовому носії та 1 (один) примірник на електронному носії у форматі *pdf.
Дата відповіді: 27.04.2023 18:30