• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації

Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Торги відмінено

1 728 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 640.00 UAH
Період уточнення: 18.04.2023 12:56 - 20.05.2023 00:00
Відповідь надана

підтвердження компетенції органів з сертифікації законодавством України не передбачено

Номер: bec7478dfb584fef871495f01a7e033a
Дата опублікування: 21.04.2023 11:46
Опис: "Національне агентство з акредитації України є національним та єдиним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Іншого способу підтвердження компетенції органів з сертифікації законодавством України не передбачено." Це хибне твердження. Є ще міжнародні органи акредитації, і вони так само можуть підвердити компетентність органу сертифікації. Законом України "Про публічні закупівлі" та іншими законодавчими актами не передбачено, що орган сертифікації повинен пройти акредитацію саме в НААУ.
Відповідь: Згідно п. 5 ст. 23 Закону Україні «Про публічні закупівлі» маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Поняття акредитації органів оцінки відповідності (органів сертифікації) визначено у ст. 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Акредитація органів з оцінки відповідності – це засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Оцінка - процес оцінювання компетентності органу з оцінки відповідності у визначеній сфері акредитації, що здійснюється національним органом України з акредитації на основі визначених стандартів та/або інших нормативних документів. Наказом № 5 від 04.01.2002 Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України було утворено державну неприбуткову організацію — Національний орган з акредитації України. Наказом Мінекономіки від 13.07.2020 № 1318 затверджено Положення про Національне агентство з акредитації України (НААУ), яким визначено, що НААУ є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Тобто, на сьогодні, єдиним національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності (органів з сертифікації).
Дата відповіді: 24.04.2023 15:47
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 53285663a83048e9bc202be189b15748
Дата опублікування: 20.04.2023 16:40
Опис: В додатку 2 пункт 3 таблиці міститься наступна вимога: «…Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом закупівлі якого є предмет закупівлі даних торгів (послуги з обслуговування протипожежної сигналізації)». Вимагати аналогічній договір назва предмету договору якого є тільки «Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації» є дискримінація та порушення прав Учасників. В ліцензійних умовах зазначено: «Технічне обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей». Також слід зазначити, що в частині 2 статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", чітко встановлено "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)" Просимо виправити дискримінаційну вимогу.
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни
Дата відповіді: 24.04.2023 15:47
Відповідь надана

Сертифікати ISO

Номер: 4d52a96df6bf4f31b37cd685f5f2bc32
Дата опублікування: 20.04.2023 16:01
Опис: Шановний Замовнику. В додатку №3 тендерної документації міститься вимога : «..- на відповідність ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» (ISO/IEC 27001:2013; Corl:2014, IDT)". Вимога надання даного сертифікату є дискримінаційною та такою що порушує законні права Учасників. Відповідно до розд. 3 ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015: «У цьому стандарті використовують терміни та визначення, які надано в ІSО/ІЕС 27000». Відповідно до термінів і визначень, що наведені в ІSО/ІЕС 27000: - Інформаційна безпека - Збереження конфіденційності, цілісності, і доступності інформації. - Інформаційна система - Прикладна система, сервіси, засоби інформаційних технологій або інші компоненти для оброблення інформації. - Система управління інформаційною безпекою (СУІБ) складається з політик, процедур, настанов та пов’язаних ресурсів і дій, якими колективно управляє організація, для захисту своїх інформаційних ресурсів. СУІБ — це системний підхід для розроблення, впровадження, функціювання, моніторингу, перегляду, підтримування та вдосконалення інформаційної безпеки в організації для досягнення бізнес-цілей». Метою нормативного стандарту ISO/IEC 27001 є надання нормативних вимог для розроблення та функціювання СУІБ, зокрема сукупності заходів безпеки для контролю та послаблення ризиків, пов’язаних з інформаційними ресурсами, які організація намагається захистити за допомогою функціювання своєї СУІБ. Оскільки система протипожежної сигналізації не є інформаційною системою у розумінні Стандарту ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2015, відповідно Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації, що є предметом закупівлі, не відносяться до Систем управління інформаційною безпекою. Також слід зазначити, що статтею 23 Закону України «Про стандартизацію» визначено, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Чинним законодавством України не передбачено обов’язкових вимог щодо отримання та застосування суб’єктами господарювання сертифікату ДСТУ ISO/ІЕС 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» при наданні послуг з обслуговування протипожежної сигналізації. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з Тендерної документації.
Відповідь: Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачено цілодобове спостереження за пожежною автоматикою об’єктів замовника; обробку, архівування, збереження всіх тривожних сповіщень, які надійшли на пульт пожежного спостерігання з об’єктів Замовника. Відповідно до Правил пожежного спостерігання (далі-Правила), затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.03.2015 № 349 центри приймання тривожних сповіщень по-перше забезпечують реєстрацію об’єктів спостерігання в електронній базі даних об’єктів спостерігання (програмно-апаратний продукт, за допомогою якого здійснюються реєстрація, обробка і зберігання інформації про об’єкти спостерігання та спрацювання систем протипожежного захисту) та передачу сигналів пожежної тривоги до ДСНС, по-друге, ведуть документацію, в тому числі електронні журнали, які за вимогами п.4 розділу 3 Правил повинні бути захищені від несанкціонованого внесення до них будь-яких змін. ISO/IEC 27001 встановлює вимоги до системи управління інформаційною безпекою будь-якої компанії, що захищає дані від спроби несанкціонованого доступу. Вимоги включають підтримку систем управління інформаційною безпекою, оцінку потенційних ризиків і виявлення вразливих зон, контроль і зберігання інформації, контроль доступу до систем. Компанія, яка впроваджує у себе дані стандарти надає гарантії безпеки даних для замовників та значно зменшує можливість несанкціонованих доступів до інформаційної бази компанії і втручань в роботу засобів програмного забезпечення, призначених для забезпечення віддаленого цілодобового нагляду за станом систем протипожежного захисту об’єктів
Дата відповіді: 24.04.2023 15:50
Відповідь надана

