• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Контейнери для твердих побутових відходів (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)

Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 зі змінами та доповненнями (далі – Особливості) замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 року №708), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Відповідно до п.14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, враховуючи наявну потребу замовника та очікувану вартість закупівлі за предметом: «Контейнери для твердих побутових відходів (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску))» є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі за процедурою відкритих торгів з особливостями.

Завершена

800 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 005.20 UAH
Період уточнення: 19.04.2023 10:33 - 12.05.2023 00:00
Відповідь надана

Контейнери для твердих побутових відходів (змішані відходи)

Номер: a0e17b88348f4d6782173b4c52387bbb
Дата опублікування: 24.04.2023 22:05
Опис: Шановний Замовнику, уважно перегляньте будь-ласка останні зміни до тендерної документації в частині габаритних розмірів. Чи вірно Вами було зазначено, що Контейнери для твердих побутових відходів (змішані відходи) повинні мати Габарити: 1370*^330*1075мм+7%?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Коректні габарити: 1370*1330*1075мм+7%. Просимо вибачення, виникла механічна (технічна) описка.
Дата відповіді: 25.04.2023 08:17
Відповідь надана

Щодо розділення великої кришки

Номер: 42fbd2bb0bf1466aaf8f90661c4e7922
Дата опублікування: 19.04.2023 12:33
Опис: Нами, як потенційними Учасниками, було проаналізовано тендерну документацію та встановлено наявність дискримінаційних технічних вимог до предмету закупівлі. Так як, в сукупності усім технічним вимогам відповідає товар лише одного виробника – SULO. Такі дії Замовника є порушенням чинного законодавства України та принципів здійснення закупівель. Тому просимо внести зміни до тендерної документації в частині: «кришка: плоска/ плоска з ручками та лючком по типу розділення великої кришки 2/3 та 1/3», а саме видалити «по типу розділення великої кришки 2/3 та 1/3».
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Пунктом 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 3 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Частиною 3 ст. 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Крім того, відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Тендерна документація складена таким чином, щоб у потенційних учасників було чітке розуміння потреб Замовника, та при цьому передбачена можливість учасників подати пропозиції на еквівалент. Замовником не встановлені конкретні габаритні розміри розділення кришки контейнерів, а зазначений допустимий діапазон, який враховує вимоги по зручності а також особливості експлуатації. Нами, було проаналізовано пропозиції на ригку України та в тендерній документації не встановлено наявність дискримінаційних технічних вимог до предмету закупівлі. Так як, в сукупності усім технічним вимогам відповідає товар не лише одного виробника – SULO, модель контейнера CITYBAC 1100 L Lid in Lid https://sulo.de/en/citybac-1100l-flat-lid-hf/ , а також виробника Ese, модель контейнера 1100 L SPLIT LID https://www.ese.com/ru/ese-world/produkcija/mobilnye-konteinery-dlja-sbora-otkhodov/4-kolesnyi-splitlidr/ , та можливо і інші виробники, які нам не надали пропозицію. Кришка такого типу контейнеру значно зручніша мешканцям, та є особливо зручною для дітей, людей похилого віку або людей з інвалідністю. Можна цілком відкривати без труднощів, а навіть це можна зробити однією рукою. Отже дії Замовника не є порушенням чинного законодавства України та принципів здійснення закупівель. Тому просимо надати пропозиції щодо предмету закупівлі з урахування вимог документації. До предмета закупівлі, вимоги Замовником, було встановлено з урахуванням попереднього досвіду використання контейнерів, тому зміни до тендерної документації в частині: «кришка: плоска з ручками та лючком по типу розділення великої кришки 2/3 та 1/3», а саме видалити «по типу розділення великої кришки 2/3 та 1/3», є не правомірним. Отже, Замовником розроблено та опубліковано тендерну документації згідно чинного законодавства та із врахування власних потреб, попереднього досвіду експлуатації контейнерів. В тендерній документації відсутні дискримінаційній вимоги до предмета закупівлі.
Дата відповіді: 22.04.2023 18:10
Відповідь надана

