-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-03-05 Вороновиця-Тиврів-Шаргород, км 50+000 – км 65+564, протяжністю 15,564 км, в межах Вінницької області
Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до п. 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Завершена
756 427 937.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
19.04.2023 15:09 - 25.05.2023 00:00
Відповідь надана
ТЗ
Номер:
cfe768ae58b04bb0ac1e52a15a1b4ef2
Дата опублікування:
22.04.2023 18:47
Опис:
У додатку 2 до тендерної документації (технічне завдання):
1. При влаштуванні дорожнього одягу не передбачено розлив бітумної емульсії під верхній шар асфальту.
2. У розділі 1. Влаштування бетонного лотку вздовж кромки проїзної частини - не вказано марку водоскидів.
3. Урозділі 2. Водоскиди на узбіччі - не вказано марку водоскидів.
4. При влаштуванні дорожнього одягу в деяких розцінках передбачено застосування К=1,2 та прописано «при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу», а в інших не прописано, хоча нормами передбачено.
5. При влаштуванні розмітки не передбачено застосування коефіцієнту К=1,2 «при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу».
Прошу дати роз’яснення
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення, Замовником буде опрацьовано інформацію що міститься в запитанні та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документ
Дата відповіді:
25.04.2023 13:59
Відповідь надана
щодо технічного завдання
Номер:
cff97550b0764dd68de85e4c3ac87897
Дата опублікування:
22.04.2023 09:35
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до п.6.2 Розділу VI МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України 07 жовтня 2022 року № 753 (далі – Методика), «Для визначення ціни тендерних пропозицій замовник повинен надати: відомість обсягів робіт (BoQ) без зазначення цін; креслення (за наявності); технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів; перелік основних матеріальних ресурсів, зміну цін, які можуть суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх здійснення, із зазначенням питомої ваги кожного з них у загальній вартості дорожніх робіт та послуг (очікуваній вартості) із зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі, за формою, наведеною в додатку 28 до Методики. Крім того, в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі замовник має вказати суму коштів на покриття ризиків всіх учасників дорожніх робіт та послуг та суму коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання дорожніх робіт та послуг (зокрема: POMI Принципи вимірювання (міжнародні) для будівельних робіт, NRM (1, 2, 3) Нові правила вимірювань, опубліковані Королівським інститутом дипломованих геодезистів (RICS), CESMM4 міжнародна система вимірювання робіт, стандартний метод вимірювання цивільного будівництва, четверте видання, розроблений Інститутом інженерів-будівельників (The Institution of Civil Engineers (ICE)).» Детально проаналізувавши тендерну документацію та додатки до неї, було встановлено, що ВІДОМІСТЬ ОБСЯГІВ РОБІТ (BoQ) Технічного завдання, викладеного в ДОДАТКУ 2 до тендерної документації, не відповідає жодній із існуючих міжнародних систем вимірювання робіт, відповідно не вказано і її назву в заголовку до BoQ. Просимо Замовника надати інформацію, за якою саме міжнародною системою вимірювання дорожніх робіт була складена відомість BoQ. У разі ж якщо жодна із міжнародних систем не застосовувалалсь, на наш погляд це є прямим порушенням норм МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування. Просимо Замовника усунути дане порушення та привести тендерну документацію у відповідність до діючих норм з ціноутворення в дорожньому будівництві.
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення, Замовником буде опрацьовано інформацію що міститься в запитанні та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документ
Дата відповіді:
25.04.2023 13:59
Відповідь надана
щодо кваліфікаційного критерію "наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю"
Номер:
fd4ae8b418a44a0a98308fab9ed5f30b
Дата опублікування:
22.04.2023 09:34
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до п. 4 Розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1. Фінансову звітність за останній звітній період: 1.1. Баланс (Звіт про фінансовий стан); 1.2. Звіт про фінансові результати підприємства; 1.3. Звіт про рух грошових коштів; 1.4. Звіт про власний капітал; Або 1.6. звіт про фінансовий стан за останній звітній період (форма № 1м Баланс або форма № 1мс Баланс та форма № 2м Звіт про фінансові результати або форма № 2мс Звіт про фінансові результати). Надана фінансова звітність повинна підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі».
