-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виконання робіт з розробки проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С042119 Новоселівка – Інгулець – /Р-74/ у Криворізькому районі Дніпропетровської області»
Місцезнаходження Замовника: 49004, м. Дніпро, пр. Олександра Поля,2. Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Забезпечення тендерної пропозиції не передбачено.
Завершена
2 397 786.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 988.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 988.93 UAH
Період уточнення:
14.04.2023 14:52 - 22.04.2023 00:00
Відповідь надана
Кошторис
Номер:
3522403517ce49e18680c1d7c95dcd7f
Дата опублікування:
21.04.2023 16:43
Опис:
Шановний замовнику, яку ціль ви переслідуєте, вимагаючи надати кошторис учасником в складі пропозиції, а не переможцем процедури закупівлі?
Відповідь:
Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ визначено замовником у додатку 2 до тендерної документації. Надання кошториса переможцем не передбачено вимогами тендерної документації. Розрахунки вимагаються саме у складі тендерної пропозиції учасника для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількисним характеристикам предмета закупівлі.
Дата відповіді:
21.04.2023 21:49
Відповідь надана
Будстандарт
Номер:
a1d5a4acb16e4b908e71bb3592b50912
Дата опублікування:
21.04.2023 16:41
Опис:
Шановний замвнику на питання "Добрий день. Чи буде вважатися замовником доступ учасника до сервісу
БУДСТАНДАРТ Online еквівалентом до ІДС «БУДСТАНДАРТ"?" ви надали
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 20.04.2023, 15:16)
Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто замовником, в результаті чого будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Додатково повідомляємо що експертизу можуть проводити експертні організації незалежно від форми власності, як державні установи, так і недержавні організації та компанії, що відповідають критеріям, визначеним Мінрегіонбудом. Проте жодних змін щодо цього питання не було внесено.
Відповідь:
Замовник не може надати вичерпний перелік, однак еквівалент повинен містити нормативну та законодавчу базу, що застосовується при проектуванні та будівництві
Дата відповіді:
21.04.2023 21:42
Відповідь надана
"ІДС «БУДСТАНДАРТ» АБО ЕКВІВАЛЕНТ".
Номер:
ec89e444d9914668a1a3a2be13f8e1f8
Дата опублікування:
21.04.2023 16:12
Опис:
Які конкретні еквіваленти "ІДС «БУДСТАНДАРТ» ви будете приймати?
Відповідь:
Замовник не може надати вичерпний перелік, однак еквівалент повинен містити нормативну та законодавчу базу, що застосовується при проектуванні та будівництві
Дата відповіді:
21.04.2023 21:43
Відповідь надана
кваліфікація
Номер:
557da8592bd04e72b40ac29555b7472f
Дата опублікування:
20.04.2023 18:15
Опис:
Замовнику, видаліть вимогу щодо наяфвності ІДС «БУДСТАНДАРТ» або еквівалент. Ми користуємося паперовими версіями чинних нормативних документів.
Відповідь:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади визначаються Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У тендерній документації обов’язково зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством; Приписи ст. 16 Закону визначають, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час здійснення процедури закупівлі.
Разом із тим, згідно ч.3 ст.16 Закону, в разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 ЗАМОВНИК САМОСТІЙНО ВИЗНАЧАЄ КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ З ТИХ, ЩО ПЕРЕДБАЧЕНІ СТ. 16 ЗАКОНУ ТА УКАЗУЄ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПРО СПОСІБ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КРИТЕРІЯМ.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
З урахуванням вищезазначеного вказана вимога не суперечить Закону чи Особливостям та не є дискримінаційною. Крім того учасників не обмежено у застосуванні програмної продукції, мається на увазі :"ІДС «БУДСТАНДАРТ» АБО ЕКВІВАЛЕНТ".
Дата відповіді:
21.04.2023 15:26
Відповідь надана
Кваліфікація
Номер:
47bd7c6f949f46e8a6f9ade6785c398f
Дата опублікування:
20.04.2023 18:12
Опис:
Просимо виключити дані вимоги з тенденої доркументації оскільки не календарний план не договірна ціна не підтверджують відповідність пропозиції. Просимо встановити дану вимогу лише переможцю при підписанні договору.
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
● календарний план (за формою згідно додатку 3 до проєкту договору про закупівлю (Додаток 5 ТД).
● договірну ціну з кошторисами, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», та з врахуванням вимог інших нормативних документів у сфері проектування
Відповідь:
Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, при цьому не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ч. 6 розділу 3 тендерної документації передбачено що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме:
● календарний план (за формою згідно додатку 3 до проєкту договору про закупівлю (Додаток 5 ТД).
● договірну ціну з кошторисами, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», та з врахуванням вимог інших нормативних документів у сфері проектування.
Дата відповіді:
21.04.2023 15:29
Відповідь надана
Щодо підписання документів
Номер:
82fc1abda7f24a83b3a72eb71440932e
Дата опублікування:
20.04.2023 13:39
Опис:
п.1. розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації передбачає:
“Якщо у складі тендерної пропозиції наявна вимога Замовника надання копії документа, то учасник надає скановану копію зазначеного документа, завіряє його наступним написом: «Згідно з оригіналом», посада, підпис, ПІБ уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та печаткою (у разі використання за бажанням Учасника)”.
п.5.26 ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» передбачає:
“Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії.
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій».