Сертифікати ISO

Номер: 26798caa38984e97bfb58498e4ed5102
Дата опублікування: 20.04.2023 15:56
Опис: Шановний Замовнику. В додатку №3 тендерної документації міститься вимога : «..- на відповідність ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» (ISO/IEC 27001:2013; Corl:2014, IDT). Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації, який акредитований Національним агентством з акредитації України на проведення робіт з сертифікації систем управління якості на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) (надати відповідний Атестат про акредитацію та сферу акредитації). Сертифікат на відповідність ДСТУ ISO 23932:2018 "Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи" (ISO 23932:2009, IDT). Сертифікат має бути виданий органом з сертифікації, який акредитований Національним агентством з акредитації України на проведення робіт з сертифікації систем управління якості на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) (надати відповідний Атестат про акредитацію та сферу акредитації).» Просимо видалити дискримінаційну вимогу з Тендерної документації, оскільки не зрозуміло, на підставі якого нормативно-правового акту вимагаються вищезазначені сертифікати. Сертифікація не є обов'язковою. У зв'язку з чим у учасників не має обов'язку отримувати дані сертифікати. Ліцензії на даний вид робіт цілком достатньо. Також слід зазначити, що статтею 23 Закону України «Про стандартизацію» визначено, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Чинним законодавством України не передбачено обов’язкових вимог щодо отримання та застосування суб’єктами господарювання сертифікатів.
Відповідь: Застосування вимог до характеристик послуг чи робіт у технічних специфікаціях документації конкурентних торгів передбачено статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Хоча сертифікація не є обов’язковою в України, згідно Закону, у разі встановлення характеристик до предмету закупівлі, замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тож надання сертифікатів, що підтверджують характеристики предмету закупівлі, не є дискримінацією та учасники не обмежені в отримані будь-якого сертифікату. Крім того, ІSO-сертифікат – це документ, що підтверджує відповідність послуг або пропонованих товарів державним або міжнародним стандартам якості. Наявність такого сертифіката є гарантією якості.
Дата відповіді: 24.04.2023 15:35
Відповідь надана