В умовах дії режиму воєнного стану, введеного із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 1259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, з 05 години 30 хвилин 25.05.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.05.2022 № 341/2022, затвердженого Законом України від 22.05.2022 № 2263-IX, з 05 години 30 хвилин 23.08.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 12.08.2022 № 573/2022, затвердженого Законом України від 15.08.2022 № 2500-IX, з 05 години 30 хвилин 21.11.2022 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 07.11.2022 № 757/2022, затвердженого Законом України від 16.11.2022 № 2738-IX та з 05 години 30 хвилин 19.02.2023 строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.02.2023 № 58/2023, затвердженого Законом України від 07.02.2023 № 2915-IX, що в свою чергу є надзвичайними та невідворотними обставинами, у 2022 році кошти дорожнього фонду першочергово були спрямовані на виконання боргових зобов’язань за запозиченнями, отриманими державою або під державні гарантії, а також на оборону. Таким чином, фінансування дорожніх робіт фактично обнулили, що в свою чергу вплинуло на господарську діяльність підприємств. Наше підприємство, як потенційний Учасник, має намір взяти участь у закупівлі і може підтвердити обсяг річного доходу (виручи) у розмірі не менше ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі за 2021 рік. Вважаємо в умовах дії воєнного режиму вимогу щодо підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за останній звітний період (яким є 2022 рік) у розмірі не менше ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість учасників та конкуренцію. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО ЗАМОВНИКА для дотриманням принципів максимальної економії, ефективності та пропорційності, добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них внести зміни в тендерну документацію та зазначити: «учасник у складі тендерної пропозиції надає: 1. Фінансову звітність за 2021 рік та або 2022 рік: 1.1. Баланс (Звіт про фінансовий стан); 1.2. Звіт про фінансові результати підприємства; 1.3. Звіт про рух грошових коштів; 1.4. Звіт про власний капітал; Або 1.6. звіт про фінансовий стан за останній звітній період (форма № 1м Баланс або форма № 1мс Баланс та форма № 2м Звіт про фінансові результати або форма № 2мс Звіт про фінансові результати). Надана фінансова звітність повинна підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі».
Відповідь:
Відповідно до абз. 2 п. 45. Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. В свою чергу п. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено кваліфікаційний критерій, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). - Враховуючи вище викладене, Замовником в Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - 1. Фінансову звітність за останній звітній період: - 1.1. Баланс (Звіт про фінансовий стан); - 1.2. Звіт про фінансові результати підприємства; - 1.3. Звіт про рух грошових коштів; - 1.4. Звіт про власний капітал; - Або - 1.6. звіт про фінансовий стан за останній звітній період (форма № 1м Баланс або форма № 1мс Баланс та форма № 2м Звіт про фінансові результати або форма № 2мс Звіт про фінансові результати). Надана фінансова звітність повинна підтверджувати обсяг річного доходу (виручки) у розмірі не менше ніж 90% очікуваної вартості предмета закупівлі. Вище вказана вимога не є дискримінаційною, та є в свою чергу вимогою, що гарантує надійність та платоспроможність учасників закупівлі.
Дата відповіді:
25.04.2023 13:59
Відповідь надана
ІСО
Номер:
8f6faa99fbb3494ba9ca1cc556cbfacd
Дата опублікування:
21.04.2023 17:38
Опис:
Учасник закупівлі повинен надати чинні на дату подання пропозиції сертифікати на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016, на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT), на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018, які видані акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) органом з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації. Звертаємо Вашу увагу, що в Україні діє стандарт ДСТУ ISO 37001:2018 Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT). Отже, Ви не маєте права вимагати ISO 37001:2016.