Приклад
Згідно з оригіналом
Менеджер із персоналу Особистий підпис Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ
Дата Відбиток печатки
Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.”
Згідно п. 1.1. ДСТУ 4163:2020 вказаний стандарт поширюється на організаційно-розпорядчі документи незалежно від носія інформації (далі — документи), зокрема на: організаційні (положення, статути, посадові інструкції, штатні розписи тощо); розпорядчі (постанови, рішення, накази, розпорядження); інформаційно-аналітичні (акти, довідки, доповідні записки, пояснювальні записки, службові листи тощо) документи, створювані в результаті діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, підприємств, організацій та інших юридичних осіб (далі — юридична особа) незалежно від їхнього функціонально- цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності.
Просимо надати роз'яснення чи буде вважати Замовник помилкою або невідповідністю умовам Тендерної документації засвідчення документів (копій документів) у відповідності до правил вказаного вище стандарту без зазначення по-батькові посадовою особи.
Відповідь:
Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто замовником, в результаті чого будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
20.04.2023 15:17
Відповідь надана
Щодо погодження проектної документації
Номер:
27bec15aa6e9405c8b7bd36434516e4c
Дата опублікування:
18.04.2023 13:58
Опис:
Відповідно до п.6.4.11. Додатку 5 до Тендерної документації:
“6.4.11. Договору Здійснити погодження проектної документації в органах виконавчої влади при схваленні стадії «Проект» у порядку та строки встановлені чинним законодавством України.”
Просимо Вас надати роз'яснення про яку саме стадію “Проект” йде мова та з якими органами виконавчої влади необхідно здійснити погодження проектної документації.
Згідно п.8 Завдання на проектування - Стадія проєктування - Робочий проект.
Просимо Вас виключити п.6.4.11., як такий що не відноситься до предмету Закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто замовником, в результаті чого будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
20.04.2023 15:17
Відповідь надана
Щодо порядку (умов) здійснення проміжних платежів за Договором
Номер:
e04713649b774845a52697f7140c3774
Дата опублікування:
18.04.2023 12:54
Опис:
Відповідно до п.4.3. Додатку 5 до Тендерної документації - Договору № ___(проект) Замовником визначена можливість проведення розрахунків за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт. Пункт 4.4. вказаного додатку передбачає проведення Замовником проміжних платежів в межах календарного плану. Пункт 5.3. вказаного додатку передбачає складання актів виконаних робіт після повного виконання ВИКОНАВЦЕМ своїх зобов’язань, передбачених цим Договором, та передачі ЗАМОВНИКУ проектної документації з оригіналом позитивного висновку експертизи (п.13.1) за актом приймання-передачі проектної документації. Іншого порядку підписання актів для отримання проміжних платежів ЗАМОВНИК не встановив, також ЗАМОВНИКОМ не встановлено можливий максимальний розмір таких проміжних платежів або не вказано, що проміжні платежі можуть бути виконані у формі авансу. Відповідно, враховуючи відсутність прозорого порядку підписання проміжних актів та максимального розміру проміжних платежів, вказані питання віднесені до вирішення за бажанням ЗАМОВНИКА вже в процесі виконання договору. І якими ці умови будуть на даний час з документації не зрозуміло. Просимо прозоро та чітко визначити умови Договору (Додатку 5 Тендерної документації) в частині умов підписання проміжних актів виконаних робіт (до отримання позитивного звіту експертизи), визначення максимального розміру проміжних платежів та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
ЗГІДНО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ:
4.3. Розрахунок за виконані Роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт, протягом 180 (ста вісімдесяти) днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату Робіт за даним договором на розрахункові рахунки ЗАМОВНИКА.
4.4. Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах календарного плану виконання робіт. Кінцеві розрахунки здійснюються після одержання ЗАМОВНИКОМ позитивного висновку експертизи виготовленої ним проектної документації.
5.3. Після повного виконання ВИКОНАВЦЕМ своїх зобов’язань, передбачених цим Договором, та передачі ЗАМОВНИКУ проектної документації з оригіналом позитивного висновку експертизи (п.13.1) за актом приймання-передачі проектної документації ВИКОНАВЕЦЬ складає Акт виконаних робіт.
5.4. ЗАМОВНИК протягом 20 днів з дня одержання проектної документації, позитивного висновку експертизи такої документації та підготовленого ВИКОНАВЦЕМ акту приймання-передачі виконаних робіт зобов’язується розглянути її та надіслати ВИКОНАВЦЮ підписаний акт приймання-передачі і провести оплату, або надіслати мотивовану відмову вiд приймання Робіт.
Відповідь:
Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто замовником, в результаті чого будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
20.04.2023 15:17
Відповідь надана
Кваліфікація
Номер:
6103da2cf0094de9924079a7ea0a3357
Дата опублікування:
18.04.2023 10:54
Опис:
Добрий день. Чи буде вважатися замовником доступ учасника до сервісу
БУДСТАНДАРТ Online еквівалентом до ІДС «БУДСТАНДАРТ"?
Відповідь:
Доброго дня! Вашу вимогу розглянуто замовником, в результаті чого будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Додатково повідомляємо що експертизу можуть проводити експертні організації незалежно від форми власності, як державні установи, так і недержавні організації та компанії, що відповідають критеріям, визначеним Мінрегіонбудом.
Дата відповіді:
20.04.2023 15:16