сертифікати ISO

Номер: 2f2c184496184bc1ba2ee48ebcb8b6eb
Дата опублікування: 20.04.2023 14:29
Опис: Тоді дозвольте запитати- які характеристики якості предмету закупівлі підтверджує сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги», який взагалі розповсюджується лише на банківську сферу? При чому інформаційні технології до предмету закупівлі? Від того, що у вас є свій учасник, у якого в свою чергу є необхідні сертифікати, ДСТУ ISO/IEC 27001 не стало мати якесь відношення до протипожежної сигналізації. Це по-перше. А по друге, якщо вас дійсно хвилює компетентність орагну сертифікації, так і вимагайте, щоб він був акредитований саме відповідно до того стандарту, сертифікат який видає. Інакше виникає невідповідність - орган, що видає сертифікат ДСТУ ISO/IEC 27001:2015, при цьому акредитований як орган з оцінки відповідності по ISO 9001:2015.
Відповідь: Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачено цілодобове спостереження за пожежною автоматикою об’єктів замовника; обробку, архівування, збереження всіх тривожних сповіщень, які надійшли на пульт пожежного спостерігання з об’єктів Замовника. Відповідно до Правил пожежного спостерігання (далі-Правила), затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.03.2015 № 349 центри приймання тривожних сповіщень по-перше забезпечують реєстрацію об’єктів спостерігання в електронній базі даних об’єктів спостерігання (програмно-апаратний продукт, за допомогою якого здійснюються реєстрація, обробка і зберігання інформації про об’єкти спостерігання та спрацювання систем протипожежного захисту) та передачу сигналів пожежної тривоги до ДСНС, по-друге, ведуть документацію, в тому числі електронні журнали, які за вимогами п.4 розділу 3 Правил повинні бути захищені від несанкціонованого внесення до них будь-яких змін. ISO/IEC 27001 встановлює вимоги до системи управління інформаційною безпекою не тільки банків, але і будь-якої компанії, що захищає дані від спроби несанкціонованого доступу, незалежно від її розміру та галузі. Вимоги включають підтримку систем управління інформаційною безпекою, оцінку потенційних ризиків і виявлення вразливих зон, контроль і зберігання інформації, контроль доступу до систем. Компанія, яка впроваджує у себе дані стандарти надає гарантії безпеки даних для замовників та значно зменшує можливість несанкціонованих доступів до інформаційної бази компанії і втручань в роботу засобів програмного забезпечення, призначених для забезпечення віддаленого цілодобового нагляду за станом систем протипожежного захисту об’єктів . Щодо акредитації органу сертифікації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 24.04.2023 15:35
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: d95cdc32a2c64a4cae2e653c4228eb8b
Дата опублікування: 19.04.2023 14:37
Опис: вимога:Під час перевірки КЕП учасника повинні відображатися прізвище ім’я та по батькові, для юридичної особи назва посади, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи, для юридичної особи назва та ЄДРПОУ, для фізичної особи-підприємця – ідентифікаційний код / код платника податків. Відповідно до ст.23 ЗУ "Про електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 13.02.2020 року, Кваліфіковані сертифікати відкритих ключів не пивинні відображати посаду уповноваженої особи. Видаліть дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Тендерна документація на проведення закупівлі «Послуги з обслуговування протипожежної сигналізації (ДК 021:2015 75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб)», розроблена відповідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Відповідно до п.28 Особливостей - Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, зокрема інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Замовник у тендерній документації установлює спосіб підтвердження відповідності учасників вимогам згідно із законодавством. Згідно частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до частини 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на вебпорталі у вигляді документа, доступного для друку. Відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги” удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Крім того, щоб отримати кваліфікований електронний підпис юридичній особі та фізичній особі-підприємцю не є складною або довготривалою процедурою, і даний підпис може отримати будь-хто. На підставі вищезазначеного, вимогу щодо кваліфікованого підпису Учасника вважаємо не дискримінаційною.
Дата відповіді: 20.04.2023 12:22
Відповідь надана

сертифікати ISO

Номер: 77b51c3ccbc142e6b103ff41f7fea715
Дата опублікування: 19.04.2023 09:13
Опис: Вимога щодо видачі сертифікатів ISO органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України є дикримінаційною, що підтверджується численими рішеннями АМКУ. Наприклад, в закупівлі UA-2021-11-01-002257-b. Сертифікат ISO може видати будь-який орган з сертифікації, і від цього він не буде відмінним від сертифікату, виданого акредитованим органом. Більше того, все частіше АМКУ приймає рішення взагалі про відсутність необхідності в сертифікатах ISO при наданні аналогічних закупівель, оскільки послуги з обслуговування пожежної сигналізації регламентуються постановою 852, і в ні про які сертифікати мова не йде. І ми вже маємо декілька рішень АМКУ з даного питання на нашу користь. Отже вибирайте - або приберіть вимогу щодо надання сертифікатів, виданих саме в акредитованому НААУ органі сертифікації, або ми через АМКУ виключимо вимогу про надання будь-яких сертифікатів ISO взагалі.
Відповідь: Застосування вимог до характеристик послуг чи робіт у технічних специфікаціях документації конкурентних торгів передбачено статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно Закону, у разі встановлення характеристик до предмету закупівлі, замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Тобто надання сертифікату, що виданий акредитованим органом з оцінки відповідності (органом сертифікації), передбачено положеннями Закону України «Про публічні закупівлі». Національне агентство з акредитації України є національним  та єдиним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Іншого способу підтвердження компетенції органів з сертифікації законодавством України не передбачено.
Дата відповіді: 20.04.2023 12:20