• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

23П-108_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Облаштування Яблунівського НГКР. Технічне переоснащення трансформаторної підстанції ПС 110/10/6 Сенча)

Завершена

96 457 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 964 570.00 UAH
Період уточнення: 18.04.2023 09:20 - 25.05.2023 00:00
Відповідь надана

Стосовно тендерної документації

Номер: 642e7d3f955d440a87caf752007feb1f
Дата опублікування: 24.05.2023 10:35
Опис: Замовник надав відповідь на запитання Учасника: "Шановний учасник, дозвільні документи, які може надати субпідрядник/співвиконавець, для підтвердження кваліфікаційних вимог, визначенні умовами тендерної документації. Внесення змін в тендерну документацію не планується". На аналогічний запит іншого Учасника стосовно сертифікату ISO Замовник дозволив Учаснику надавати в його пропозиції дозвільний документ субпідрядника. В іншому такому ж випадку Замовник відмовив. Основний принцип проведення закупівель це одинакові умови для всіх учасників. Також Ваша відповідь суперечить законодавству України. Крім того Ваша відповідь не дозволяє приймати участь в торгах іноземним компаніям, а принцип недискримінації Учасників закупівлі це один з головних принципів проведення торгів. Зважаючи на вищевказані аргументи прошу переглянути Ваше рішення.
Відповідь: Кваліфікаційними критеріями та/чи іншими вимогами не передбачається надання субпідрядниками/співвиконавцями наступних документів: - Дозвільного документу СС2; - Дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або Декларації відповідності матеріально-технічної бази. Тендерна документація не суперечить чинними законодавчим актам України.
Дата відповіді: 25.05.2023 10:34
Відповідь надана

Стосовно банківської гарантії виконання договору

Номер: bfa8e4439b2f4d00adb84b2671b02b31
Дата опублікування: 22.05.2023 11:41
Опис: В зв'язку з військовим станом в Україні банки бачать для себе додаткові ризики і надають банківські гарантії тільки на умовах 100% покриття. Отже Учаснику для оформлення банківської гарантії потрібно буде залучити кредит. Зважаючи на суму кредиту на проценти по кредиту на даний момент затрати на залучення кредитних коштів будуть складати міліони гривень. Компенсація цих коштів Учаснику не передбачена тендерною документацією. Прошу погодити як альтернативу банківській гарантії виконання договору надання учасником гарантійного листа що він згоден підписати договір з умовою, що Замовник буде утримувати 10% від кожного акту виконаних робіт і виплатить ці кошти Підряднику тільки в випадку успішного виконання всього комплексу робіт.
Відповідь: Шановний учасник, Вашу пропозицію не маємо можливості задовільнити, умови оформлення та надання банківської гарантії визначенні тендерною документацією
Дата відповіді: 22.05.2023 11:57
Відповідь надана

Стосовно дозвільних документів

Номер: d4c20463ae0f4299953ca328cd954051
Дата опублікування: 22.05.2023 11:29
Опис: Наша компанія є іноземним учасником тендеру. У нас немає ліцензії та дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки яких вимагає тендерна документація, оскільки іноземна компанія не може мати такі документи без відкриття філії в Україні. Проте для виконання робіт які вимагають наявності ліцензії або дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки ми плануємо залучати субпідрядників. Просимо підтвердити що надавши в складі тендерної пропозиції ліцензії і дозволи субпідрядників ми виконаємо вимоги тендерної документації. З відповіді Замовника стосовно сертифікату ISO для лабораторії ми бачимо це відповідає законодавству України.
Відповідь: Шановний учасник, дозвільні документи, які може надати субпідрядник/співвиконавець, для підтвердження кваліфікаційних вимог, визначенні умовами тендерної документації. Внесення змін в тендерну документацію не планується
Дата відповіді: 22.05.2023 17:12
Відповідь надана

