• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)

Звільнення від ПДВ послуг щодо забезпечення харчування у закладах охорони здоров’я, відповідно до підпункту «г» 197.1.7 пункту 197.1 статті 197 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року № 2755-VI.

Завершена

4 687 498.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 437.49 UAH
Період уточнення: 18.04.2023 15:53 - 28.04.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо дезінфекції/санітарної обробки автотранспорту

Номер: b7722b8f32924136b6f216fa919b6a2d
Дата опублікування: 21.04.2023 15:27
Опис: Відповідно до п. 1 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до тендерної документації ви вимагаєте: «копія договору (договорів) на дезінфекцію автотранспортних засобів (не менше двох авто) для транспортування готових страв, та копію документу (або документів), який (які) підтверджує (підтверджують) періодичне проходження санітарної обробки автотранспортних засобів (не менше двох авто) з визначенням дат проходження обробки (із зазначенням марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів)». Просимо вас викласти дану вимогу в наступній редакції «копія договору (договорів) на дезінфекцію автотранспортних засобів (не менше двох авто) для транспортування готових страв, та копію документу (або документів), який (які) підтверджує (підтверджують) періодичне проходження дезінфекції автотранспортних засобів (не менше двох авто) з визначенням дат проходження дезінфекції (із зазначенням марки та реєстраційного номеру автотранспортних засобів)», зважаючи на таке. Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі (СанПиН 5781-91) були визначені вимоги до транспортування продуктів харчування, в тому числі до проведення санітарної обробки. Однак, Кабінет Міністрів України 20 січня 2016 року видав Розпорядження "Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства", № 94-р, відповідно до якого втрачали чинність акти санітарного законодавства, видані центральними органами виконавчої влади СРСР та Української РСР. Таким чином, САНІТАРНІ ПРАВИЛА ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ ПРОДОВОЛЬЧОЇ ТОРГІВЛІ (САНПИН 5781-91) не діють з 2017 року. Основним законодавчим актом, що регулює відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів, є Закон України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". Відповідно до статті 20 Закону оператори ринку відповідають за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів у межах діяльності, яку вони здійснюють, та зобов’язані забезпечувати дотримання вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу, розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. Зокрема, відповідно до статті 44 вказаного Закону встановлено гігієнічні вимоги до транспортних засобів: транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. Відповідно до статті 41 вказаного Закону встановлено Гігієнічні вимоги до потужностей, а саме про те, що потужності, на яких здійснюється виробництво та/або обіг харчових продуктів, повинні відповідати таким вимогам: бути спланованими, сконструйованими та розміщеними для належного утримання, чищення та/або дезінфекції, запобігання або мінімізації будь-якого забруднення, а також здійснення заходів, необхідних для забезпечення гігієнічних вимог, у тому числі заходів з боротьби із шкідниками, запобігання накопиченню бруду, контакту з токсичними речовинами та матеріалами, забрудненню харчових продуктів, підтримання необхідних температурних режимів. Відповідно до Статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. На підставі вищевикладеного зазначаємо про відсутність у законодавстві визначення поняття «санітарна обробка», натомість наголошуємо про наявність поняття «дезінфекція».
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що в підпункт 1.1. пункта 1 Додатка 1 будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 24.04.2023 16:07
Відповідь надана

очікувана вартість закупівлі

Номер: 95c029613d2a42d2a9d36c38ed148c75
Дата опублікування: 21.04.2023 13:25
Опис: закупівля яка проводилася в минулому році: UA-2022-12-07-016916-a з очікуваною вартістю 7 670 400.00 UAH на 81 600 посл. ТОБТО 94 ГРН ЗА ПОСЛУГУ,а договір укладено на 3 900 000.00. ТОБТО 47,79 грн за послугу.економія 49.16%. оголошуєте нову з очікуваною 4 687 498,00 грн на 49 867 посл. тобто знову 94 грн!!! Питання для наступної перевірки ДАСУ, яку організуємо: чиї комерційні пропозиції аналізувалися для визначення очікуваної вартості закупівлі??? ТОВ Хілінг Фуд, який зараз надав 94 грн, а договір виконував по 48 грн?
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до ч. 1 ст. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Наголошуємо, що дана закупівля та її очікувана вартість визначена відповідно до положень чинного законодавства, зокрема керуючись Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275.
Дата відповіді: 24.04.2023 16:18
Відповідь надана

Питання наступне: Для чого прописуєте вимоги під ТОВ ХІЛІНГ ФУД???

Номер: 9ea0568a836b425490400e09127d3f56
Дата опублікування: 21.04.2023 13:18
Опис: Замовнику, для чого прописуєте вимогу: прийняти участь у цій процедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають повністю виконані аналогічні договори не менше 2 (двох) і строк виконання кожного договору має бути не менше 1 (одного) року (12 місяців). На ринку кейтерингових послуг очевидно "для кого така вимога" (не будемо багатослвівними, продивіться через систему Кларіті проджект закупівлі, де брав участь ТОВ Хілінг Фуд і по яким укладено договори, для Вас підкажемо: при такій вимозі заходить тільки він один). В минулих закупівлях для вас ця вимога не була важлива!!! І як результати- були економії коштів!!! Цікаво, що змінилося?)) З даною вимогою, для наступного повідомлення правоохороннх органів, станом на 21 квітня 2023 року "передбачаємо": в закупівлю зайде єдиний учасник ТОВ ХІЛІНГ ФУД (допускаємо, що після нашого питання ідеальність корупційної змови буде вдосконалена: може бути "технічний", який не відповідатиме вимогам або його відхилять з ініціативи самого ж учасника (невиправлення невідповідностей тощо). Розраховуємо на Вашу адекватність та видалення цих вимог, бо інакше є ризики долучитися до спілки вже відомих замовників))
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що вимоги в даному тендері не прописані під конкретного учасника. Зазначаємо та наголошуємо, що вимога про аналогічні договори не менше 2 (двох) і строк виконання кожного договору має бути не менше 1 (одного) року (12 місяців), є цілком обґрунтованою та не дискримінаційною, зважаючи на наступне. Дана вимога тендерної документації встановлена зважаючи на специфіку даної закупівлі та її предмет, а саме – кейтерингові послуги для закладу охорони здоров’я – Комунального некомерційного підприємства "Київський міський центр радіаційного захисту населення міста Києва від наслідків Чорнобильської катастрофи" виконавчого органу київської міської Ради (Київської міської державної адміністрації). Замовником даних торгів закупівлі здійснюються за принципами, викладеними у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація розроблена з урахуванням положень Закону та Особливостей та враховуючи предмет даної закупівлі. Відповідно до ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Оскільки, предметом даних відкритих торгів з особливостями закупівлі є кейтерингові послуги для хворих, замовник повинен бути у впевнений у компетентності та спроможності учасника-переможця надавати послуги, в тому числі протягом тривалого часового проміжку. Зазвичай договори про закупівлю укладаються саме на 1 (один) рік, тому вимога щодо строку виконання аналогічних договорів не є дискримінаційною. Відтак, не вбачаємо підстав для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 24.04.2023 16:18