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення, Замовником буде опрацьовано інформацію що міститься в запитанні у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
25.04.2023 08:16
Відповідь надана
ISO
Номер:
9d4bb7cf4bf344a78e7185d5019c0747
Дата опублікування:
21.04.2023 17:37
Опис:
Учасник закупівлі повинен надати чинні на дату подання
пропозиції сертифікати на систему менеджменту щодо протидії корупції ISO 37001:2016, на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ЕN ISO 9001:2015, IDT; ISO9001:2015, IDT), на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015, на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ISO 45001:2018, які видані акредитованим Національним агентством з акредитації України (НААУ) органом з сертифікації з відповідними повноваженнями в цій сфері акредитації.При цьому, станом на сьогодні, Національним агентством з акредитації України (НААУ) не видано жодного атетстату про акредитацію, яким би засвідчувалась компетентність органу з оцінки відповідності за ДСТУ ISO 37001:2018 чи ISO 37001:2016. Отже умоває невиконуваною. Просимо привести у відповідність вимоги ТД.
Відповідь:
Дякуємо за ваше звернення, Замовником буде опрацьовано інформацію що міститься в запитанні у разі необхідності будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
24.04.2023 16:41
Відповідь надана
Кваліфікація
Номер:
789655b24c884f38a1525d19c29ccd0b
Дата опублікування:
21.04.2023 09:24
Опис:
Замовником у Додатку 1 до Тендерної документації в частині 3 зазнається, що Учасник має надати " 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)". Аналогічним договором Замовник визначає наступне "Аналогічним вважається договір на виконання робіт із будівництва/реконструкції/капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.". Повинні зазначити, що предметом даної закупівлі є " Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги", тому просимо Замовника уточнити - аналогічний договір, це договір ремонту автомобільних доріг чи Капітального ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги.
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за запитання, предметом закупівлі є Капітальний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги, в свою чергу Наказом Міністерства
розвитку економіки,торгівлі та сільськогогосподарства України17.08.2020 № 1572 затверджено МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, згідно яких Замовники з метою розширення кола потенційних учасників передбачено можливість підтвердження наявності досвіду різними Договорами, зокрема виконання робіт із будівництва/реконструкції/капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення будь-якої категорії, або вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, укладений протягом останніх 3-ох років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Згідно ГБНГ.1-218-182:2011 Капітальнийремонт – запланований обсяг робіт без підвищення категорії дороги з комплексного відновлення чи підвищення транспортно-експлуатаційних характеристик автомобільних доріг і інженерних споруд або приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів, з врахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень, додіючих нормативних вимог з урахуванням категорій і значення доріг. Таким чином капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування державного або місцевого значення є тотожним Капітальному ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги. Враховуючи вище викладене, аналогічним буде вважатися договір як ремонту автомобільних доріг так і капітального ремонту дорожнього покриття. автомобільної дороги
Дата відповіді:
21.04.2023 14:26
Відповідь надана
Кваліфікація
Номер:
a4e70a54df544bd7b426e879171258c1
Дата опублікування:
21.04.2023 09:23
Опис:
Згідно Додатку 4 до тендерної документації Замовником визначено "1 Середня технічна швидкість перевезення будівельних вантажів (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) приймається відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.". Відповідно до "Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування" затвердженої наказом Міністерства Інфраструктури України №753 від 07.10.2022р. - "Під час роботи у межах населеного пункту технічна швидкість автомобілів приймається - 25 км/год." Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог Методики, або надати аргументовану пояснення щодо застосування таких швидкісних обмежень: "V нп – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності до 10 т, км/год - 25 км/год" та " V нпб – технічна швидкість в межах населеного пункту при вантажопідйомності більше 10 т, км/год. - 24 км/год.", що застосовуються в Додатку 4 до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за запитання, найближчим часом до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
21.04.2023 14:26