Стосовно обсягів робіт

Номер: 60822c4f80bc48de8d43d9fffff96f3a
Дата опублікування: 18.05.2023 22:31
Опис: Після аналізу тендерної документації виявлено наступні невідповідності між різними частинами тендерної документації, а саме: 1. В нульовому кошторисі присутні позиції яких немає в додатку 3.2 та 3.3 а саме: Iзолятор лiнiйний пiдвiсний ПС70-Д (ІІІ ПК) Iзолятор опорно-стрижневий ИОС-110- 600У1 (ІІІ ПК) Microsoft Ofice 2007 Professional (RUS Microsoft Windows XP Professional Ізолятор лінійний підвісний ПС70-Д Ізолятор опорний-стрижневий ОНСУ-10-300 Ізолятор опорно-стрижневий ИОС-110-600У1 Вогнегаситель вуглекислотний ВВК-3 Джерело безперебійного живлення,Mustek Power Must Щит розподільчий Ящик затискачів ЯЗН (ІІІ пусковий комплекс Відповідно питання хто повинен поставляти ці позиції В додатку 3.2 присутні позиції (1,53) яких немає в нульовому кошторисі, відповідно питання для чого Замовник передає ці позиції Підряднику В додатку 3.3 присутні позиції (45,47,73,74,85,87,88,95,96,97) яких немає в нульовому кошторисі, відповідно питання для чого Підряднику купляти ці позиції. Прошу виправити невідповідності в тендерній документації та продовжити термін подачі тендерних пропозицій
Відповідь: Все обладнання, яке повинен придбати Підрядник міститься в Додатку 3.3. Крім того, як було вже зауважено, Додаток 3.3 містить розширену інформацію щодо параметрів устаткування. Устаткування в Додатку 3.3. відповідає устаткуванню «Підсумкова відомість поставки ресурсів Підрядника» в нульових кошторисах. Відповідність позицій в додатку3.3 до позицій «Підсумкова відомість поставки ресурсів Підрядника» наведено нижче: Додаток 3.3 Відомість… П.45 – п.183 П.47 - п.128 П.73 - п.97 П.74 - п. 96 П.85 - п.125 П.87 - п. 90 П.88 - п. 98 П.95 - п.99 П.96 - п.95 П.97 - п.100
Дата відповіді: 19.05.2023 14:00
Відповідь надана

Можливість зулечення Свідоцтва та/або Сертифікату про відповідність системи вимірювань ДСТУ ISO 10012:2005 підрядника

Номер: 59362d1acfe34b8ea26f0b663760a388
Дата опублікування: 18.05.2023 12:29
Опис: Доброго дня. Наша компанія має всі дозвла та ліцензії згідно тендерної документації що зазначені у вимогах до Учасника, крім Свідоцтва та/або Сертифікату про відповідність системи вимірювань ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюваннями. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Компанія яку ми заявляємо як субпідрядника має даний документ. Просимо внести зміни в ТД для можливсоті заявлення даного докменту сібпідряника.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідні зміни буде внесено до ТД найближчим часом.
Дата відповіді: 19.05.2023 14:35
Відповідь надана

Щодо підготовки пропозиції учасника

Номер: 8f6645a08d8a471b9295109fd3c1289f
Дата опублікування: 10.05.2023 12:07
Опис: Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо надати можливість відвідати вказаний об’єкт для ознайомлення із технічним станом конструктивних елементів та продовжити термін надання пропозиції ще на 10 календарних днів.
Відповідь: Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі. Зміни стосовно продовження строку прийому пропозицій будуть оприлюднені найближчим часом. Для ознайомлення Учасника з місцем виконання робіт необхідно направити лист директору ГПУ «Полтавагазвидобування» на електронну адресу office@ugv.com.ua з проханням допуску на вказаний об`єкт та зазначити перелік представників з вказанням їх посад та паспортних даних (№ та серія паспорту)
Дата відповіді: 12.05.2023 08:12
Відповідь надана

Щодо продовження строків для подання тендерних пропозицій

Номер: 7b4be4e41c0841bd9515d4d47b39af3c
Дата опублікування: 10.05.2023 10:46
Опис: Доброго дня. Шановний Замовнику, просимо продовжити строк для подання тендерних пропозицій у зв'язку із великим обсягом документів, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиці.
Відповідь: Дякуємо за проявлений інтерес до закупівлі. Зміни стосовно продовження строку прийому пропозицій будуть оприлюднені найближчим часом
Дата відповіді: 12.05.2023 08:10
Відповідь надана