Щодо пружини по середині

Номер: 7b4d7a1b76c643989d4b58af9bf4bb19
Дата опублікування: 19.04.2023 12:32
Опис: Нами, як потенційними Учасниками, було проаналізовано тендерну документацію та встановлено наявність дискримінаційних технічних вимог до предмету закупівлі. Так як, в сукупності усім технічним вимогам відповідає товар лише одного виробника – SULO. Такі дії Замовника є порушенням чинного законодавства України та принципів здійснення закупівель. Тому просимо внести зміни до тендерної документації в частині: «кришка: плоска/ плоска з ручками та з лючком на пружинах по середині», а саме видалити «на пружинах по середині».
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону). При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим під час здійснення закупівель замовник може використовувати: нормативно-правові акти, стандарти тощо, що не суперечить нормам Закону. Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Згідно чинного законодавства України Замовником самостійно було розроблено тендерну документації під свої потреби – з метою уніфікації контейнерів, що перебувають в нашому розпорядженні та зважаючи на технічні можливості техніки, що обслуговує контейнери для збору ТПВ. Нами було проаналізовано тендерну документацію та встановлено, що дискримінаційних технічних вимог до предмету закупівлі процедура не має. Оскільки в сукупності усім технічним вимогам відповідає товар не лише одного виробника – SULO, а також виробника Ese, та можливо і інших виробників. Кришка з лючком на пружинах по середині забезпечує автоматичне закривання і унеможливлює попадання дощової води в контейнер, що вимагається санітарними нормами України. Отже такі дії Замовника не є порушенням чинного законодавства України та принципів здійснення закупівель. Тому просимо надати пропозиції щодо предмету закупівлі з урахування вимог документації. До предмета закупівлі, вимоги Замовником, було встановлено з урахуванням попереднього досвіду використання контейнерів, зміни до тендерної документації в частині: «кришка: плоска/ плоска з ручками та з лючком на пружинах по середині», а саме видалити «на пружинах по середині», є не правомірним. Тендерна документація складена таким чином, щоб у потенційних учасників було чітке розуміння потреб Замовника, та при цьому передбачена можливість учасників подати пропозиції на еквівалент. Замовником не встановлені конкретні габаритні розміри лючків, а зазначені допустимі конструктивні особливості, а також особливості експлуатації. Отже, Замовником розроблено та опубліковано тендерну документації згідно чинного законодавства та із врахування власних потреб, попереднього досвіду експлуатації контейнерів. В тендерній документації відсутні дискримінаційній вимоги до предмета закупівлі.
Дата відповіді: 22.04.2023 18:08
Відповідь надана

Щодо замка

Номер: 643df7f00bfd44af8e18ba22f15109ee
Дата опублікування: 19.04.2023 12:31
Опис: Доброго дня! В Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що «Кришка плоска з лючком, для зручності використання в селективному розділі ТПВ з можливістю закривання на замок основної кришки». Просимо уточнити, чи замок повинен бути в конструкції контейнера? Чи лише сама конструкція контейнера повинна забезпечувати можливість закривання на замок основної кришки?
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 31 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону. Разом з тим тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина третя статті 22 Закону). При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим під час здійснення закупівель замовник може використовувати: нормативно-правові акти, стандарти тощо, що не суперечить нормам Закону. Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Згідно чинного законодавства України Замовником самостійно було розроблено тендерну документації під свої потреби – з метою уніфікації контейнерів, що перебувають в нашому розпорядженні та зважаючи на технічні можливості техніки, що обслуговує контейнери для збору ТПВ. Тендерна документація складена таким чином, щоб у потенційних учасників було чітке розуміння потреб Замовника, та при цьому передбачена можливість учасників подати пропозиції на еквівалент. Замовником не встановлені конкретні місця під замок на кришці контейнерів, а зазначено що лише сама конструкція контейнера повинна забезпечувати можливість закривання на замок основної кришки.
Дата відповіді: 22.04.2023 18:06