-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Поточний ремонт санвузлів хірургічного відділення КНП "Звягельська багатопрофільна лікарня" ЗМР по вул. Н.Оржевської,13 корпус № 7 в місті Звягель Звягельського району Житомирської області» за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Завершена
744 991.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 449.91 UAH
мін. крок: 1% або 7 449.91 UAH
Період уточнення:
17.04.2023 13:52 - 22.04.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо технічного завдання
Номер:
9e53c2db64b442ad8a97e8a91b874eed
Дата опублікування:
21.04.2023 19:48
Опис:
Зауваження
1. Згідно відомості обсягів робіт
п. 35 ЛК 02-01-01 «Установлення поручнiв для інвалідів» - 2 шт
п. 82 ЛК 02-01-02 «Установлення поручнiв для інвалідів» - 2 шт
п. 125 ЛК 02-01-03 «Установлення поручнiв для інвалідів» - 1 шт,
Всього по відомості ресурсів закладено : Комплект поручнів для інвалідів з кріпленнями (відкидні посилені на стійці до унітазу 2шт, приставний до умивальника 1шт) -5 шт, в кожному по 3 поручня.
Тому згідно розцінки КР15-33-4 «Установлення вішалок, підстаканників, поручнів для ванн тощо», яка застосовується для виконання «Установлення поручнiв для інвалідів» обсяг має бути не 5 комплектів, а 5х3=15 поручнів, а саме виглядати так:
п. 35 ЛК 02-01-01 «Установлення поручнiв для інвалідів» - 6 шт
п. 82 ЛК 02-01-02 «Установлення поручнiв для інвалідів» - 6 шт
п. 125 ЛК 02-01-03 «Установлення поручнiв для інвалідів» - 3 шт,
Просимо роз’яснення.
2. Згідно відомості обсягів робіт установлюються умивальники з змішувачами 5 шт., унітазів з бачками – 4 шт. Для їх підключення до холодної та гарячої води необхідно шланги для води : умивальників 5х2=10 шт, унітази 4 шт, разом 14 шт. Всього по відомості ресурсів закладено шланги для води 11 шт.
Чи це є вірно? Просимо роз’яснення.
3. Умовами тендерної документації передбачено, що договірна ціна тверда. Вказана Договірна ціна, складається Учасником на основі Відомості обсягів робіт, згідно вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, діючих станом на дату подання тендерної пропозиції.
При цьому, згідно п.5.31. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021, яка є обов’язковою під час розроблення учасниками договірної ціни, зазначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: 1) стадії проектування; 2) виду будівництва; 3) технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; 4) тривалості будівництва; 5) способів фінансування будівництва; 6) виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни —в розмірі до 1,5%; ***б) за динамічної договірної ціни —не враховується.*** Розмір цих коштів залежить від повноти інформації про об’єкт замовлення та способи виконання робіт, що зменшує небезпеку непередбачених ситуацій на будівельному майданчику при виконанні робіт.
Згідно п.5.33 Настанови, до складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Отже, відповідно до Настанови, учасники мають розрахувати ризики та інфляцію у договірній ціні. Просимо надати пояснення або внести зміни до документації щодо зазначення або незазначення ризиків та інфляції договірній ціні.
Відповідь:
Шановний Учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте Ваше питання щодо процедури закупівлі, та вирішено надати наступні роз’яснення:
Щодо 1-го питання повідомляємо наступне, що згідно технічного завдання назва роботи звучить як «Установлення комплекту поручнів для інвалідів», для розрахунку вартості якої прийнята розцінка КР15-33-4 «Установлення вішалок, підстаканників, поручнів для ванн тощо», в складі робіт даної розцінки містяться наступні роботи «Установлення приладдя і приєднання його до трубопроводів (1-3). Установлення туалетної гарнітури», тобто використовуючи дану розцінку для встановлення комплекту поручнів, а не кожного поручня окремо є правомірним та не призводить до збільшення вартості в матеріально-технічних і трудових ресурсах, визначеної за РЕКНр.
Щодо кількості водяних шлангів в 2-му питанні повідомляємо наступне, що кількість шлангів 11 штук є вірною тому, що 4 з них йде до унітазів,а 7 шт йде до 5-ти, де до 3-х умивальників не потрібні додаткові шланги.
Щодо зауваження № 3 повідомляємо наступне, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт та кошти на додаткові витрати, пов’язані з інфляційними процесами розраховуються в основному виходячи із термінів виконання будівництва та виду будівництва, а згідно процедури закупівлі це поточний ремонт і термін виконання робіт становить до 05 вересня 2023 року, тобто лише 4 місяці. Враховуючи вище вказане повідомляємо, що використання в договірній ціні коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт та коштів на додаткові витрати, пов’язані з інфляційними процесами є не правомірним та не передбачене в сумі зведеного кошторисного розрахунку.
Дата відповіді:
24.04.2023 13:13
Відповідь надана
Попереднє питання поставлено помилково
Номер:
edf661bfdbfe4afdaf262df5d1917a28
Дата опублікування:
19.04.2023 16:24
Опис:
Помилкове питання Учасник відкликає його
Відповідь:
Ваше питання було розглянуте.
Дата відповіді:
19.04.2023 16:50
Відповідь надана
експертна оцінка договірної ціни
Номер:
93398c0601d94578982a823460c4b225
Дата опублікування:
19.04.2023 16:23
Опис:
Згідно п. 2 Додатку 3 Замовник вимагає "експертна оцінка кошторисної частини (договірної ціни) датованої не раніше оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями" прохання надати роз'яснення стосовно даної вимоги? Ціни після проходження експертиза змінюються? де передбачено це договором? або передбачити проходження експертизи після підписання договору з переможцем. На період подачі учасник самостійно має пройти експертизу кошторисної частини не маючи договірних відносин з Замовником?
Дана вимога є не законною та не може бути виконаною та є дискримінацією.
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) у тендерній документації зазначаються відомості, що перелічені в частині другій цієї статті Закону. Зокрема, пункт 2 частини 2 статті 22 Закону вказує, що замовник у тендерній документації зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Утім, нехтуючи даними нормами уповноважена особа, умисно дискримінує учасників шляхом обмеження їх кола даною вимогою. Зазначена вимога звужує потенційне коло учасників, та наводить на думку про підбір вимог під одного учасника за змовою. Отже, з огляду на вищенаведене та дотримання принципів неупередженості та відсутності підстав в упередженості в ставленні до учасників та корупційної складової , наполегливо просимо прибрати з Додатку 3 дану вимогу або ввести відповідні зміни. Проходження експертизи на етапі подач пропозицій є не законною!!! Багато успішних, діючих, сучасних компаній мають більше перспектив чим вибрана заздалегідь.
Відповідь:
Ваше питання було розглянуте. Викладені у вашому запитанні вимоги, відсутні в тендерній документації до даної закупівлі.
Дата відповіді:
19.04.2023 16:50