Стосовно обєму постачання

Номер: 34d1a02c637947d58e1714617388f617
Дата опублікування: 07.05.2023 12:21
Опис: Замовник надав відповідь: "Існуючі канали зв’язку, апаратура телемеханіки ПС «Лохвиця» та ДП телемеханіки Лохвицької філії АТ «Полтаваобленерго» не входять в об’єм технічного переоснащення, ці канали та апаратура на аркуші 5 зображені інформативно. В Пояснювальній записці УГВ 1707/19-ПЗ.ЗП на арк.28 вказано: Організація апаратури телемеханіки у шафі ТМ-RTU та каналів зв’язку для передавання ТМ інформації з ПС «Лохвиця» до ДП Лохвицької філії ПАТ "Полтаваобленерго" залишаються існуючими та в рамках технічного переоснащення ПС «Лохвиця» за цим титулом не зачипаються. Довідково, за інформацією працівників АТ «Полтаваобленерго» - система ТМ SCADA." Замовник неуважно читав питання. Учаснику потрібна інформація не для заміни цих каналів, а для розуміння об'єму налагоджувальних робіт по передачі сигналів по цих існуючих каналах. Тому прошу детально надати відповідь на запитання.
Відповідь: Замовник підтверджує свою попередню відповідь стосовно того, що існуючі канали зв’язку між апаратурою телемеханіки ПС «Лохвиця» та ДП телемеханіки Лохвицької філії АТ «Полтаваобленерго» не входять в об’єм даної закупівлі, Замовник не є власником даної апаратури та не має детальної інформації по передачі сигналів по цим існуючим каналам. Дане питання не є зверненням до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації і не стосується умов закупівлі.
Дата відповіді: 10.05.2023 09:07
Відповідь надана

Стосовно об'єму постачання

Номер: ba79249d219547779796a47917e4d38b
Дата опублікування: 07.05.2023 12:16
Опис: Замовник надав відповідь: "Кількість обладнання в додатку 3.3 та нульовому кошторисі однакова". Дивує кричуща некомпетентність працівника який вперто надає уже на п'яте питання недостовірну інформацію. В нульовому кошторисі наведено обладнання з додатку 3.3 , з додатку 3.2 та інше обладнання яке не входить ні в додаток 3.3 ні в додаток 3.2. Прошу підтвердити що Підрядник в любому випадку має поставити тільки обладнання згідно додатку 3.3 а нульовий кошторис є інформативний. При іншому варіанті відповіді прошу виправити нульові кошториси та скоректувати додаток 3.2 розбивши його на черги. При цьому очевидно що потрібно продовжити термін подачі пропозицій. На даний момент до кінцевого терміну подачі пропозицій залишається 8 днів і немає ясності з об'ємом обладнання яке повинен закупити Підрядник
Відповідь: Визначальними для підготовки пропозиції є Додаток 3.1 до технічних вимог Обсяги робіт та Додаток 3.3 до технічних вимог Обладнання підрядника.
Дата відповіді: 10.05.2023 09:04
Відповідь надана

Стосовно обєму постачання

Номер: 1629e94456a0453cb0807689bf1ac1df
Дата опублікування: 04.05.2023 20:07
Опис: В томі 3.6 на аркуші 5 позначено "ДП Телемеханіка" Лохвицька філія ПАТ "Полтаваобленерго". Прошу повідомити яке програмне забезпечення використовується "ДП Телемеханіка" Лохвицької філії ПАТ "Полтаваобленерго". Ця інформація потрібна для правильної оцінки об'ємів робіт по налагодженню системи телемеханіки. Можливо це система SCADA, якщо так то якого виробника.
Відповідь: Існуючі канали зв’язку, апаратура телемеханіки ПС «Лохвиця» та ДП телемеханіки Лохвицької філії АТ «Полтаваобленерго» не входять в об’єм технічного переоснащення, ці канали та апаратура на аркуші 5 зображені інформативно. В Пояснювальній записці УГВ 1707/19-ПЗ.ЗП на арк.28 вказано: Організація апаратури телемеханіки у шафі ТМ-RTU та каналів зв’язку для передавання ТМ інформації з ПС «Лохвиця» до ДП Лохвицької філії ПАТ "Полтаваобленерго" залишаються існуючими та в рамках технічного переоснащення ПС «Лохвиця» за цим титулом не зачипаються. Довідково, за інформацією працівників АТ «Полтаваобленерго» - система ТМ SCADA.
Дата відповіді: 05.05.2023 13:12